M 50 v e30 elektrika
Já nechal origo z e30ky,motor je dost vysoko právě kůly sklonu motoru ale byla to moje první m50ka třeba u S50ky jsem už použil posilovač WV Polo.
Dal jsem za něj 800,-i z brzdovým válcem na vrakáči.
Pokud chceš docílit úplně správné polohy musíš ještě upravit trubky z topení jinak se ti o ně opře sání tak pozor na to má zkušenost z S50kou
Dal jsem za něj 800,-i z brzdovým válcem na vrakáči.
Pokud chceš docílit úplně správné polohy musíš ještě upravit trubky z topení jinak se ti o ně opře sání tak pozor na to má zkušenost z S50kou
Naposledy upravil(a) Stany dne 08. 02. 2009 21:50, celkem upraveno 1 x.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo
Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď Tak uvidim co mi odepíšou z MD
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo
Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď Tak uvidim co mi odepíšou z MD
Jsem na Tvuj pokus sam zvedav a drzim Ti palce. Ale po mych zkusenostech tomu moc nadeji nedavam. Predpokladam, ze Ti ani nikdo neodpovi.Tweety píše:Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo
Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď Tak uvidim co mi odepíšou z MD
A u Stanyho uz vubec ne, nejsilnesi E30 mela 171 koni a ten Stanyho masakr ma podstatne vic. Takovou prestavbu nikdo nikdy nepodepise - protoze mu to za pripadny pruser nestoji.
Ale uvidime, treba uz i Cechach urednici pochopili...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík mocStany píše:Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastníLuter píše:a co ty držáky motoru?
ta legalizace mě taky zajímá Stehlík už to přece dávno nedělá ne??
Díky moc
Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Temer se mi chce zalozit nove tema o zoufalcich a jejich pokusech o zastavbu (asi cehokoliv):
takze zase jedna dle rceni: "...tak takto ne pratele"...
(budiz malou utechou, ze soucasny majitel to tak uz bohuzel koupil...)
takze zase jedna dle rceni: "...tak takto ne pratele"...
(budiz malou utechou, ze soucasny majitel to tak uz bohuzel koupil...)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, ja jsem pouzil pravy (spolujezdcuv) silemblok original z M50 a levy jsem pouzil pro uchyveni M20B25. motor sedi naprosto presne a neni nijak natocen sedi ale dost nizko takze serie posilovac nejde vubec pouzit a z VW holf skrta..bavor píše:držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík mocStany píše:Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastníLuter píše:a co ty držáky motoru?
ta legalizace mě taky zajímá Stehlík už to přece dávno nedělá ne??
Díky moc
sam jsem na to zvadav co vam zajemcum napisi pani byrokrati...Luter píše:kluci víte už někdo něco ohledně té legalizace?
PS: Sleduji to cele s o to vetsim zajmem uz jen proto, ze lagalni noty s M50 v E30 mam. Kdyz jsem se tim zacal zaobirat ja tak mne veskera ofi mista odkazala na MD, UVMV, DECRU apd. S tema jsem se cca 3 mesice domlouval telefonem a osobne. Stejne se jedna instituce odkazovala na druhou a de-fakto si nikdo nechtel "spinit" ruce "zbytecnou" veci...
Kdyz jsem nekam napsal tak to ve 100% skoncilo zamitnutim.
Je potreba s nimi aktivne diskutovat... - ale uvidite sami.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm