Ahoj kluci, koupil jsem nedavno tu zastavbu m52b28, vyfuk k tomu byl nerez roury bez rezonatoru, zadni dil s tlumicem schmiedmann udajne za 13t. taky nerez a je to strasnej kraval. Na palbu na okreskach si clovek pripada to cloveka chvili i bavi, ale vsechny ostatni jizdni rezimy je ten kraval peklo-po hodine dira v hlave. Timto ho i davam v plen, mel by to byt tento
http://www.auto-ksport.cz/?k=747
Chci tam dat jako prvni pomoc na zkousku nerez zadni dil z puvodni m20b25, ktery byl delanej presne jako origo jen z nerezu a byl tichy.
No pak se uvidi, ale do budoucna asi prisetrit na origo e36 328i vyfuk? Ale nevim jak moc by se musel upravovat aby pasnul do trici..
nebo nechat tenhle tlumic a dokoupit nejaky slusny stredovy dil vyfuku?
Dekuju za napady
Druhej problem je dif 3,45, ktery je v kombinaci s m52 prevodovkou krasi, nez puvodni 4,10 na m 20 prevodovce. Takze jsem ziskal silnejsi motorizaci na kratsi diff-prevody mi pripominaj redukci v terennim aute-jednicka uplne zbytecna, dvijka optrne, trojka konecne muzu slapnout na plyn pokud teda neni mokro jako treba ted..i petka zrychluje do kopce od 60kmh bez odmlouvani..pri bezny jizde od 90-120 hledam dalsi kvalt. TZe musim sehnat delsi fiff je jasne, otazka zni o kolik. vidim to aspon o 15-20% coz by vychazelo zhruba na ten 2,93.. jaky mate vy a jake zkusenosti?