Vačka z 320i do 325i ? plus klapa

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Vačka z 320i do 325i ? plus klapa

Příspěvek od Zaja.cz » 30. 08. 2007 22:44

Mám dvě otázky chlapi.

1)Jde zaměnit vačka motoru z 320i do 325i ? (M20)
Někdo tvrdí že jo a že je stejná, někdo že neže, že je ostřejší atd. Co je pravda?
Mám vačku v horším stavu a dvoulitrová je k mání, tak se chci zeptat zda
to ide. :wink:

2)mám 325i, ale na malé elektrice se sáním s podtlaky-stejné jako u 320i a 323i chrom. Slyšel jsem od známého, že když na toto sání předělám klapku z 325i, tak že to motoru hodně pomůže.
zkoušel to někdo?
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Vačka z 320i do 325i ? plus klapa

Příspěvek od Max-Max » 30. 08. 2007 22:58

Zaja.cz píše:Mám dvě otázky chlapi.

1)Jde zaměnit vačka motoru z 320i do 325i ? (M20)
Někdo tvrdí že jo a že je stejná, někdo že neže, že je ostřejší atd. Co je pravda?
Mám vačku v horším stavu a dvoulitrová je k mání, tak se chci zeptat zda
to ide. :wink:

2)mám 325i, ale na malé elektrice se sáním s podtlaky-stejné jako u 320i a 323i chrom. Slyšel jsem od známého, že když na toto sání předělám klapku z 325i, tak že to motoru hodně pomůže.
zkoušel to někdo?
1, vacka z 320 ma jine casovani, pojem "ostrejsi" je mylnej, pac opticky je vic "tupa" nez z 325. Zkusit to muzes, nedavam vsak tomu velkou nadeji, spis bych zkusil overenou vymenu a sice z 320/R6 r.v. 76, absolvoval to Francis a je to overeno, byl tam jistej narust.

2, vic by pomohlo kdyby si prehodil komplet sani, pouze zvetseni otovru na klapce bude spis placebo efekt nez skutecnej prinos. Poterebujes vetsi potrubi s mene zlomy, napr minimalne z 325 nebo to prekopat na prime sani :wink: Pouze klapku dat budes mit vic dobrej pocit nez skutecnej narust vykonu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 31. 08. 2007 07:51

mam na ete taky vacku z 2l karbec

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 31. 08. 2007 10:47

My jsme dávali vačku z 2.0 chrom do e34 2.5 automat m20 ,A normálně to šlape a rozdíl si myslím nepoznáš,pokud tam nějaký vůbec je. S tou klapou neví,ale ta 2.0 má o dost menší průměr,takže to sní určitě nebude stopro.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 09. 2007 11:46

Dobrá vačka z 320i bude vždycky lepší než "projetá" originální 325i. Doporučuju vyměnit.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 02. 09. 2007 18:24

A bude dobrá vačka z 320i lepší než dobrá originální 325i?
Potřebuju to vědět na stopro.
At to nevyměním a nepojede to na hovno nebo vůbec.
Vačku z dvoulitra plasta můžu mít.
Naposledy upravil(a) Zaja.cz dne 02. 09. 2007 18:34, celkem upraveno 2 x.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 09. 2007 18:32

Rozdíl nepoznáš, ani k lepšímu ani k horšímu, bude v rámci chyby měření. Přidá to maximálně tři křečky nebo dvě veverky. Vyměň to.

Edit: Pokud byla původní vačka "projetá" a byl snížený zdvih ventilů, měl bys to poznat hlavně na klidnějším chodu motoru.
Naposledy upravil(a) Francis dne 02. 09. 2007 18:34, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 02. 09. 2007 18:34

Francis píše:Rozdíl nepoznáš, ani k lepšímu ani k horšímu, bude v rámci chyby měření. Přidá to maximálně tři křečky nebo dvě veverky. Vyměň to.

A nemohou být opravdu ty vačky stejné?
Stejné časování, jen menší obsah motoru?
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 09. 2007 18:35

Vyměň to, nepohoršíš si.

Edit: I kdyby byly stejné tak psal jsi v prvním příspěvku že ta současná je opotřebovaná? Předpokládám že ta chystaná je OK? Pokud ano tak měň.
Naposledy upravil(a) Francis dne 02. 09. 2007 18:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 02. 09. 2007 18:36

ok, tak já jdu do toho.

Jo, jedno nebo dvě vajca má slušně ojeté-cca 0,5 mm.

:wink: dík
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Odpovědět