Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 02. 03. 2008 19:33
ahoj chci přestavět motor a převodovku m20b25 z e34 do e30 318i m40 a potřeboval bych vědět co vše je jinak proti m20b25 v e30 . nevím jestli vana a čepadlo jsou stejné

a hlavně co elektrika . bude problém

jinak pro rejpálky jsou tam kotouče v zádu , ve předu větraný powerdisc ate , tlumiče koni ,péra eibach vše nové

díky za rady
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 02. 03. 2008 19:37
KASPAR píše:ahoj chci přestavět motor a převodovku m20b25 z e34 do e30 318i m40 a potřeboval bych vědět co vše je jinak proti m20b25 v e30 . nevím jestli vana a čepadlo jsou stejné

a hlavně co elektrika . bude problém

jinak pro rejpálky jsou tam kotouče v zádu , ve předu větraný powerdisc ate , tlumiče koni ,péra eibach vše nové

díky za rady
zkus se na ten motor podivat a bude ti to jasne ihned uz od pohledu.. nicmene jde to
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 02. 03. 2008 19:46
maxi spoléhal jsen na tebe . moc jsem to neprohlížel mam to 2hodiny , jen bych se chtěl duševně a finančně připravit

porad

-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 03. 03. 2008 16:45
nikdo nic neví

-
Gangsta
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 28. 12. 2006 20:38
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od Gangsta » 03. 03. 2008 20:15
Zkus hledat. Mockart omilane tema.
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 04. 03. 2008 02:32
vana a cerpadol je stejne pokud to neni Ixo..a elektrika nevim ale to kdyz tak predelas nebo sezenes motorovou kabelazz e30 m20 2,5
-
vaseku
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16. 02. 2008 22:35
Příspěvek
od vaseku » 04. 03. 2008 07:53
Já bych viděl největší problém v tom že M20 je šestivál. Myslim že toho si kluci na stk asi všimnou a i po známosti už to jde hodně blbě ochcat. Mě nechtěli pustit ani proto že jsem měl přidané turbo.

-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 04. 03. 2008 08:49
funkci hledat jsem použil

-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 04. 03. 2008 13:03
vaseku píše:Já bych viděl největší problém v tom že M20 je šestivál. Myslim že toho si kluci na stk asi všimnou a i po známosti už to jde hodně blbě ochcat. Mě nechtěli pustit ani proto že jsem měl přidané turbo.

máš špatné známe
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 05. 03. 2008 22:26
cemu nerozumis? vse co potrebujes vedet mas tady v tomhle topicu napsano.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 06. 03. 2008 08:31
takže jen svazek z e30 325i

a vše ostatní je stejný .
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 06. 03. 2008 09:53
ETK rika ze je jinej i blok, nicmene nejvic zjistis pri porovnani..urcite budou jine drzaky motoru, elektrika z e30 na motor z e34 pasovat bude. Vana je v ETK tvarove zobrazena stejna jako v e30, ale taky ji omrkni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220