odstranění vanosu
odstranění vanosu
Má někdo zkušenost? dělal to někdo z vás..... ten hajzlík pořád chrčí a už na něj fakt nemám náladu...... díky
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
M52B28
upřímně tomu repasu moc nevěřím.... poslal jsem si z usa ten opravnej set na singl vanos udělal si to sám pěkně pečlivě a ta chrůna stejně vrčí..... myslím že to dělá vůle mezi těmi šikmímy zuby na vačce a samotném vanosu, jinak už se to nedokážu vysvětlit.....vzdy to zarachtí kolem 3 tisíc při deceleraci, tam si myslím že s tím natočením, kdy klesá tlak oleje se vačka prostě rozvybruje v té vůli šikmých zubů.....
upřímně tomu repasu moc nevěřím.... poslal jsem si z usa ten opravnej set na singl vanos udělal si to sám pěkně pečlivě a ta chrůna stejně vrčí..... myslím že to dělá vůle mezi těmi šikmímy zuby na vačce a samotném vanosu, jinak už se to nedokážu vysvětlit.....vzdy to zarachtí kolem 3 tisíc při deceleraci, tam si myslím že s tím natočením, kdy klesá tlak oleje se vačka prostě rozvybruje v té vůli šikmých zubů.....
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
ne, dělá to to chrastítko. ve kterym sou ty axialni loziska. rozebrat, stahnout na magnetce a zase slozit, na webu tech amiku je to popsany. neni ani treba si to nechat posilat, staci to fakt jenom stahnout o nakou tu stovku.
jinak taky muze chrcet to, ze je mrtvej napinak horniho retezu, me protejkal...
myslim, ze likvidovat vanos na M52 je trosku zhyralost.
jinak taky muze chrcet to, ze je mrtvej napinak horniho retezu, me protejkal...
myslim, ze likvidovat vanos na M52 je trosku zhyralost.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jo na to jsem zapomněl.... to jsem také četl na stránkách, a nechal jsem to na magnetce sebrat, a ta axiální vůle dá se ríci zmizela...... při posunu do boku se to nijak nevyklánělo ale je hezky posouvalo...... ale musím řící, že ten motor chrčí dál...... nemám na motoru visco, ale je tam elektrická vrtule, tak je to slyšet markantněji jak u seriové M52...... vím že likvidace vanosu je zhýralost, ale nevím prostě jak dál...... navíc na závodní motory jsem už viděl blok vanos.......
Raději bych ho zachoval, ale fakt nevím co by to mohlo ještě jiného způsobovat...... jinak rozvody měněné...... všechny napínáky i ty kluzné lišty........
prostě mě vadí že motor chrčí jak před smrtí, přítom je v top stavu..... go hlavy svody M3 saní M50 apod......
Raději bych ho zachoval, ale fakt nevím co by to mohlo ještě jiného způsobovat...... jinak rozvody měněné...... všechny napínáky i ty kluzné lišty........
prostě mě vadí že motor chrčí jak před smrtí, přítom je v top stavu..... go hlavy svody M3 saní M50 apod......
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
no tak mas vlastne dve moznosti, jak se ho zbavit. zablokovat pohyb toho pistu najkejma vlozenejma krouzkama v pevne danym miste, nebo vyblokovani vacky vuci kolu a smitec. ale oboji ma tu chybu, ze kdyz "nenajde" snimac vacky vacku na pozadovanym miste, tak vyhodi chybu a nasrat. na to existuje lek v podobe povrtani se v softu, nebo nahozeni kabelovyho svazku z bezvanosovy M50. oboji trochu divocina.
jinak by asi stalo za hrich sehnat vacku a pist vanosu v lepsim stavu. ale to bude opruz.
jinak by asi stalo za hrich sehnat vacku a pist vanosu v lepsim stavu. ale to bude opruz.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Jo to zní rozumně, taky bych chtěl aby to makalo jak má, ale problém je že tohle vše je pokus omyl. Postupnou výměnou součástek se to všechno prodražuje..... Ani dnes nedokážu říci, že by výměna vačky a toho protikusu pomohla od problému. nebo že na 100% to bude ok po zablokování vanosu, už si nejsem jistý ničím...... jedna jistota je že čím ohrátější olej je tím více to chrčí.
Přemýšlel bych i nad jinou vačkou, ale už bylo v tomhle autě dost investic zbytečných. Zajímalo mě, jestli někdo třeba nemá zkušenost jak to maká bez něj.........třeba v zavodním nastavení...... stejně to je vůz který nikdy nenajede víc jak 3 tisíce ročně
Přemýšlel bych i nad jinou vačkou, ale už bylo v tomhle autě dost investic zbytečných. Zajímalo mě, jestli někdo třeba nemá zkušenost jak to maká bez něj.........třeba v zavodním nastavení...... stejně to je vůz který nikdy nenajede víc jak 3 tisíce ročně
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
na grafu to nebylo....jelikož ten motor je trochu více překopán a upraven, tak nemám srovnání...... no nebudu dělat závěry....asi to půjde k p. Hajrovi a ten na to jukne, jestli jsem tam něco nepodělal.....
je to sice jen zvuk, ale ten dignostikuje nejakou vibraci v motoru, která může mít za následek třeba prasknutí vačky......
uvidíme, jestli se to dá do kupy budu informovat, ale nebude to hned..... jinak děkuji za ochotu pomoci
je to sice jen zvuk, ale ten dignostikuje nejakou vibraci v motoru, která může mít za následek třeba prasknutí vačky......
uvidíme, jestli se to dá do kupy budu informovat, ale nebude to hned..... jinak děkuji za ochotu pomoci

Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
hele stejne se mi nezda, ze by to bylo vuli mezi vackou a tim drazkovanym smejdem. kamos ma na 328 nalitano skoro 4 kila a nic takovyho tam neni. kontroloval si treba ty axialni loziska ve vanosu? sou relativne levny a vymena nikomu neublizi. jeste u toho chrastitka se pro M motory doporucuje to sebrat jeste o trosicku vic a vicemene to predepnout.
jinak zacinam bejt pomalu v koncich
co to sakra muze bejt?
jinak zacinam bejt pomalu v koncich

E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jo to jsou ty ložiska , jako sendviče poskládaný na sobě proložený přesnýma podložkama a celé je to v kleci...... to jsem rozebral a tu klec nechal olapovat, aby to celé bylo více těsné...... ale jak říkám bez nějaké zásadní změny....
Musí to být něco od vanosu.... projevuje se to u 3 tisíc, kde vanos začíná tlakovat. Na motoru mám i budík na tlak oleje...... ten solenoid co ovládá přívod oleje jsem rozebral chodí dobře, při odpojení konektoru je znát, že motor pri neutrálu nemá takovou ochotu vystřelit nad třemi tisíci otáčkami, takže jednoznačně tak regulace funguje. Vanos chodil s novou gumičkou těsně.... a vše kolem rozvodů nové......
Jediné co zatím visí ve vzduchu je špatné nastavení rozvodu...... protože na motoru mám také wideband sondu, a tak ukazuje nesmyslně chudou směs a motor, to prostě není schopen doregulovat ani na volnoběch.... dokonce jsem objednal nové lambdasondy od VDO. protože signály z obou lambdasond skákaly v nesmyslných hodnotách vzdy mimo rozsahy.... a to buď 0,5V nabo 4,5V jen někdy se to na chviličku chytí, takže tam je prostě nějakej zakopanej pes......Motor celkově po všech upravách ztratil spodek, zato jede na vrchu nenasytně dobře.... dával jsem to za vinu zprůchodnění sacího i výfukového traktu, ale je pravda že dokud motor "nejede" má hodnoty z videband sondy kolem 16:1..... po 3,5 tisících začne směs splhat postupně k hranici 12:1 a čím více se blíží tím lepe jede! takže jde od volnoběchu z chudé směsi do plných do bohaté směsi..... takže tam prostě něco nehraje Ale ani výměna lambda sond nepomohla, vstřiky po jet servisu, tlak paliva dobrej, a kdyby se jednalo o mechanickou zavadu motoru projevovalo by se to i při vyšších otáčkách a hlavně v max záteži..... a tam je to naprosto ok.... tak teď babo raď..... jednině špatněj nastavenej rozvod, ale to jem dělal velice pečlivě a nechal si udělat i aretační kostky na vačky........
Asi mě z toho jebne hlava
Musí to být něco od vanosu.... projevuje se to u 3 tisíc, kde vanos začíná tlakovat. Na motoru mám i budík na tlak oleje...... ten solenoid co ovládá přívod oleje jsem rozebral chodí dobře, při odpojení konektoru je znát, že motor pri neutrálu nemá takovou ochotu vystřelit nad třemi tisíci otáčkami, takže jednoznačně tak regulace funguje. Vanos chodil s novou gumičkou těsně.... a vše kolem rozvodů nové......
Jediné co zatím visí ve vzduchu je špatné nastavení rozvodu...... protože na motoru mám také wideband sondu, a tak ukazuje nesmyslně chudou směs a motor, to prostě není schopen doregulovat ani na volnoběch.... dokonce jsem objednal nové lambdasondy od VDO. protože signály z obou lambdasond skákaly v nesmyslných hodnotách vzdy mimo rozsahy.... a to buď 0,5V nabo 4,5V jen někdy se to na chviličku chytí, takže tam je prostě nějakej zakopanej pes......Motor celkově po všech upravách ztratil spodek, zato jede na vrchu nenasytně dobře.... dával jsem to za vinu zprůchodnění sacího i výfukového traktu, ale je pravda že dokud motor "nejede" má hodnoty z videband sondy kolem 16:1..... po 3,5 tisících začne směs splhat postupně k hranici 12:1 a čím více se blíží tím lepe jede! takže jde od volnoběchu z chudé směsi do plných do bohaté směsi..... takže tam prostě něco nehraje Ale ani výměna lambda sond nepomohla, vstřiky po jet servisu, tlak paliva dobrej, a kdyby se jednalo o mechanickou zavadu motoru projevovalo by se to i při vyšších otáčkách a hlavně v max záteži..... a tam je to naprosto ok.... tak teď babo raď..... jednině špatněj nastavenej rozvod, ale to jem dělal velice pečlivě a nechal si udělat i aretační kostky na vačky........
Asi mě z toho jebne hlava
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
tohle auto je prostě zakletý.... asi tři roky jsem řešil, že motor točí jen 5250 otáček a pak omezovač...... nakonec to p. Hajro odstranil.... a po telefonu mi tvrdil že je to nesmysl.... nakonec mi dal za pravdu....že se s tím ještě nikdy nesetkal.....ale problém byl vyřešen!
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
asi tim mysli tohle:
vypadalo to u tebe stejne?
http://beisansystems.com/procedures/sin ... cedure.htm
vypadalo to u tebe stejne?
http://beisansystems.com/procedures/sin ... cedure.htm
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
ted sem ti to tu chtěl hodit
je to dokonce díl přímo prodávaný BMW a zamezuje vibracím kdy se ti jakoby rozvibruje vačkové kolo které u vanos motoru není pevně spojené s vačkou, no a tenhle bazmek(pružina) ho přitáhne k vačce
tak sem to pochopil já s tím že sem to nečet


E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
mozna ta prizuna bude uz utahana, zas tolik stat nemuze. zkus si ji objednat novou a prohodit.
tim smerem se asi do vanoc nedostanu a stejne sem hluchej jak poleno
jo koukali ste, kolik procedur pribylo u Beisan Systems? M62TU, S50, podle me je s double vanos i S52, ale cely sem to zbezne projel a je tam toho jako sracek, nazval bych to slozity jak range rover... zlatej single vanos na M50.
tim smerem se asi do vanoc nedostanu a stejne sem hluchej jak poleno

jo koukali ste, kolik procedur pribylo u Beisan Systems? M62TU, S50, podle me je s double vanos i S52, ale cely sem to zbezne projel a je tam toho jako sracek, nazval bych to slozity jak range rover... zlatej single vanos na M50.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...