Podsviceni vnitrnich klik dveri
Podsviceni vnitrnich klik dveri
I kdyz uz jsme to probirali v jinem tematu, presto zalozim novy. Osobne nemam rad ruzne neony (jak vne tak uvnitr) a dalsi kolotocarske zalezitosti na voze, ale je pravdou, ze pokud vezu vecer lidi neznale E30 tak pri vystupovani na 90% vzdy hledaji kliku po celem tapecu. Takze osviceni klik mi neprijde jako uplne nesmysluplne. Navic to lze cele poresit celkem decentne temer "originalne"...
Po mensim pruzkumu se mi zamlouvaji 2 varianty pri kterych je mozne dodrzet pro mne dulezite podminky kterymi jsou stejna barva podsviceni jako zbytek interieru a moznost tlumit intenzitu se zbytkem auta reostatem.
1, pouzit probarvene "plexi" (napr ze stare pristrojovky nebo koupit nove tonovane do stejneho odstinu) a zdroj svetla zarovicka 12V/1,2W (stejny typ co je v ostatnim posdviceni
2, LED technologie SMD v pasku (dnes jsem objevil paskove SMD LED 12V odstinem odpovidajicimu BMW)
Druhy zpusob bude rychlejsi a spolehlivejsi a tez ho lze s uspechem regulovat reostatem. Navic si lze pohrat s poctem LED na pasku a tim kliku obstastnit vetsi ci mensi porci osvetleni.
Prikladam malou-rychlou-nepovedenou foto ukazku. Az se k tomu dostanu nafotim lepe.
PS: kazdy si umi predstavit jak bajecne se toto foti...
Po mensim pruzkumu se mi zamlouvaji 2 varianty pri kterych je mozne dodrzet pro mne dulezite podminky kterymi jsou stejna barva podsviceni jako zbytek interieru a moznost tlumit intenzitu se zbytkem auta reostatem.
1, pouzit probarvene "plexi" (napr ze stare pristrojovky nebo koupit nove tonovane do stejneho odstinu) a zdroj svetla zarovicka 12V/1,2W (stejny typ co je v ostatnim posdviceni
2, LED technologie SMD v pasku (dnes jsem objevil paskove SMD LED 12V odstinem odpovidajicimu BMW)
Druhy zpusob bude rychlejsi a spolehlivejsi a tez ho lze s uspechem regulovat reostatem. Navic si lze pohrat s poctem LED na pasku a tim kliku obstastnit vetsi ci mensi porci osvetleni.
Prikladam malou-rychlou-nepovedenou foto ukazku. Az se k tomu dostanu nafotim lepe.
PS: kazdy si umi predstavit jak bajecne se toto foti...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ve dverich se to neda na nic zapojit tak jak chci (aby to fungovalo s podsvicenim auta), takze pouzivam kontakt c.6 ve dvernim konektoru (musi se dokoupit dutinka do konektoru) ktery je napojen k podsviceni u spinace svetel.slubox píše:Z coho to mas napajane, tahal si dalsie kable ,alebo napojil vo dverach na nieco?
Ja chcem dat malu ledku za tu packu aby ju nebolo vidiet,to by malo stacit pre ,,trafenie" ruky kam ma
zapojeni konektoru: viewtopic,p,493361.html#493361
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Uz nad timhle uvazuju delsi dobu. Tohle se fakt musi fotit na hovno ale z toho jak to vidim, se mi to zda trochu moc jasne. To jen taka pripominka tedy, nevim jestli to chces zesinchornizovat s tim osvetlenim palubky ale jestli ji das na max pak bude tohle sviti asi trochu moc...alespon z toho fota soudim.
Ja premyslel nad necim na spusob Audi/M-B/BMW today, to decentni podsviceni celeho interieru, jak jjsou osvetleny kliky, prostor pro nohy a jeste jde svetlo zespoda zrcatka. Tohle bych tak komplexne taky resil az na to budu mit cas Ovsem hoodne decentni svetlo.
Ja premyslel nad necim na spusob Audi/M-B/BMW today, to decentni podsviceni celeho interieru, jak jjsou osvetleny kliky, prostor pro nohy a jeste jde svetlo zespoda zrcatka. Tohle bych tak komplexne taky resil az na to budu mit cas Ovsem hoodne decentni svetlo.
Žárovka 40mA
Jen doplnim,místo diody jak jsem psal dříve v jiném tématu bude asi lepší použít žárovky 12V 40mA(nebo 60mA).Dělá je (mimo jiné) Trifa a APM je třeba má v sortimentu....
Tyto žárovky se používají pro přepínače a tudíž by nemuselo být světlo tak silné...
Tyto žárovky se používají pro přepínače a tudíž by nemuselo být světlo tak silné...
BMW - srdeční záležitost