Zástavba M50 místo M20
nejde o podložku ale o to že je ten věnec na setrváku u m20 trochu větší v průměru
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Já tam spojku z M20 měl, nejddřív jsem to dával bez podložky, takže sem musel neštastně obrousit trochu vanu, ovšem výsledek byl ten že spojka se dostatečně nevyšlapovala takže ty kvalty šly řadit trochu tvrdě, potom jsem tam dával podložku která byla na M20 setrváku před setrvákem a já ji dal za něj a brousil jsem jednu dirku kvuly středící vložce v jedné z děr. Starter jsem použil M50 ale dal jsem do něj pastorek z M20 a lehce vybrousil oka na šrouby aby byl výše nad věncem a bylo to v pořádku a krásně fungovalo a nevím jestli tam jde špajzka z M40 ale z M20 jde 

pokud dáš převodovku z m20 tak mužeš použít setrvák i starter z m20 bez uprav ale máš buď nahnutý motor nebo převodovku. Ja mám na m52 setrvák z m20 lehce stočený aby tam šel nalisovat věnec z m50 setrváku a pohoda
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Tak ted sem se dotoho totálně zamotal
Může mi někdo se skušených ( já teda moc nejsem) poradit jak to teda dát dokupy a poradit nejlepší řešení pro mě. Takže ještě jednou co mám
Motor M50B25
Převodovku 1.8 IS
Setrvák + Spojka m20
Startér z m20
Silentbloky motoru z M5 e28
Díky moc vám všem za ochotu.

Motor M50B25
Převodovku 1.8 IS
Setrvák + Spojka m20
Startér z m20
Silentbloky motoru z M5 e28
Díky moc vám všem za ochotu.
já mám to samé co ty až na ty silentbloky. a spojka vyšlapuje kvalty se hází hezky. posadil jsem motor co nejblíž příčce. nesháněl jsem žádné alternativy tak možná proto jsem musel zkrátit kardan . motor sedí rovně a převodova na origo držáku taky. jediný problém co mám tak to že se nedokážu plynule rozjet.pouštím spojku a cuká mi to jak začátečníkovi. nevím čím to je. snad si to sedne a když ne tak mám asi křivý přítlačák. uvidíme. kdyby měl někdo radu tak napište. dík
Bmw e30 318i coupé
m10
Teď e30 325i coupé 24V

Teď e30 325i coupé 24V
...
Já používám převodovku z M50,kardan z ety a siláče na motoru jsou kombinace M20 a iSo a motor sedí rovně i s převodovkou.Setrvák mám z M20,trochu odlehčenej
a startér taky M20.Používám neodpruženou lamelu a nic mi neškube.Samozřejmě v této kombinaci používám samosvor s velkým obalem a převodem 3,25.

¨Podsto píše:A ten startér ti tam sedl bez uprav? Pokud jo tak by měl sednout i mi vtom případě. Ne? Zitra se jdu nato vrhnout tak každá rada dobrá. Díky všem
¨pokud se ptáš mě tak startér z m20 sem tam normálně nasadil přitáhl a ... http://www.youtube.com/watch?v=6rZXvyIV ... ideo_title jinak podložku mám jen na setrvačníku ne pod ním.
Bmw e30 318i coupé
m10
Teď e30 325i coupé 24V

Teď e30 325i coupé 24V
...
Mě ano,nemusel jsem předělávat nic,jen musí mít stejné rozměry,jako má ten z M50.Je víc možností,můžeš nechat přehodit věnec,vyměnit startér,nebo samotnej pastorek na startéru.Setrvák se dá stáhnout a nemusí se tam dávat žádná podložka.Jen je o 1cm nižší než dvouhmota,ale to se dá taky pořešit.Ať si to udělá každej,jak uzná za vhodné,jen když to není bastl a funguje to.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tak ho pak taky nezapomeň vyvážit 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
kdekoliv kde delaji dynamicky vyvážení
v okolí tam někoho budeš mít určo 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
O hodně. Podle toho, jakej setrvačník použiješ jako základ, jsou dva druhy.Podsto píše:A okolik se dá ten setrvák ubrat? Tak mě napadlo že kyž už tam je žebych ho odlechčil tochu víc.
Taky samozřejmě záleží jak budeš odlehčovat - jestli soustruh, nebo i frézka s otočnym stolem. Nebo udělat úplně novej z jinýho materiálu

..a nebo taky statický, žeMattyX píše:kdekoliv kde delaji dynamicky vyváženív okolí tam někoho budeš mít určo
