Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 25. 03. 2014 17:47
Nemá někdo schéma zásuvky motoru m52 2,8
ale e39
Díkes Stany
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 25. 03. 2014 18:15
to jsem jednou zahlédl myslím na revlimited a vím že se borec na to nakonec vysral protože to nedokázal dat dohromady s obd2 a novým modelem ews

-
Cubrd
- Příspěvky: 706
- Registrován: 13. 07. 2008 13:31
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Cubrd » 25. 03. 2014 18:23
Mohl bych ti dát kontak na člověka co by ti možná dokázal vypnout ews, Já třeba obd2 mám v tříce, jednotka MSS52 a všechny zbytečnosti co komunikují se zbytkem auta jsou vypnuté a to dokázal udělat.
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 25. 03. 2014 18:29
sry za ot ale ze zajímavosti by mě zajímalo to nejde rozběhnout teda na origo jednotce jo ?
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 26. 03. 2014 14:13
Cubrd píše:Mohl bych ti dát kontak na člověka co by ti možná dokázal vypnout ews, Já třeba obd2 mám v tříce, jednotka MSS52 a všechny zbytečnosti co komunikují se zbytkem auta jsou vypnuté a to dokázal udělat.
To mě celkem zajímá

Nahoď kontakt.
Kolik za to chce
Dík Stany
-
honza022
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26. 01. 2012 17:33
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od honza022 » 30. 03. 2014 19:16
čus, potřebuju se zeptat. Mam zastavěnou M50 z E36 a neukazuje se mi na budíkach teplota vody,nevim jestli jsou špatný čidla a nebo jestli to je někde v elektrice. Další problém mam se startováním,hrozně dlouho trvá ne to naskočí,startér je novej,svíčky taky tak nevim a pak ještě potřebuju vyřešit otáčkoměr,dřív to byla 1.6ka takže mi to ukazuje špatně

díky za rady

-
Martin.325i
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05. 03. 2008 20:06
- Bydliště: Zálší-Východní čechy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin.325i » 30. 03. 2014 20:26
hledani o par stranek zpet :
musíš vyměnit čidlo na teplotu z e30 je jiné
které cidlo ovládá budík, modrý nebo černý?
modre je pro ECM... vymen to cerne,proste cidlo pro M50 nahrad cidlem pro M20
BMW e30 335i coupe plast- EX

BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i
tel. +420731103069
-
Ziberek
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16. 07. 2012 17:45
- Bydliště: Mladá Boleslav
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ziberek » 24. 04. 2014 07:21
Mám zapojenou el. Jako kamarád kterymu to jezdí ale mě to jen točí točí a točí ,relatka necvakaj,pumpa neběží motor nenaskoci nejdoú ani vstriky

nevím neumím prosím o pomoc nebo někoho chvilku času, přivezu ,odvezu,zaplatim @budu vdecnej ,je to motor z e36 vanos a el.kastle je m40b18
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 12. 07. 2014 20:01
Nevyřešil jsi to nějak ? Mám ten samý problém, hlavní relé sepne ale jednotka nevyšle ukostření palivového čerpadla, nejdou také vstřiky ani jiskru to neháže. Všechny ukostření mám dobré a i napájení (měřil jsem na jednotce). Jednotku mám 402, motor z E34 M50B25 tour 1991, bezvanoš.
Mělo by to vše pocházet z manuálu ale nějak mi neleze do hlavy pár pinů na x20 - 7(zeleno/fialový)- vede do jednotky konektor x6000 na pin 81 .. dále pin 9(zeleno/hnědý) - vede do jednotky na pin 60 ... a ještě pin 10(hnědo/černý) také vede do jednotky, k pinu 65 .. poradí někdo k čemu slouží ?
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 13. 07. 2014 08:26
snímač kliky je v pořádku?
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 13. 07. 2014 18:21
To sem zapoměl napsat .. měřil jsem ho a měl 520ohmu u štekru jednotky .. Mezera mezi řemenicí je také ok ... Spíš jde o to že po zapnutí klíčku by se mělo natlačit čerpadlo ale ani se nepohne .. Hlavní relé spíná a hned po něm zacvaká Abs takže relé by mělo byt také ok..
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 13. 07. 2014 21:34
máš použité správné hlavní relé? Barva bíla. Je na cíckach po zapnutí klíčku napětí? pin 7 je pro obc použité v e34. pin 10 je pro spínač zpátečky v převodovce. e30 ho má zapojený mimo motorovou elektriku pin 9 se musím ještě kuknout
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 13. 07. 2014 22:07
Hlavní relé je správné, pro jistotu jsem zkoušel i z M20 ale furt to samé. Na cívkách je po zapnutí klíčku bateriové napětí .. ten pin obc na to nemůže mít vliv ? na revlimited borec psal že mu to dělalo relé obc zkoušel jsem odpojit a žádná změna. Ale pokud sem se díval správně tak obc přerušuje plusový kábl takže by to pro jednotku nemělo mět vliv :/ Co vůbec dává jednotce impulz aby sepla a pustila ty mínusy? To je pin 7 na C101 zelený ? A rok 1991 asi nemá žádný imobilizer nebo tak že ? Po připojení žárovky na check a našlapání plynu ( stomptest ) žárovka nevyblikala chyby .. blikla akorát 1x krátce a 1x dlouze a to se furt opakuje. Už jsem ztoho v koncích :/
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 13. 07. 2014 22:23
Na jednotku přivedeš plus 12V když otočíš klíčkem ve spínačce ta sepne hlavní relé tím přivedeš napětí na cívky, vstřiky a relé lambdy a čerpadla. pak už si vše ovládá jednotka mínusem. Čerpadlo nespína vždy při zapnutí klíčku. Ještě mě napada jestli nemáš přehozené čidlo kliky a váčky v konektorech pod sáním. Drát na pinu 7 nezapojuj a tím pádem nebude funkce code z obc fungovat. Taky je ještě možné že je jednotka po smrti
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 14. 07. 2014 09:57
Ty čidla sem zapojoval podle barvy drátů a navíc sem to čidlo kliky proměřával přímo na pinech u jednotky myslím že vačka má mět kolem 1200ohmu takže snad nejsou prohozené ... ještě jednou sem pro jistotu pořádně přeměřil ty cívky .. při vypnutém klíčku je na všech 3 pinech -12V .. po zapnutí klíčku se na jednom pinu změní na +12V a zbytek zůstává -12V má se to nějak takto chovat ? Jinak moc děkuji za zájem v okolí bohužel nemám nikoho kdo by si stím aspoň trochu rozumněl. Při nejhorším asi začnu shánět jednotku nebo aspoň někoho kdo vyzkouší tu mou
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 14. 07. 2014 21:09
Na té cívce musí být mezi piny 2 a 3 12V (pin 3 je +). z toho samého drátu (zelená barva) jde + na pin 56 na řj. Zkus přehodit ty čidla nevím u čeho to bylo, ale taky jsem se vypekl že to bylo ve schéma špatně zakreslené. Když zapneš klíček na kontrolky bzučí volnoběžný ventil?
-
dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dedion » 14. 07. 2014 21:58
Ano volnoběžný ventil bzučí a právě že jednotka rozsvítí i check kontrolku (v zásuvce na kastli sem neměl obsazeno takže na zkoušku sem si to zapojil přes drát u X20 pin 8 šedá) a dá se právě udělat i ten stomp test (5x šlápnutí na pedál) a mělo by to vyblikat chyby. Jednotka sice zabliká ale jakési bludy možná 0 závad ... jinak já ty cívky měřil mezi baterkou takže vyzkouším ještě takhle .. a asi bez toho abych tu jednotku vyzkoušel v jiném autě to nejde ověřit jestli je KO že ?
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 14. 07. 2014 22:54
maximalně přes inpu odzkoušet akční členy a zkouknout live data. ještě můžeš tu jednotku otevřít a podívat se jestli nebyla třeba zaplavená nebo jestli není něco vypálené