M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 08. 02. 2009 21:45

Já nechal origo z e30ky,motor je dost vysoko právě kůly sklonu motoru ale byla to moje první m50ka třeba u S50ky jsem už použil posilovač WV Polo.
Dal jsem za něj 800,-i z brzdovým válcem na vrakáči.
Pokud chceš docílit úplně správné polohy musíš ještě upravit trubky z topení :!: jinak se ti o ně opře sání :twisted: tak pozor na to :wink: má zkušenost z S50kou
Naposledy upravil(a) Stany dne 08. 02. 2009 21:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 08. 02. 2009 21:49

takový blbý dotaz...a jak poznám že ten motor má správnou polohu jak by měl mít?
e36 2.0

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 08. 02. 2009 23:06

Stany píše:
Luter píše:takový blbý dotaz...a jak poznám že ten motor má správnou polohu jak by měl mít?
1.dno vany je vodorovně z povrchem zemským.
2.sedí ti krásně držák převodovky.

... a osa klikové hřídele je ve středu mezi nosníky
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 08. 02. 2009 23:39

Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo

Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď :? Tak uvidim co mi odepíšou z MD

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 08. 02. 2009 23:53

Tweety píše:Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo

Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď :? Tak uvidim co mi odepíšou z MD
Jsem na Tvuj pokus sam zvedav a drzim Ti palce. Ale po mych zkusenostech tomu moc nadeji nedavam. Predpokladam, ze Ti ani nikdo neodpovi.
A u Stanyho uz vubec ne, nejsilnesi E30 mela 171 koni a ten Stanyho masakr ma podstatne vic. Takovou prestavbu nikdo nikdy nepodepise - protoze mu to za pripadny pruser nestoji.
Ale uvidime, treba uz i Cechach urednici pochopili...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 02. 2009 06:21

Ano,taky se chystám na legalizaci alespoň té m50ky :wink:
Napíšu milostný e mail p.Stehlíkovi uvidím jak se vyjádří :idea:
Podle mě on je jediní kdo to může zařídit

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 02. 2009 08:30

Stany píše:Ano,taky se chystám na legalizaci alespoň té m50ky :wink:
Napíšu milostný e mail p.Stehlíkovi uvidím jak se vyjádří :idea:
Podle mě on je jediní kdo to může zařídit
Mám ho v plánu, hned jak příjde odpověď z MD :D

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 02. 2009 08:59

Vasa píše: Predpokladam, ze Ti ani nikdo neodpovi.
Dnes mi přišel e-mail, že byla žádost přijata pod číslem jednacím. Tudíž odpověď už být musí :wink: Jen na to mají 30 dnů, tak doufám že to stihnou rychleji.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 02. 2009 17:57

Stany píše:Klucí jak zní přesný typ motoru m50b25 dík.
Píšu e mail Stehlíkovi ať tam nepíšu blbosti
Dík Stany
Prej 256S1 nebo 256S2

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 02. 2009 18:51

Stany píše:Dík,poslal jsem mu dotázek.Zatím jen pro m50ku s50si nechám jako bonus nakonec :twisted:
Tak dej vědět. Já se ozvu jak to dopadlo na ministerstvu :)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 09. 02. 2009 21:05

M50B25 je kod 256S1
256S2 byly dle meho az motory M52

Kazdopadne vam kluci drzim palce a jsem zvedav jak dopadnete.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 09. 02. 2009 21:13

Vasa píše:256S2 byly dle meho az motory M52
Mám 306S2 a je to taky vlastně M50
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 09. 02. 2009 21:20

Jen pro pořádek.

M50B2x se označovali jak 2x6S1 tak 2x6S2 (místo x je "5" nebo "0" - všem jasné)

M52B2x se označovali 2x6S3 a 2x6S4 (tentokrát je x pouze "5" nebo "0")

M52B28 se označovali 286S1 a 286S2

Jinak taky držím palce :!:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
bavor
Příspěvky: 199
Registrován: 17. 05. 2006 11:27
Bydliště: Otrava/Olmik-chodopičovice

Příspěvek od bavor » 10. 02. 2009 09:34

Stany píše:
Luter píše:a co ty držáky motoru?
Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastní
držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík moc

ta legalizace mě taky zajímá ;) Stehlík už to přece dávno nedělá ne??

Díky moc
Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 02. 2009 22:49

Temer se mi chce zalozit nove tema o zoufalcich a jejich pokusech o zastavbu (asi cehokoliv):

takze zase jedna dle rceni: "...tak takto ne pratele"...
(budiz malou utechou, ze soucasny majitel to tak uz bohuzel koupil...)

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 11. 02. 2009 09:12

bavor píše:
Stany píše:
Luter píše:a co ty držáky motoru?
Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastní
držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík moc

ta legalizace mě taky zajímá ;) Stehlík už to přece dávno nedělá ne??

Díky moc
ahoj, ja jsem pouzil pravy (spolujezdcuv) silemblok original z M50 a levy jsem pouzil pro uchyveni M20B25. motor sedi naprosto presne a neni nijak natocen :-) sedi ale dost nizko takze serie posilovac nejde vubec pouzit a z VW holf skrta.. :-)

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 12. 02. 2009 11:41

kluci víte už někdo něco ohledně té legalizace?
e36 2.0

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 02. 2009 12:37

Luter píše:kluci víte už někdo něco ohledně té legalizace?
sam jsem na to zvadav co vam zajemcum napisi pani byrokrati...

PS: Sleduji to cele s o to vetsim zajmem uz jen proto, ze lagalni noty s M50 v E30 mam. Kdyz jsem se tim zacal zaobirat ja tak mne veskera ofi mista odkazala na MD, UVMV, DECRU apd. S tema jsem se cca 3 mesice domlouval telefonem a osobne. Stejne se jedna instituce odkazovala na druhou a de-fakto si nikdo nechtel "spinit" ruce "zbytecnou" veci...
Kdyz jsem nekam napsal tak to ve 100% skoncilo zamitnutim.

Je potreba s nimi aktivne diskutovat... - ale uvidite sami.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 12. 02. 2009 12:42

Vasa: no a jak se ti to nakonec povedlo a hlavně kolik tě to vyšlo?
e36 2.0

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 12. 02. 2009 13:39

Myslíš,že na STK dělají takový blbci,že nebudou vědět která bije?
No přeju Ti to,ale asi nejsem tak naivní,abych tomu věřil.
Každopádně Ti nepřeji ať se Ti stane nějaký průser v provozu,protože pak by to znamenalo opravdu velký malér.

Odpovědět