úspěšná výměna M40 za M43

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Maco594
Příspěvky: 41
Registrován: 12. 10. 2008 17:22
Bydliště: TR,ZA - SR

Re: úspěšná výměna M40 za M43

Příspěvek od Maco594 » 30. 04. 2018 17:27

Ano páni, ložisko na kľuke vymením, motor som menil ja a menil som aj ložisko kedže ostávala prevodovka M40, ale ďakujem za upozornenie :))

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 489
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Re: úspěšná výměna M40 za M43

Příspěvek od samiq » 07. 06. 2018 00:09

Shifty píše:
22. 12. 2015 20:10
Zdravím,
omlouvám se že přispívám do tohoto tématu, ale je jediné které jsem našel podobné mému problému a nemohu zakládat nový. Mám E30 původně motor M40B16 teď M40B18, nevím jak moc správně a co vše, ale auto jelo dokud nezačali problémy s chlazením, ale to odbočuji. Každopádně jsem se v tom motoru začal šťourat a zjistil jsem, že je přidřenej na vačce, celkem slušně ( ale jel :D). A teď co s tím?
...
Procitam starsi prispevek a tady je jedna vec, ktera mne kolem roku 2002 taky potkala a nikdo si s tim nevedel rady ani pomoci.
Motory M40B16 a M40B18 jsou velmi podobne, ale kazdy ma JINOU vahu vzduchu a tedy i hadici sani (holinka). :!: :!:

Ono to sice pojede, ale nastavaji silene podivne problemy s prehrivanim. Dokonce mi popraskaly hlinikove vrsky na vsech svickach Bosch. Jezdil jsem s tim asi 2 roky a pak jsem chtel vymenit tu holinku a najednou bylo jasno. Vymenil jsem vahu vzduchu za spravnou (motor puvodne 1.6 --> 1.8, vaha vzduchu zustala pro 1.6) a vse zacalo fungovat spravne. :idea: Kdysi jsme to tu na foru resili.

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2051
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Re: úspěšná výměna M40 za M43

Příspěvek od alkaba » 07. 06. 2018 09:32

To zní jako velmi chudá směs - > to by vysvětlovalo to extrémní přehřívání...

Odpovědět