Zástavba M50 místo M20
zdarec. resim problem. mam M50 ze e34 i s prevodovkou a ta ma velky unasec na kardan. da se to nejak resit? kardan z e36 ma malej. takze da se pouzit kardan z e34 a bude pasovat? pokud ne, da se prehodit jenom ten unasec za malej? nebo jedine reseni je spajzka z e36. diky za rady
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Třeba kardan z E36 328i;-) ale potom musíš vyměnit středový uložení z E30-ci.Petulka píše:zdarec. resim problem. mam M50 ze e34 i s prevodovkou a ta ma velky unasec na kardan. da se to nejak resit? kardan z e36 ma malej. takze da se pouzit kardan z e34 a bude pasovat? pokud ne, da se prehodit jenom ten unasec za malej? nebo jedine reseni je spajzka z e36. diky za rady
i v E30 byly kardany s velkou hardy, 325i,324TD, 325e tuším, hledal sem ti to ted v ETK ale vyhodilo mi to pro všechny E30 stejnou hardynu, nevím kde sem udělal chybu. Jinak já mám na E30 použitý kardan z E36 328i, pač origo E30 na velkou sem nesehnal tak rychle jak sem si zas představoval
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Velký unašeč jako na převodovce z e34 (3x96 tuším, M12) má mít silnější Eta a 324td, 325i myslím nee. Pokud má unašeč šrouby M10 jde o malý, pokud M12, pak velký.
Kardan z e34 je značně delší, takže to určitě ne.
U e30 se ty kardany liší pouze předním dílem, zadek je stejný co jsem se díval.
Mám skříň z e34 a kardan složený 324td předek + 318 zadek.
Kardan z e34 je značně delší, takže to určitě ne.
U e30 se ty kardany liší pouze předním dílem, zadek je stejný co jsem se díval.
Mám skříň z e34 a kardan složený 324td předek + 318 zadek.
tak je to doskladane, kardan skutecne pasuje z tds-diky. jeste resim chlazeni, puvodni m20 chladic nic moc, hreje se to kdyz dostane trosku kour i se zaplou vrtuli. chci dat bud z e30 td (vetsi plachta, ale uzsi, nema odvzdusnovak) nebo z e34/36 m50 (mensi, ale sirsi, expanzka na nem, odvzdusnovak) ktery je vhodnejsi? i skrz odvzdusneni? (ale nezdalo se mi, ze by byl s tim z m20 problem tady..) dik
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
novej budu brat urcite. taky ten z m50 stoji skoro pulku co td.. jinak hadice jsme dali puvodni a zkracovali je, no je to tam trosku napraseny, ale to se doresi, protoze je stejne budu muset resit jine s tim chladicem, tyhle uz by se nevesly. ale pokud ti to uchladi chladic z m10 tak mam asi problem jinde. a to mam el. vrtuli z e32 ktera je vyrazne vetsi nez puvodni viska. zkusim i novy termostat
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
K tomu chladiči: já jak sem vybíral co největší, tak sem nakonec vzal z E36 318iS S KLIMOU. Má na sobě expanzku je hrubý a nejvíce jakoby dolů protáhlý. Ale odzkoušeno zatím nemám.
Tady sem vyštrachal nějakou fotku, lepší nemám
Uploaded with ImageShack.us
Tady sem vyštrachal nějakou fotku, lepší nemám
Uploaded with ImageShack.us
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
trochu z opačné strany... dneska jsem trochu znejistěl ohledně M50 převodovky na M20, co se týče startéru. Pokud vemu špajz z M50 tak startér mi zůstává M20, nemělo by být potřeba něco upravovat ne ? Díky někomu za utvrzení či vevedení z omylu ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pootoceni beru jako samozřejmost, respektivě bych řekl, že bude pootočena směrem ke spolujezdcovi ne ? jakoby, že bude v autě víc ležet, alespoň podle fotek co jsem viděl... ale to je to poslední, tahla se budou taky muset upravit vůči délce převodovky... spíš s tím startérem jsem znejistěl nějak
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
dik za utvrzeni
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
tak jsem tady bohuzel zas.. dal jsem chladic z m50, chvilku (tak den) fungoval normalne-zrejme, nevidel jsem zadnou anomalii. ale pak jednou po mirne ostrejsi jizde dojizdim na benzinku a z auta tece voda. chladic byl cely pochcany, ale vypadalo to ze z expanzky. tudiz jsem chladic objednal uplne novy, s tim, ze bude po problemu. ne, dela to opet... zrejme jenom kdyz je motor uz uplne zahraty. a ted prosim o radu, cim to muze byt? vodni pumpa je dobra (neprotaci se). termostat je novy, motor se jevi ok, netlakuje, vodu by brat nemel (vtipne, v tehle situaci ), slem v oleji neni, olej ve vode taky ne..jedine, co me napadlo jeste, ze to muze byt vicko od chladice (zustalo z toho puvodniho, k novemu nebylo). jenze zvlastni je, ze voda tece z expanzky i kdyz vicko sundam. ale vypada ze nevari, nebubla nestrika, proste jenom vytika. vicko jsem druhe nezkousel, protoze jsem to nestihl, bo ten zgarb nejde nastartovat, do toho vseho pripazil altik setkal se s tim nekdo? ci by to mohlo byt? dik
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)