Jak vyleštit sání?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 03. 06. 2006 19:09

Takže to jde, ale menusel bych to mít denně :? :lol:
[img=http://img249.imageshack.us/img249/6018 ... 1wh.th.jpg]
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 04. 06. 2006 09:04

Stepan píše:Takže to jde, ale menusel bych to mít denně :? :lol:
[img=http://img249.imageshack.us/img249/6018 ... 1wh.th.jpg]
Pouzita technika? Hadice+smirgl?

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 04. 06. 2006 19:16

Právě že hadicí to nešlo, protože delší se kroutila. Sehnal jsem něco podobnýho jako hadice, ale ne z gumy, ale z plastu, takže to nebylo tak pružný. Tak pak to šlo tím a nakonec scotchbrite. Fakt se to blbě fotí, ale i když to tak nevypadá, je to docela slušnej povrch 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 04. 06. 2006 19:34

Stepan píše:Právě že hadicí to nešlo, protože delší se kroutila. Sehnal jsem něco podobnýho jako hadice, ale ne z gumy, ale z plastu, takže to nebylo tak pružný. Tak pak to šlo tím a nakonec scotchbrite. Fakt se to blbě fotí, ale i když to tak nevypadá, je to docela slušnej povrch 8)
Stepane, nemohl bys ten postup prosim popsat trochu podrobneji?
Jake nastroje, jak dlouho to trvalo, cemu se vyhnout?
Kde se shani "neco podobnyho jako hadice, ale z plastu"? Jak jsi nakonec upevnil ten smirgl, jak dlouho vydrzi, nez se musi vymenit?

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 04. 06. 2006 20:32

Takže znova a pomalu:
Brusku jsem použil s plynulou regulací otáček, sice se hřála jak prase, ale když nejdou regulovat otáčky, třeba na vrtačce, při určitý dýlce nástavce se to tak rozkmitá, že se v podstatě nedá dělat. Pokus s hadičkou nevyšel, protože pokud byla delší, měla snahu se točit do šroubovice a taky to bylo nanic. Takže jsem použil takovou jako hadičku, ale je to asi z PP a sežene se to u mně ve sklepě, takže nevim. Na brusku se to nasadí na zlomenej kamencovej brousek se kterym jsem brousil velký nálitky a na konci se to nařízne, tam se vsadí smirek (80,120,240,320). Zářez je potřeba mít delší než je prožek smirku a konec omotat izolepo, protože jinak smirek po pár otáčkách vyletí. S tim se v sání vrtí tak dlouho, dokud to neni aspoň tak nějak hladký. Výměna smirku dle potřeby a otáček, u mně cca 5min. Nakonec se naříznutej konec uřízne, vystříháš si kolečka scotchbritu a vrutem co má +/- průměr jak vnitřek tý hadičky mezi podložky přišroubuješ na "hadičku" scotchbrite, takže to vypadá jak kominická štětka.
S tim se funguje jak přičištění hlavně, bo pindění honďoura.
Mně se podařilo vybrousit takhle cca 90% sání, zbylejch 10% jen tak hala bala, protože přístup je fakt mizernej. Celý to po odpolednách (tak 2hod) trvalo asi tejden, takže nic pro někoho bez trpělivosti.
Klíďo se ptejte :lol:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 269
Registrován: 15. 03. 2006 08:44
Bydliště: B r N o a P r A h A

Příspěvek od hobborg » 04. 06. 2006 22:57

a me zajima co je to "scotchbrite" dikes mozna sem natvrdlej:)
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 04. 06. 2006 23:35

Něco jak smirková drátěnka. Na takovouhle práci uper věc.
Maj to v autolakách
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 07. 12. 2011 07:37

Trosku to zde ozivim... Zajima me jak to tedy ve finale je, nebo neni funkcni. Vygoogloval jsem si to a reakce jsou dost smisene. Kdybych to shrnul, tak to snad delaji jen skodovkari :)) Zima prede mnou a vyjma zadni napravy nemam nic v planu, tak bych se do toho mozna pustil. Obecne me to jak lestit nezajima - zaklad v lesteni mam a myslim, ze se s tim nejak porvu, takze mi jde vesmes jen o to jestli to ma smysl.
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 07. 12. 2011 08:36

Se standartníma vstřikama mi to přišlo že je v nižších otáčkách horší krouťák, nahoře se to ale lépe roztočí. Po té co jsem dal o 2 generace novější vstřiky s lepším rozprašováním, tak to hodnotím kladně. I když poměr práce/ výkon ve finále nic moc...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 07. 12. 2011 09:55

Osobně jsem neleštil, akorát zvětšil sací kanály a co hlavně pomůže je pořádné slícování sání s hlavou. U m30 b35 tam jsou i 2mm schody.

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 07. 12. 2011 10:38

Pinki píše:Osobně jsem neleštil, akorát zvětšil sací kanály a co hlavně pomůže je pořádné slícování sání s hlavou. U m30 b35 tam jsou i 2mm schody.
To co píše Pinky je číslo jedna,jestli se vzduch tříští o ostrou hranu je to v ...., jinak na toto tema je kvantum info na TF,a hafo videi na YT,linky nedám,jsem na mobilu
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 07. 12. 2011 18:07

Mikin má nějaký takový sání na M20,kanály vyleštěný,ne teda jak psí kulky ale bylo vidět že se s tím někdo mrvil a tuším že bylo i slícovaný a bylo teda trocha cítit změnu na motoru.
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 08. 12. 2011 16:34

Problém je, že když se tam ten vzduch nemotá, tak se špatně smíchá vzduch s palivem a ve výsledku je to takřka beze změny.... proto ty novější vstřiky u mě byli tolik znát...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 12. 2011 22:31

Když se to udělá jako zrcadlo, tak má palivo tendenci se na ty stěny "přilepit" a stéct a nepromíchá se, takže spíš k horšímu. Do zrcadla leštěný spalovací prostory a výfukový kanály, protože se na tom hůř udrží karbon. Sání jen do hladka, bez ostrých přechodů. Metricmechanic z USA třeba dělají na sacích kanálech spirálu právě kvůli lepšímu promíchání vzduchu s palivem.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět