zástavba M52B28 do E30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Whistler
Příspěvky: 478
Registrován: 08. 03. 2011 17:23

Příspěvek od Whistler » 12. 07. 2012 17:45

odlučovač oleje zatím nevyřešen :lol: půjde tao oil-catch-tank, ale zatím řeším důležitější věci, převařuju svody a je to teda prácička :lol: :lol: sehnal jsem si nerezové všem známé TA-TECHNIX, ale protože je M52 v E30 kastli na dvou místech se to opíralo...to bych upraviz zvládnul, ale výstup na jednu lambdu byl úplně jinde a to upravit nedovedu, dal jsem se cestou převářky původních svodů a zatím jsem na začátku..
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 12. 07. 2012 17:47

kup matku se zavitem pro lambdu , vrtnes do svodu dirku , obvaris ... takhle sem si delal otvor pro lambdádu já ;) :) imho se svodama sem si taky prožil svoje :D jako každej asi :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 12. 07. 2012 18:26

Montážní díry jsou stejné, měl jsem oba bloky vedle sebe. Na oba jdou bez problému držáky e36.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Whistler
Příspěvky: 478
Registrován: 08. 03. 2011 17:23

Příspěvek od Whistler » 25. 08. 2012 11:56

celkem dost se mi teď změnili priority a tak bude tříca k prodeji:? , auto jsem dotáhnul do stádia kdy motor běží, s autem se dá popojíždět, ale je třeba dodělat výfuk(svařil jsem svody) hrozně moc to řve, svezl jsem se u nás na vsi a sousedi byli odst napruzení :lol:

momentálně stojí u kámoše před dílnou, dokončení je v nedohlednu a potřebuju peníze jinde, rozjel jsem si toho moc najednou

v kostce, zástavba M52B28 do E30, čistě provedená, není to bastl, EWS, startování plnně funkční, posilovač vyřešen, kastle lehká koroze, papíry 1,6, technická ještě na rok a půl, EKO zaplaceno, serořízení E36 komplet po generálce atd, viz vlákno, dělal jsem to pro sebe a poctivě

cena dohodou, kontakt 607258905
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok

Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 134
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Frantas » 25. 08. 2012 16:47

To mi řekni jaký jiný prioryty ty máš?
Jawa 50 přeci takovým žroutem peněz neni, a kejvaček stíháš pořizovat z vejplaty dost ne? :lol:
Když už si tak hezky začal, tak bys to moch dotáhnout :roll: Docela bych se na to v konečný verzi podíval :cry: Resp. se svez :lol:

Uživatelský avatar
Whistler
Příspěvky: 478
Registrován: 08. 03. 2011 17:23

Příspěvek od Whistler » 25. 08. 2012 18:43

Franťas> momentálně mám stroje zastrkaný a poschovávaný všude možně až mě to štve, neni kde ladit, všechno mám polorozebraný, nic není dodělaný. Chci teď dát dohromady peníze a koupit nějakou dílnu kde bych se vešel s autama i motorkama, kde budu moct tvořit, jinak v budoucnu se chci věnovat už jen E28, žralok je pro mě srdcovka
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 24. 12. 2012 14:42

Ked dam e28 drziaky tak narvem tam aj visco spojku??

Uživatelský avatar
Arnold
Příspěvky: 299
Registrován: 08. 08. 2012 17:29
Bydliště: Michalovce, SK

Příspěvek od Arnold » 24. 12. 2012 21:57

Viskospojka by sa ti tam mala vojst aj s E36 drziakmi, mne sa napr vosla. Ale motor ide lepsie ak tam nieje :)

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 24. 12. 2012 22:30

ako moze ist motor lepsie bez visco? nieje to jedno? ide len o chladenie na vykone by to nemalo nic robit..

no ide o to ze o tyzden idem pchat 2,8 do e30 ked ze moju e36 som prevratil na strechu a doma mi stoji jedna alpineweiss v mtechu 2 :) a nemam tam motor :D

Uživatelský avatar
Arnold
Příspěvky: 299
Registrován: 08. 08. 2012 17:29
Bydliště: Michalovce, SK

Příspěvek od Arnold » 24. 12. 2012 23:31

Ale vplyv to ma, ta vrtula sa toci len pomocou motora co ho zatazuje a ubera mu vykon. Ak je viskospojka nefunkcna a fuka ti stale naplno tak to motor zatazuje oto viac. Nedavaj ju tam, je to fakt zbytocne.

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 24. 12. 2012 23:56

No sak uvidim ako to vymyslim a el. Vrtulu s coho davate??

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 25. 12. 2012 00:13

ono ked nedáš visco tak ti ide motor lepší do otáček :)

a el.vrtulu podla teho sčeho zeženeš a prispúsobíš :P

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 25. 12. 2012 00:37

Mam doma s e46 318i

Uživatelský avatar
zdenko
člen E30.cz
Příspěvky: 1118
Registrován: 02. 02. 2008 16:49
Bydliště: bratislava

Příspěvek od zdenko » 25. 12. 2012 00:58


belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 25. 12. 2012 11:47

Stavaju sa aj horsie veci o jednu peknu e36 menej

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 05. 01. 2013 00:43

nazdar kluci po zástavbe m52b28 do e30 mi nefunguje ekonomer ....vedely by ste mi poradit co kde skontrolovat a nebo co kde dozapojit díky :wink:

linz
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 01. 2007 20:02
Bydliště: okr.Litomerice

m52 b28

Příspěvek od linz » 05. 01. 2013 11:44

ahoj já bych se taky přidal motor my hází jenom malou sotva poznatelnou jiskru,motorovou zasuvku mám zapojenou jak je tady popsáno a ews taky cvakne v něm a nic vstřiky benzín dávaj.ews mám typ2 a motor je z e36 rv.96 a u motorové zásuvky mám ještě jednu do které vedou čtyři slabé kebely nevím na co to je,potřeboval bych poradit protože uš nevím co mám dělat,a nebo bych potřeboval tel.číslo na nějakého profesora přes tyto věci myslím že STANY to probudí k životu moc dík
bordel,čubinec,nekázeň

linz
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 01. 2007 20:02
Bydliště: okr.Litomerice

m52 b28

Příspěvek od linz » 05. 01. 2013 11:54

jo a jak je to ještě s tím hlavním ozubeným kolem dole na klice na polohu motoru?podle etk od 2,0 aš po m3 je to stejné. já tam mám z 2,5 m50
bordel,čubinec,nekázeň

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 06. 01. 2013 14:55

Tak sis závadu vpodstatě vyřešil sám, to "ozubené" kolo - hlavní řemenice, se liší. Sezen z M52, má jiný počet zubů ;-)
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

linz
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 01. 2007 20:02
Bydliště: okr.Litomerice

m52 b28

Příspěvek od linz » 06. 01. 2013 15:57

a je jedno z jake to je m52? přes noc jsem měl vypnutou baterku rano jsem jí tam dal a s ničim nic nedělal a normálně to nastartovalo nechal jsem to minutu běžet pak chcípnul a pak uš to zase nešlo
bordel,čubinec,nekázeň

Odpovědět