Regulace tlaku paliva
Regulace tlaku paliva
chtěl jsem se optat jestli někdo řešil regulaci tlaku paliva výměnou za nastavitelný regulátor tlaku, nevím jestli se dá sehnat regulátor který lze napojit přímo na lištu, nebo jak jinak vyřešit, či zapojit. díky za každý typ či příspěvek.
E30 325i
Záleží jakým způsobem chceš regulovat tlak.
Když jsem kdysi dávno experimentoval s FMU, tak vzhledem k tomu, že mi tehdá šlo o to, aby v atmosférickém režimu byl "standartní tlak" paliva a teprve při přetlaku v sání se zvyšoval v nastaveném poměru, tak bohatě vystačila montáž regulátoru na hadičky za standartní regulátor.
Takže v případě, že budeš chtít mít vyšší tlak než je 2.5Bar tak je to plně uspokojující způsob montáže. (Originál BMW regulátory jsou tuším 2.5Bar, 3.0Bar a možná i 3.5Bar)
Nicméně negativní zkušenost mám s tím, že se stoupajícím tlakem se rapidne snižuje průtok paliva (u sériové pumpy).
Bylo to vidět na tom, že ve vyšších otáčkách při plném zatížení motoru tlak benzínu klesal a po výměně pumpy za výkonější, se držel tlak přesně dle nastavení.
Ono, nevím jestli to víš, ale když máš standartní regulátor na např. 2.5Bar, tak při volnoběhu je tlak paliva cca 2.0Bar a teprve při plně otevřené klapce (žádný podtlak) je 2.5Bar a v případě, že jde tlak v sání do plusu tak stoupá i tlak paliva.
Když jsem kdysi dávno experimentoval s FMU, tak vzhledem k tomu, že mi tehdá šlo o to, aby v atmosférickém režimu byl "standartní tlak" paliva a teprve při přetlaku v sání se zvyšoval v nastaveném poměru, tak bohatě vystačila montáž regulátoru na hadičky za standartní regulátor.
Takže v případě, že budeš chtít mít vyšší tlak než je 2.5Bar tak je to plně uspokojující způsob montáže. (Originál BMW regulátory jsou tuším 2.5Bar, 3.0Bar a možná i 3.5Bar)
Nicméně negativní zkušenost mám s tím, že se stoupajícím tlakem se rapidne snižuje průtok paliva (u sériové pumpy).
Bylo to vidět na tom, že ve vyšších otáčkách při plném zatížení motoru tlak benzínu klesal a po výměně pumpy za výkonější, se držel tlak přesně dle nastavení.
Ono, nevím jestli to víš, ale když máš standartní regulátor na např. 2.5Bar, tak při volnoběhu je tlak paliva cca 2.0Bar a teprve při plně otevřené klapce (žádný podtlak) je 2.5Bar a v případě, že jde tlak v sání do plusu tak stoupá i tlak paliva.
Ondra ex.M-Fahrer
díky za typy a případné komplikace, taky jsem přemýšlel zapojit regulátor až za sériový, nicméně to je na 3,5i a zatím mám jenom pumpu z 2,5i, tlak bych nastavil max. tak na 4Bar. Asi to zkusím zapojit, štelovat a zkoušet jak se to bude chovat, pak asi dokoupím i pumpu, případně i vstřiky. Vím že v nízkých otáčkách je tlak nižší i když jsem netušil ře rozdíl bude až tak veliký, proto si myslím že přidáním tohoto regulátoru t půjde i líp od spodu
E30 325i
- JIRKAe30BAUR
- Příspěvky: 237
- Registrován: 05. 06. 2009 10:05
- Bydliště: Praha 4
chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd
nejsem si 100% jisty ale m20b25 ma stejne vstriky jak m40b18 150-160ccmJIRKAe30BAUR píše:chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
a m30b35 ma stejne vstriky jak m42b18 190-210ccm co si tak jenom z hlavy pamatuji
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
No nevim,jezdim tricou denne kolem 100km,takze bych nerad abych jezdil za 15litru. Spis mi jde o to,ze si chci dat treba o vikendu nejake serpentynky nebo sprintik,tak bych to na chvilku pridal na vetsi tlak a potom opet jezdil na seriovej. Pumpu bych dal valbro,pak uz jen regulator s merakem a ladit. Neni tady moznost propaleni pistu? Kdyz tam cpeme vice paliva? Urcite vzroste teplota,nenak extreme. To jsou same blbe otazky,ale nikdo je tu pro ostatni nepolozi. Dik
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
najdi si tabulky od bosche..a pouzij origoJIRKAe30BAUR píše:chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
pripadne pouzij etk
po nekolika sekundach hledani zjistis, ze mas stejny vstriky s m40 a v12
m30 je stejny s iS
ale budes mit za sebou smrad a casem nejspis vytecou krouzky..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
jak sem jiz napsal, ten mezikus se nazyva adapter na palivovou listu. A lze jej novy sehnat okolo 1000,- takze kdo nechce origo regulator tak tento zpusob je mu k dispozici. nacvakne se misto nej do listy je pruchozi a pak si date ten nadstavitelny regulator.Klakson píše: zbytečnej tam sice je, ale jinak to nyní zapojit nejde, musel by se vyrobit docela komplikovanej mezikus kterej jde napojit na lištu, zkus ho sundat a sám uvidíš
Bmw e30 318i coupé m10
Teď e30 325i coupé 24V
Teď e30 325i coupé 24V
...
Zdravím, chcem sa spýtať mam m2b25 a potrebujem regulator tlaku paliva, ak sa kupuje seriovy regulator, musi to byt presne na ten typ motoru ? alebo jednoducho kupit regulator na BMW ? ... a ešte jedna otazka, ja mam na lište aj ten adapter, čiže ak kupim nastavitelny s budikom da sa naštelovať bez problémov tak aby fungoval ako seriový ? asi dosť hlúpe otazky, ale som lajc a poterbujem istotu ...za každú snahu dakujem
tady si vyber svoje auto:
http://www.realoem.com/bmw/select.do
najdi si regulator, k nemu origo cislo a s tim jdi do prvni mototechny...
myslim, ze se tak nak nahodne vyskytujou regulatoru na 3 a 3,5 baru, pokud das 3,5bar regulator misot 3 bar, tka se asi nic moc nedeje, pumpa to v klidu zvladne a dle bohatosti smesi, co rekne lambda se upravi doba vstriku. obracene se asi taky nic moc dit nebude, ale tam bych byl opatrnejsi, teda ja osbne jo, ale jezdim jak kretén.
http://www.realoem.com/bmw/select.do
najdi si regulator, k nemu origo cislo a s tim jdi do prvni mototechny...
myslim, ze se tak nak nahodne vyskytujou regulatoru na 3 a 3,5 baru, pokud das 3,5bar regulator misot 3 bar, tka se asi nic moc nedeje, pumpa to v klidu zvladne a dle bohatosti smesi, co rekne lambda se upravi doba vstriku. obracene se asi taky nic moc dit nebude, ale tam bych byl opatrnejsi, teda ja osbne jo, ale jezdim jak kretén.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...