1,8 iS úpravy ??
1,8 iS úpravy ??
Ahoj chci se zeptat jestli se někdo nechce podělit o vychytávky tohohle motoru. Jak z něj dostat trochu "šťávy" na víc. Budu rád za každou dobrou radu. [/b]
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Mno jak zacit...
Vycistit kompletne sani, klapku, vahu (to nic nestoji a nekdy to dela divy )
Sport vzduch filtr (spise placebo, ale pokud byl stary zaneseny bordelem tak mozna neco poznas, jako bonus to pekne zmeni zvuk motoru - samozrejme idealne to chce odstinit od tepla z motoru
Nechat vycistit vstriky (nekdy byvaji dost zasvinene, me diky tomu motor jel jak mrtva 1.6)
Potom samozrejme vyfuk, dal bych tam origo pokud nemas (hodne stesti pri shaneni)
Cip do jednotky
Nechat snizit hlavu
Udelat si el.vetrak misto visky
Sehnat kratsi difer (to neni zvyseni vykonu, ale pocitove to bude jine auto. Pokud tam das napr. 4.45 z 1.6 automatu tak to bude "lamat vaz" ale pri rychlostech nad 120 uz te bude srat zes tam neco takoveho daval )
IS ma takovou specialitku a to nastavovatelne vackove kola od vyroby Takze pokud chces trochu vice vykonu nahore tak to jde taky vicemene zadarmo ale asi bych do toho nesel...ve vysledku to jako celek pojede hur
Natankovat 100 okt. benzin...
a ted ty drazsi srandy:
4 klapkove sani (prodava se obcas na ebay)
ostrejsi vacky
.
.
kompresor kit (moje oblibena vec )
turbo
Snad ti to nejak pomohlo Beztak toho je vic ale na toto jsem si ted tak v rychlosti vzpomnel
Vycistit kompletne sani, klapku, vahu (to nic nestoji a nekdy to dela divy )
Sport vzduch filtr (spise placebo, ale pokud byl stary zaneseny bordelem tak mozna neco poznas, jako bonus to pekne zmeni zvuk motoru - samozrejme idealne to chce odstinit od tepla z motoru
Nechat vycistit vstriky (nekdy byvaji dost zasvinene, me diky tomu motor jel jak mrtva 1.6)
Potom samozrejme vyfuk, dal bych tam origo pokud nemas (hodne stesti pri shaneni)
Cip do jednotky
Nechat snizit hlavu
Udelat si el.vetrak misto visky
Sehnat kratsi difer (to neni zvyseni vykonu, ale pocitove to bude jine auto. Pokud tam das napr. 4.45 z 1.6 automatu tak to bude "lamat vaz" ale pri rychlostech nad 120 uz te bude srat zes tam neco takoveho daval )
IS ma takovou specialitku a to nastavovatelne vackove kola od vyroby Takze pokud chces trochu vice vykonu nahore tak to jde taky vicemene zadarmo ale asi bych do toho nesel...ve vysledku to jako celek pojede hur
Natankovat 100 okt. benzin...
a ted ty drazsi srandy:
4 klapkove sani (prodava se obcas na ebay)
ostrejsi vacky
.
.
kompresor kit (moje oblibena vec )
turbo
Snad ti to nejak pomohlo Beztak toho je vic ale na toto jsem si ted tak v rychlosti vzpomnel
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
prej dost pomuze vyskubat puvodni 7mm voditka ventilu a nalosukat ty pro 6mm drik ventilu, stejny ventily jako na M52 (B25 a 28). usetri se vaha na rozvodech. ale je to jenom doslech, overit...
ale vsecky tyhle rady zavanej kompletni rozborkou motoru, coz nakonec bude pri skladani a vymejsleni picovin stat docela dost penez...
ale vsecky tyhle rady zavanej kompletni rozborkou motoru, coz nakonec bude pri skladani a vymejsleni picovin stat docela dost penez...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Nechával jsem "vyprat" v ultrazvuku Dával jsem tam čistit dvě sady, takže mám ještě 4ks úplně čistých kdybys chtěl
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
alkaba: Spis nez vstriky nechat cistit je lepsi je poslat na repas. Tam je daji dokupy a sesteluji, aby vsechny davkovaly stejne mnozstvi paliva.
Nez rovnou sahat do motoru je lepsi zacit s rizenim motoru. Tj. poridit zavodni ridici jednotku. V Cechach napr. firma ProPDM. Bez ni ti jsou fyzickem upravy motoru takrka k nicemu.
V nejlepsim pomeru ceny a vysledneho vykonu by bylo dobre provest nasledujici upravy.
Poridit vackove hridele s delsi dobou plneni a vetsim zdvihem ventilu.
Odstranit hydraulicka zdvihatka a nahradit je mechanickymi.
Vstriky nejlepe z turbomotoru, ktere zajisti dostatecnou rezervu i pro budouci upravy.
Manualni regulator tlaku benzinu.
Ctyrklapkove sani s prumerem klapek do cca. 45mm.
Zvetsit a spasovat saci a vyfukove kanaly v hlave. Nicmene se to nesmi prehnat, melo by jit predevsim o vycisteni.
Vyfukove svody s vyfukem bez vetsich prekazek v proudeni plynu.
Dat na motor ctyrklapku a nejake ladene vyfukove svody neni zadny problem. Problem je spocitat delku sani a vyfuku. Pokud tyhle dva udaje nebudou sedet, motor nemusi mit zadny spodek a pojede jen ve vysokych otackach nebo naopak. Motorari co umi tyhle vzdalenosti spocitat je vam jen tak nereknou a bud budou chtit, aby jste si u nich nechali postavit cely motor a nebo musite jit cestou vlastniho vyvoje, coz je sice levnejsi, ale trva to mnohem delsi dobu nez najdete spravnou konfiguraci.
Jako nechci nekoho od uprav odrazovat, ale nejaky radoby sportovni filtr, ktery mimochodem ma mnohem hrubsi filtraci a do motoru jim nasavate vice bordelu a tim muzete vydirat napr. voditka ventilu, opravdu smysl nema.
Postavit komplet funkcni motor vcetne ridici jednotky vyjde prumerne na 100 tis. coz je castka, za kterou se da poridit nekolik M50tek, M60tek a i M70tek. Je jen na cloveku jestli to vzda a koupi jen jiny motor a nebo se pusti do uprav.
Nez rovnou sahat do motoru je lepsi zacit s rizenim motoru. Tj. poridit zavodni ridici jednotku. V Cechach napr. firma ProPDM. Bez ni ti jsou fyzickem upravy motoru takrka k nicemu.
V nejlepsim pomeru ceny a vysledneho vykonu by bylo dobre provest nasledujici upravy.
Poridit vackove hridele s delsi dobou plneni a vetsim zdvihem ventilu.
Odstranit hydraulicka zdvihatka a nahradit je mechanickymi.
Vstriky nejlepe z turbomotoru, ktere zajisti dostatecnou rezervu i pro budouci upravy.
Manualni regulator tlaku benzinu.
Ctyrklapkove sani s prumerem klapek do cca. 45mm.
Zvetsit a spasovat saci a vyfukove kanaly v hlave. Nicmene se to nesmi prehnat, melo by jit predevsim o vycisteni.
Vyfukove svody s vyfukem bez vetsich prekazek v proudeni plynu.
Dat na motor ctyrklapku a nejake ladene vyfukove svody neni zadny problem. Problem je spocitat delku sani a vyfuku. Pokud tyhle dva udaje nebudou sedet, motor nemusi mit zadny spodek a pojede jen ve vysokych otackach nebo naopak. Motorari co umi tyhle vzdalenosti spocitat je vam jen tak nereknou a bud budou chtit, aby jste si u nich nechali postavit cely motor a nebo musite jit cestou vlastniho vyvoje, coz je sice levnejsi, ale trva to mnohem delsi dobu nez najdete spravnou konfiguraci.
Jako nechci nekoho od uprav odrazovat, ale nejaky radoby sportovni filtr, ktery mimochodem ma mnohem hrubsi filtraci a do motoru jim nasavate vice bordelu a tim muzete vydirat napr. voditka ventilu, opravdu smysl nema.
Postavit komplet funkcni motor vcetne ridici jednotky vyjde prumerne na 100 tis. coz je castka, za kterou se da poridit nekolik M50tek, M60tek a i M70tek. Je jen na cloveku jestli to vzda a koupi jen jiny motor a nebo se pusti do uprav.
Mirek E.
To co píšeš jsou super nápady určizě ten s regulátorem bych chtěl zkusit a ty zdvihátka se mi taky líběj ale ty kanály když je uděláš nezmění se ti tam tlaky nerad bych aby mi vodešel zase spodek když se udělá hořejšek. Bylo mi řečeno že motor by se votvírat neměl když je nějak zaběhlej.
Když dáš regulátor nestačil by pak jen cip jednotky ?
Závodní jednotka a vačky jsou na mě dost peněz do toho se mi moc nechce
Kdybych psal blbosti tak mě prosím oprav
To co píšeš jsou super nápady určizě ten s regulátorem bych chtěl zkusit a ty zdvihátka se mi taky líběj ale ty kanály když je uděláš nezmění se ti tam tlaky nerad bych aby mi vodešel zase spodek když se udělá hořejšek. Bylo mi řečeno že motor by se votvírat neměl když je nějak zaběhlej.
Když dáš regulátor nestačil by pak jen cip jednotky ?
Závodní jednotka a vačky jsou na mě dost peněz do toho se mi moc nechce
Kdybych psal blbosti tak mě prosím oprav
Re: 1,8 iS úpravy ??
Když už jsme u těch úprav. V případě strokeru klika M47, ojky M52 a písty původní, dá se blok snížit o 1.5 mm? Hledal jsem po netu a na tuto otázku nikdo nenapsal kloudnou odpověď. Nezkoušel někdo?