přestavba 1.8i M40 -> 1.8 IS
přestavba 1.8i M40 -> 1.8 IS
Ahoj,chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s touto přestavbou a co je vše potřeba předělat.Jsou stejný držáky motoru?Musí se dávat i jiná ŘJ to je jasné,ale musí se předělávat i kabeláž?Jinak jsem přemýšlel o tom že bych tam dal 2.5,ale to už by mi nikdo nepřepsal ze 4válce na 6vál,nebo jo? Díky za rady
jo v tvem pripade je to v poho pac mas na to brzdy..a slo by relativne i schvalit a legalne...ale do obych M40, ktera ma vzadu bubny a vepredu nevetrane kotouce mu to nikdo neschvaliBalda píše:Přestavba z m40 na iS m42 je naprosto v pohodě. Samozřejmě, musíš vyměnit i kabeláž, neb iso nemá rozdělovač nýbrž na každý válec cívku zvlášť. Tím pádem taky musíš navařit držák na tyto cívky. Jinak to funguje i s převodovkou z m40. Já to dával do kombíka. Za dva dny to bylo hotový.
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny
Ano to máš ovšem pravdu. Přestavba podvozku jsou další náležitosti. Já chtěl především vysvětlit výměnu motorů, podvozek, budíky atd. jsou další záležitostí. To ovšem záleží, co máš za auto. Např. každá e30 s ABS má vpředu chlazený kotouče a vzadu má taky kotoučovou nápravu. No a hlavně v dotazu nepadla ani zmínka o jaké auto se jedná, jen že to má 1,8 M40.M3 píše: jo v tvem pripade je to v poho pac mas na to brzdy..a slo by relativne i schvalit a legalne...ale do obych M40, ktera ma vzadu bubny a vepredu nevetrane kotouce mu to nikdo neschvali
s tou převodovkou nemáš pravdu, rozdíl je pouze v zesíleném pouzdru u varianty iS. Nepředpokládám že by těch 23koní a pár mn tu převodovku roztrhlo. Já s iSem v kombinaci s převodovkou z 1,8m40 jezdím už 1,5 roku a žádný problém. Rozdíl bude možná v difu.dargon píše:jneze prevodovky jsou uplne jinak stavene atd.. no a co zadni kotoucova naprava no nehcci te zrazovat ale kdyz delas motor musis vymenit i ostatni veci jinak to postrada smysl
A to zesílené pouzdro převodovky je tam jako jen pro parádu, nebo aby jsi vozil těžší kus odlitku? Záleží na stylu jízdy, ale pokud se ISo nešetří, tak převodovka z M40 vydrží míň.Balda píše: s tou převodovkou nemáš pravdu, rozdíl je pouze v zesíleném pouzdru u varianty iS. Nepředpokládám že by těch 23koní a pár mn tu převodovku roztrhlo. Já s iSem v kombinaci s převodovkou z 1,8m40 jezdím už 1,5 roku a žádný problém. Rozdíl bude možná v difu.
PS: Diferák M40 i IS 4.1.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
[quote="BOOSTA to zesílené pouzdro převodovky je tam jako jen pro parádu, nebo aby jsi vozil těžší kus odlitku? Záleží na stylu jízdy, ale pokud se ISo nešetří, tak převodovka z M40 vydrží míň.
PS: Diferák M40 i IS 4.1.[/quote]
Nechtěl jsem tehdejší Mnichovský inženýry zpochybnit, že by jejich rozdílné konstrukce byly zbytečný, ale má zkušenost je s převodovkou m40 bezproblémová.
PS: Diferák M40 i IS 4.1.[/quote]
Nechtěl jsem tehdejší Mnichovský inženýry zpochybnit, že by jejich rozdílné konstrukce byly zbytečný, ale má zkušenost je s převodovkou m40 bezproblémová.
Já taky nepsal, že to nebude jezdit, bude to jezdit v pohodě, ale kdo tomu bude dávat čočku, tak převodovka z M40 odejde prostě dřív jak z ISa. Hlavně dvojka.Balda píše:Nechtěl jsem tehdejší Mnichovský inženýry zpochybnit, že by jejich rozdílné konstrukce byly zbytečný, ale má zkušenost je s převodovkou m40 bezproblémová.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
vyměnit vanu sací koš. pokud necháš sání z e36 tak ti tam nevleze airbox musíš upravit olejovou měrku a výfukové potrubí držáky motoru dát z e30
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
teda pokud tam budes davat motor z E36 .... potom taky nezapomenout na redukci zapojeni "palubni" elektriky a jinelozisko na klice .... A taky napr. kdyz budes mit motor M42 s plochym remenem , tak tam nedas origo merku na olej, musis si ji naohybat aby ti prolezla mezi altikem a sevopumpou.pkot píše:Ja bych si dovolil jeste dodat, ze musis prohodit cidlo teploty pro budiky ...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
No, v blízkosti docela tam máš šroubek na držák cívky pro M40, takže možnost je si domodelovat ten držák na isový cívky tak, abys ho tam mohl jenom našroubit na to místo... Je to taky vaření a práce navíc, ale pro lepší pocit, že jsi nedal kastli důvod a zdroj k bodovýmu liškování...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 19. 11. 2005 20:08
- Bydliště: Litovel, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
WilD píše:No, v blízkosti docela tam máš šroubek na držák cívky pro M40, takže možnost je si domodelovat ten držák na isový cívky tak, abys ho tam mohl jenom našroubit na to místo... Je to taky vaření a práce navíc, ale pro lepší pocit, že jsi nedal kastli důvod a zdroj k bodovýmu liškování...
kluci, je lepší nabodovat ty origo držáčky. Ten jeden šroub pro cívku z M40 neudrží konzolu pro čtyří těžké cívky a dostává to pak kartáč - jak ten šroub na podběhu tak kabely, protože cívky dost vibrují.Kubajz von Odry píše:aaa vidíš to by mohlo fungovat - raději ztrávím pul hodiny upravou držáků, než abych bodoval ke kastli něco, co můžu přišroubovat
vlastní zkušenost.
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
zdravim vas, vyuzijem tuto temu. potrebujem vediet vase nazory. jedna sa o e30 316 r.v. 1/89, je tam swap na 1.8. m40. Chcem to kupit, s tym ze tam zastavam 1.8is m42.(motor mam za lacno) Majtel pise ze auto ma 280 000km (cena 500eur). cena zodpoveda zrejme stavu vozidla. takze:
1) aka nakladna je prestavba, prednych nevetranych kotucov na vetrane a zadnych bubnov na kotucove brzdy? a co sa stane ak vymenim len predne za vetrane kotuce?
2) podvozok, napravy co treba vymenit? okrem toho co bude uz k.o
3) ake diely su najcastejsie k.o pri 280 000km na e30?
4) bude mi stacit 1000 Euro?
1) aka nakladna je prestavba, prednych nevetranych kotucov na vetrane a zadnych bubnov na kotucove brzdy? a co sa stane ak vymenim len predne za vetrane kotuce?
2) podvozok, napravy co treba vymenit? okrem toho co bude uz k.o
3) ake diely su najcastejsie k.o pri 280 000km na e30?
4) bude mi stacit 1000 Euro?
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
1, s kotucmi by nemal byt problem, zrejme sa prehodi kotuc a brzdic a je to ok. ak chces dozadu kotuce, musis si zohnat kotucovu napravu a prehodit.
2, podvozok : silenty, capy, tlmice pruziny, horne ulozenia.
3,pri 20rocnom aute nie je prekvapenie ked to hnije, treba pozriet ako je na tom, kolko vyvarania, ale hlavne ci uz bolo nejak kvalitnejsie buchnute, samozrejme tuknutia nemusia znamenat nic ked to bolo dobre spravene
4, 1000e by ti mohlo (nemusi) stacit ak do toho nepocitas cenu auta.
2, podvozok : silenty, capy, tlmice pruziny, horne ulozenia.
3,pri 20rocnom aute nie je prekvapenie ked to hnije, treba pozriet ako je na tom, kolko vyvarania, ale hlavne ci uz bolo nejak kvalitnejsie buchnute, samozrejme tuknutia nemusia znamenat nic ked to bolo dobre spravene
4, 1000e by ti mohlo (nemusi) stacit ak do toho nepocitas cenu auta.