Upgrade siláků motoru M42
Upgrade siláků motoru M42
Plán
Výměna seriových hydraulických silentbloků motoru M42 za robustnější celogumové z M30 (e24 635CSi, 628CSi).
Důvod
Seriové silentbloky motoru m42 jsou velmi drahé (přibližně 1600/kus). Uvnitř je kapalina a při jejím úniku může dojít snadno k nehezkým koncům. Nejsou zdaleka tak spolehlivé a tuhé jako celogumové.
Siláky z e24 stojí zhruba půlku. Jsou dimenzované minimálně stejně a stejně dobře taky sednou. Samozřejmě se zvýší hluk a vibrace přenášené do kabiny. Ale není to nic nesnesitelného.
Co je zapotřebí?
Siláky z již výše zmiňovaných vozů. ETK číslo je 11811132793.
Ehm, máte někdo zkušenost? Jen jsem to překopíroval.
Výměna seriových hydraulických silentbloků motoru M42 za robustnější celogumové z M30 (e24 635CSi, 628CSi).
Důvod
Seriové silentbloky motoru m42 jsou velmi drahé (přibližně 1600/kus). Uvnitř je kapalina a při jejím úniku může dojít snadno k nehezkým koncům. Nejsou zdaleka tak spolehlivé a tuhé jako celogumové.
Siláky z e24 stojí zhruba půlku. Jsou dimenzované minimálně stejně a stejně dobře taky sednou. Samozřejmě se zvýší hluk a vibrace přenášené do kabiny. Ale není to nic nesnesitelného.
Co je zapotřebí?
Siláky z již výše zmiňovaných vozů. ETK číslo je 11811132793.
Ehm, máte někdo zkušenost? Jen jsem to překopíroval.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
mam zkusenost, ze silaky maj jen v autecu za cca 1000,- za kus
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
tak to maj na mj auto blbe, stary m30 meli dycky puky..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
souhlasIwan píše:tak to maj na mj auto blbe, stary m30 meli dycky puky..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Nemaj, to co ukazuju já je druhovýroba na M42. A podle ETK to mělo puk na jedné straně a na druhé právě ten o kterým tu mluvím a to od roku 87
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=55
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=55
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
tyhle jsem mel na M40, jeden se urval, koupil jsem za 800 kč oba nove (FEBI) a vydrzeli dalsich 10 000km pak uz nevim....
kazdopadne ty puky z M20/30 mam ted na aute a nevidim zadnej problem....taky to nekdo resil pukama ze starych dobrych Shade 120, prej tam pasujou a stojej cca 80 kč..
kazdopadne ty puky z M20/30 mam ted na aute a nevidim zadnej problem....taky to nekdo resil pukama ze starych dobrych Shade 120, prej tam pasujou a stojej cca 80 kč..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990