Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 05. 01. 2005 20:48
Filip píše:
2 IWAN: kdyz to nekde nechas udelat tak to bude cca tyden az 14 dni u nekoho v garazi a cena zalezi kolik a co se tam bude delat,ale treba me to stalo myslim cca 40 000,-Kc,ale to uz si nejsem jistya kdyz to budes delat sam doma tak budes-li to delat po nocich tak pocitej tak mesic po 2-3 hodinach dene a financne tak pulku az 2/3 ceny.
mmm, tak to je celkem slusny...sem myslel, ze to bude trochu min? a jen motor nebo i nejaky jiny komponenty???
proste si myslim, ze 3,5i je vyhodnesi v pomeru vykon/cena....ale to je OT
-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 05. 01. 2005 21:39
Eta ma vetsi zdvih a tudiz pri vyssich otackach vyssi namahani klikovych lozisek, proto zvyseni tlaku oleje muze prodlouzit zivotnost. Do jara aplikuji a do konce leta budu vedet, jestli jsem mel pravdu
Jinak kdyz ma clovek kliku, tak to zas na tolik nevyjde.... musi se jen nakou chvilku schanet dily, poskladany je to za par dni z jednou rukou v pr...

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Filip
- Příspěvky: 669
- Registrován: 11. 02. 2003 21:56
- Bydliště: Počepice 116
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Filip » 06. 01. 2005 18:20
2 Iwan: polozim ti otazku. ale neuraz se. K cemu by jsi to auto pouzival. Na okruhy, nebo jen sprinty nebo jen na normalni jezdeni?
2 Macek: to mas uplnou pravdu
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 01. 09. 2005 16:30
Filip píše:2 Iwan: polozim ti otazku. ale neuraz se. K cemu by jsi to auto pouzival. Na okruhy, nebo jen sprinty nebo jen na normalni jezdeni?
Ups, nejak sem neodpovedel...
Proc se stavi 327i..na normalni jezdeni asi moc ne...
nebude to JEN na neco, pac mam jen jedno auto, takze nejak na vsecho dohromady...
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 01. 09. 2005 20:48
Doporucuju pouzit klikovou hridel z dieselu (je kovana) a ne z ety (je odlevana), nechat prebrousit vsechna loziska na klikove hrideli a koupit NOVE VSECHNY saly.
-
BigMara
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 12. 02. 2003 08:37
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od BigMara » 02. 09. 2005 07:51
kdo tady psal ze s otevrenou etou jezdi za 10l tak keca,to proste nejde, moje 2,7 iX po meste zere tak 14-15l a prumerna rocni spotreba je 13.4l/100km

zadnej klobouk

-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 02. 09. 2005 22:43
Francis píše:Doporucuju pouzit klikovou hridel z dieselu (je kovana) a ne z ety (je odlevana), nechat prebrousit vsechna loziska na klikove hrideli a koupit NOVE VSECHNY saly.
To bych moc rad, ale to do 24.nestihnu ani kdybych se zblaznil...
a salama to nekonci je tam par veci, ktery uz bych udelal rovnou s tim...
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 03. 09. 2005 08:00
Kámoš přitáhl z německa 327i udělanou od schnitzera a říkal, že nevěřil že by to mohl být takovej rozdíl. Mělo to o hodně větší spodek a vršek samo taky, takže o dost lepší vyblbnutí a nemusíš to tak držet jako 325i v točkách.
Bohužel jsem v tom nejel.
