Jak vyleštit sání?
Pouzita technika? Hadice+smirgl?Stepan píše:Takže to jde, ale menusel bych to mít denně
[img=http://img249.imageshack.us/img249/6018 ... 1wh.th.jpg]
Právě že hadicí to nešlo, protože delší se kroutila. Sehnal jsem něco podobnýho jako hadice, ale ne z gumy, ale z plastu, takže to nebylo tak pružný. Tak pak to šlo tím a nakonec scotchbrite. Fakt se to blbě fotí, ale i když to tak nevypadá, je to docela slušnej povrch
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Stepane, nemohl bys ten postup prosim popsat trochu podrobneji?Stepan píše:Právě že hadicí to nešlo, protože delší se kroutila. Sehnal jsem něco podobnýho jako hadice, ale ne z gumy, ale z plastu, takže to nebylo tak pružný. Tak pak to šlo tím a nakonec scotchbrite. Fakt se to blbě fotí, ale i když to tak nevypadá, je to docela slušnej povrch
Jake nastroje, jak dlouho to trvalo, cemu se vyhnout?
Kde se shani "neco podobnyho jako hadice, ale z plastu"? Jak jsi nakonec upevnil ten smirgl, jak dlouho vydrzi, nez se musi vymenit?
Takže znova a pomalu:
Brusku jsem použil s plynulou regulací otáček, sice se hřála jak prase, ale když nejdou regulovat otáčky, třeba na vrtačce, při určitý dýlce nástavce se to tak rozkmitá, že se v podstatě nedá dělat. Pokus s hadičkou nevyšel, protože pokud byla delší, měla snahu se točit do šroubovice a taky to bylo nanic. Takže jsem použil takovou jako hadičku, ale je to asi z PP a sežene se to u mně ve sklepě, takže nevim. Na brusku se to nasadí na zlomenej kamencovej brousek se kterym jsem brousil velký nálitky a na konci se to nařízne, tam se vsadí smirek (80,120,240,320). Zářez je potřeba mít delší než je prožek smirku a konec omotat izolepo, protože jinak smirek po pár otáčkách vyletí. S tim se v sání vrtí tak dlouho, dokud to neni aspoň tak nějak hladký. Výměna smirku dle potřeby a otáček, u mně cca 5min. Nakonec se naříznutej konec uřízne, vystříháš si kolečka scotchbritu a vrutem co má +/- průměr jak vnitřek tý hadičky mezi podložky přišroubuješ na "hadičku" scotchbrite, takže to vypadá jak kominická štětka.
S tim se funguje jak přičištění hlavně, bo pindění honďoura.
Mně se podařilo vybrousit takhle cca 90% sání, zbylejch 10% jen tak hala bala, protože přístup je fakt mizernej. Celý to po odpolednách (tak 2hod) trvalo asi tejden, takže nic pro někoho bez trpělivosti.
Klíďo se ptejte
Brusku jsem použil s plynulou regulací otáček, sice se hřála jak prase, ale když nejdou regulovat otáčky, třeba na vrtačce, při určitý dýlce nástavce se to tak rozkmitá, že se v podstatě nedá dělat. Pokus s hadičkou nevyšel, protože pokud byla delší, měla snahu se točit do šroubovice a taky to bylo nanic. Takže jsem použil takovou jako hadičku, ale je to asi z PP a sežene se to u mně ve sklepě, takže nevim. Na brusku se to nasadí na zlomenej kamencovej brousek se kterym jsem brousil velký nálitky a na konci se to nařízne, tam se vsadí smirek (80,120,240,320). Zářez je potřeba mít delší než je prožek smirku a konec omotat izolepo, protože jinak smirek po pár otáčkách vyletí. S tim se v sání vrtí tak dlouho, dokud to neni aspoň tak nějak hladký. Výměna smirku dle potřeby a otáček, u mně cca 5min. Nakonec se naříznutej konec uřízne, vystříháš si kolečka scotchbritu a vrutem co má +/- průměr jak vnitřek tý hadičky mezi podložky přišroubuješ na "hadičku" scotchbrite, takže to vypadá jak kominická štětka.
S tim se funguje jak přičištění hlavně, bo pindění honďoura.
Mně se podařilo vybrousit takhle cca 90% sání, zbylejch 10% jen tak hala bala, protože přístup je fakt mizernej. Celý to po odpolednách (tak 2hod) trvalo asi tejden, takže nic pro někoho bez trpělivosti.
Klíďo se ptejte
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Trosku to zde ozivim... Zajima me jak to tedy ve finale je, nebo neni funkcni. Vygoogloval jsem si to a reakce jsou dost smisene. Kdybych to shrnul, tak to snad delaji jen skodovkari ) Zima prede mnou a vyjma zadni napravy nemam nic v planu, tak bych se do toho mozna pustil. Obecne me to jak lestit nezajima - zaklad v lesteni mam a myslim, ze se s tim nejak porvu, takze mi jde vesmes jen o to jestli to ma smysl.
Se standartníma vstřikama mi to přišlo že je v nižších otáčkách horší krouťák, nahoře se to ale lépe roztočí. Po té co jsem dal o 2 generace novější vstřiky s lepším rozprašováním, tak to hodnotím kladně. I když poměr práce/ výkon ve finále nic moc...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
To co píše Pinky je číslo jedna,jestli se vzduch tříští o ostrou hranu je to v ...., jinak na toto tema je kvantum info na TF,a hafo videi na YT,linky nedám,jsem na mobiluPinki píše:Osobně jsem neleštil, akorát zvětšil sací kanály a co hlavně pomůže je pořádné slícování sání s hlavou. U m30 b35 tam jsou i 2mm schody.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
Když se to udělá jako zrcadlo, tak má palivo tendenci se na ty stěny "přilepit" a stéct a nepromíchá se, takže spíš k horšímu. Do zrcadla leštěný spalovací prostory a výfukový kanály, protože se na tom hůř udrží karbon. Sání jen do hladka, bez ostrých přechodů. Metricmechanic z USA třeba dělají na sacích kanálech spirálu právě kvůli lepšímu promíchání vzduchu s palivem.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7