rozne farby ventilovych pruzin???????

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

rozne farby ventilovych pruzin???????

Příspěvek od sys325i » 26. 02. 2008 22:51

sem to asi nepatri ale chodi sem viacej ludi a mozno sa dopracujeme k niecomu zaujimavemu

nasiel som v roznych motoroch rozne :?: znacenia :?: ventilovych pruzin....znacia to farbou...kazda ventilova pruzina je farebne oznacena...napriklad motor m20b25 ma farbu original ventilovych pruzin zlto-zelenu......je to natrete stetcom dva pasiky o sirke asi pol centi......
a dal som hlavu na repas /ventili voditka gufera zabrusit zrovnat/ a dosla mi gebula z inou farbou pruzin....boli cerveno zlte...mozno cerveno alebo oranzovo neviem je to tazko rozoznat ale nieje to original zeleno zlte.....
a teraz neviem ci som ich tam mal alebo je to ina sorta pruzin z inej gebule, ved predsa to robia hromadne a mohla bit nahoda ze sa to nejak pomiesalo.......a hlavne ja neviem ake farbi tam boli ked som im to tam daval......nieje problem tam naliskat druhe original pruziny z 2,5ky ale co ked su tieto nahodou nejake special ???????? neviete nic otomto ...alebo farebne nejake vase postrehy s pod vasich ventildeklov :wink:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 27. 02. 2008 06:32

To barevný značení vent. pružin jsem taky řešil...a u mne to bylo rozdílný u více M20b25. Teď u poslední to mám fialovo-růžovou barvou...nebo nějakou podobnou, v podstatě jsou stejný pruhy přes pružiny tlumení a přes stabilizátory... auto je origo m-tech (bez plastů).. no a ty barvy znamenají charakteristiku pružin, to vím na 100%....
No kdyby byla nutnost tak můžu sundat víko ventilů a vyfotit ti ty pružiny aby jsi přesně viděl tu barvu.. :wink:

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 28. 02. 2008 21:06

dik....ja som skor myslel nieco ako tabulky kde by sa dalo vicitat o ventilovych pruzinach nieco......lebo mam podozrenie ze su z 2,0 alebo eta....bojim aby neboli slabsie ako maju bit :wink:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 29. 02. 2008 03:28

Nasiel som jedine toto pise sa tam ze su pre vysoko vykonove aplikacie je tam zvyseny tlak sila pruziny umoznuje pouzivanie vysich otacok motoru. :roll:

BMW Motorsport Valve Springs

Increased pressure for high performance applications. Enables the engine to rev higher without the fear of valve float. Springs are sold in pairs and include 1 inner and 1 outer spring.

P/N 11341312702
Obrázek
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 29. 02. 2008 13:26

jeeeej to si ma celkom potesil lebo ono to vyzera ta zlto oranzova alebo skorocervena na tie farby co su na obrazku... a aj ta gebula je od jedneho sialenca do m3 co mozno odpoveda niekdajsej prestavbe toho motoru na nieco lepsie........cize som asy dosiel len tak k sylnejsim pruzinam :-))))))....heeezkyyy :twisted:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

jiřina
Příspěvky: 388
Registrován: 28. 06. 2006 19:39
Bydliště: Klecany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jiřina » 12. 03. 2008 16:46

sys325i píše:dik....ja som skor myslel nieco ako tabulky kde by sa dalo vicitat o ventilovych pruzinach nieco......lebo mam podozrenie ze su z 2,0 alebo eta....bojim aby neboli slabsie ako maju bit :wink:
mam s tim trochu zkusenost,1 barva urcuje pro jaky typ motoru a ventilu je pruzina vyrobena,2 barva urcuje presnost po zmereni,proto je treba zelena/oranzova,zelena/cervena,zelena/zluta,dale je i nekolik delek pruzin,prumeru a sil pera,predpeti lze zmerit,nutne pri max. ot ventilu zmerit vuli mez spiralama,nesmi se dotykat,pri zmene zdvihu vacky velmi casto stare pruziny praskaji z duvodu predesle unavy
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

Odpovědět