Upgrade siláků motoru M42

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Upgrade siláků motoru M42

Příspěvek od aula » 24. 05. 2008 16:37

Plán

Výměna seriových hydraulických silentbloků motoru M42 za robustnější celogumové z M30 (e24 635CSi, 628CSi).

Důvod

Seriové silentbloky motoru m42 jsou velmi drahé (přibližně 1600/kus). Uvnitř je kapalina a při jejím úniku může dojít snadno k nehezkým koncům. Nejsou zdaleka tak spolehlivé a tuhé jako celogumové.
Siláky z e24 stojí zhruba půlku. Jsou dimenzované minimálně stejně a stejně dobře taky sednou. Samozřejmě se zvýší hluk a vibrace přenášené do kabiny. Ale není to nic nesnesitelného.

Co je zapotřebí?

Siláky z již výše zmiňovaných vozů. ETK číslo je 11811132793.


Ehm, máte někdo zkušenost? Jen jsem to překopíroval.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 24. 05. 2008 16:46

mam zkusenost, ze silaky maj jen v autecu za cca 1000,- za kus
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 24. 05. 2008 17:46

Já zas vokouknul, že klasickej druhovýrobní silák pro m42 vypadá jako ten prvovýrobní pro e24. Viz foto, je na něm druhovýrobní silák Meyle:

Obrázek
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 24. 05. 2008 18:42

Takhle vypadá i silák na M10,v replice za pár Kč.Ale je možné že rozměrově bude jiný
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 25. 05. 2008 12:51

tak to maj na mj auto blbe, stary m30 meli dycky puky..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 05. 2008 13:06

Iwan píše:tak to maj na mj auto blbe, stary m30 meli dycky puky..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
souhlas
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 25. 05. 2008 13:53

Nemaj, to co ukazuju já je druhovýroba na M42. A podle ETK to mělo puk na jedné straně a na druhé právě ten o kterým tu mluvím a to od roku 87

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=55
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 25. 05. 2008 19:50

Dnes jsem na to hleděl v garáži,to co ukazuješ je siláč z M10,já mám u toura do kterýho někdo zastavěl IS puky jak píše Iwan,asi z té M30,ohlíželi jsme to s kamošem co má IS origo a tam jsou jiný :wink:
Obrázek

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 25. 05. 2008 20:28

jinak ten silák je i na M40 (to V)
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 26. 05. 2008 14:47


Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 03. 06. 2008 15:14

aula píše:Já zas vokouknul, že klasickej druhovýrobní silák pro m42 vypadá jako ten prvovýrobní pro e24. Viz foto, je na něm druhovýrobní silák Meyle:

Obrázek

toto je 100% silac z M10... asi pred rokem jsem je borcoj menil... mam dojem ze me staly 400kč jeden :-)

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 04. 06. 2008 14:00

Tenhle silentblok má tuším M10ka - je nejzasranější siláč, protože se Ti dycky urve.
Zavolej na ty silenbloky.cz a objednej si přesně, jaký bueš potřebovat.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 09. 06. 2008 19:21

tyhle jsem mel na M40, jeden se urval, koupil jsem za 800 kč oba nove (FEBI) a vydrzeli dalsich 10 000km pak uz nevim....

kazdopadne ty puky z M20/30 mam ted na aute a nevidim zadnej problem....taky to nekdo resil pukama ze starych dobrych Shade 120, prej tam pasujou a stojej cca 80 kč.. :shock:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět