
Rychlost

A umí to i otáčky

Není to nic tajnýhoMacek píše:Jeee, to je pekný. Prozraď nám prosím to kouzlo...
Při konst. rychlosti 60 km/h zmáčkneš takovej dvojhmat na tý ovládací krabičce, ono se to " resetuje ", zastavíš a vypneš. Po dalším zapnutí už to ukazuje podle tacho. Překvapivě to funguje, při rychlosti 130 km/h je odchylka tacho-displej cca 2-3 km/h. Otáčky jsou podobný, držíš 3 tis. ot. a mačkáš.Venca píše:Jak vypadá ta kalibrace?Dan td píše:Přesně tak. Ono se to dá kalibrovat, takže si to můžeš nastavit, jak chceš. Ale bere to info z origo tachometru i otáčkoměru, nemá to svoje čidla nebo tak něco.Venca píše:Údaj o rychlosti na HUD je shodný s hodnotou na rychloměru?
Jj, na sklo. On nešel zobrazit, ani když jsem to kupoval, čili to byl zajíc v pytlicrysa píše:Nice!nemecky neumim a ten prvni obrazek v odkazu nejde zobrazit, ale predpokladam, ze se ta zobrazovaci folie lepi na sklo ze?
To mačkáš jen jednou, když to zapojíš, potom už si to pamatujeFatal Design píše:No, to je takové bezpečné při 60km/h mačkat někde něco nějakým dvouhmatemViděl jsem něco podobného, ale nebylo to InPro a už ani nevím kde to bylo.
1/2 stránky ? To je zjevně pro američanyDan td píše:To mačkáš jen jednou, když to zapojíš, potom už si to pamatujeFatal Design píše:No, to je takové bezpečné při 60km/h mačkat někde něco nějakým dvouhmatemViděl jsem něco podobného, ale nebylo to InPro a už ani nevím kde to bylo.
![]()
V návodu tomu říkají zkušební jízda a je tam půl stránky poučení, jak jet po klidné silnici, koukat na cestu, atd ...
Taky si můžeš zvednou zadek heverem, zařadíš trojku, přidáš plyn, pustíš spojku, tacho ti začne ukazovat a přitom budeš stát, a pak si to můžeš bezpečně zmáčknout, ale nesmí ti to z toho heveru spadnout!Fatal Design píše:No, to je takové bezpečné při 60km/h mačkat někde něco nějakým dvouhmatemViděl jsem něco podobného, ale nebylo to InPro a už ani nevím kde to bylo.