benzinový regulátor 2,0

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
nervy
Příspěvky: 246
Registrován: 30. 04. 2006 11:11
Bydliště: Krnov

benzinový regulátor 2,0

Příspěvek od nervy » 08. 07. 2007 12:04

chlapy jaké regulátor na benzín ma mít 2,0 m20 potřebuju číslo regulátoru dík Nervy

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 08. 07. 2007 12:19

Záleží jestli potřebuješ na motronic ,nebo l-jetronic.
Na l -jetronic Ti stačí jakýkoli co má tlak 2.5 bar
a na motronic 3.0 bar.Číslo ale bohužel nevím.

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 10. 07. 2007 16:34

Tak to vysvětli ? Proč ho tam inženýři v bmw dávali ?
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

maRas
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2007 16:00
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od maRas » 10. 07. 2007 18:37

No ucel regulatoru tlaku bude v tom, udrzet tlak vstrikovaneho paliva na konstantni hodnote, prebytecny tlak -> prebytecne palivo vede zpet do nadrze, tudiz kdyz tam ten regulator neni, tak benz. cerpadlo tlaci jak hloupe, a tlak se zvysuje, ale neni ho jak udrzovat na konstantnim tlaku, a protoze se cerpadlo trapi -> spatne se i chladi -> snizuje se jeho zivotnost, a dalsi vec je to, ze jelikoz je cerpaci vykon vetsi, tim je ovlivneno i slozeni smesi, takze bych se jenom chtel zeptat, jak dlouho tak uz jezdite ? :lol: :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 07. 2007 21:52

ovsem bez regulatoru dochazi u 2.5i (ktera je Motronic a nema uz zasobnik tlaku mezi rampou a cerpadlem) k razum pri plnem plynu a naslednem pusteni, palivo "ujde" do zpatecky a na kratke okamihy vlivem dopravniho oneskoreni je v rampe velice nizkej tlak... tudiz se muze motor cukat a dyl mu trva "chyceni" do otacek... ja bych ho tam velice rychle vratil, nemluve o tom, ze sam sem velice zvedav jak je vyreseno utesneni zpatecky na rampe, pac regulator tam drzi pomoci dvou sroubu a samotnej tesnici prvek je o-krouzek.... mam silnej dojem ze ne vsichni se bavime o tom samem regulatoru tlaku paliva.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 07. 2007 23:37

maRas píše:Ok, tohle by me zajimalo Maxi, berme to tak, ze prepad do nadrze je zaslepeny a tudiz palivo ma jedinou cestu ke vstrikum, co treba kdyz jedu s kopce, brzdim motorem, vstriky nevstrikuji, ale benz. cerpadlo se toci a tlakuje, ne ? Tudiz mi logicky vypliva, ze to cerpadlo pujde brzo do kytek, ne ? :D
myslim ze samotne podavaci cerpadlo ma bypass ale jistej si tim nejsem, tlakove cerpadlo bypass urcite nema. Osobne si myslim ze bys musel hooodne casto tohle delat aby cerpadlo slo brzy do kopru. Normalni to ovsem urcite neni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: dd

Příspěvek od Max-Max » 13. 07. 2007 22:53

Roomin325 píše:
Forreet píše:
Roomin325 píše:presne tak ze se nekdo vbavi o necem jinem nez je mysleno... ja mluvil o bance u cerpadla ne nahore na liste vstriku na liste to byt musi.. :x
Si precti prvni prispevek on se ptal na regulator co je na liste jinej ja ani neznam..a tys napsal dej ho pryc :roll:
no jo tak dobre ja to bral ze se bavime o tom u cerpadla ajm sry hosi . me to ,co rikas ze neni to, co mi brzdilo palivon reg.tlaku tak sa nazyva ak????to co se nachazi u cerpadla treba u dvou litru??? diky za upresneni nazvu kluci!!
hlavne by si, kluku, mel neco vedet o rozdilech u aut, kdyz radis co a jak vykuchat...

za 1 - germani vedi proc to tam dali, kdyby to byla picovina co brzdi jen motor tak to tam davat nebudou kor kdyby tim nedanim to tam i usetrili

za 2 - plastak a chromak maji jeden podstatni rozdil a to je zpusob dopravy paliva a zarizeni na tehle doprave se podilejici

za 3 - ta vec ktere ty rikas regulator je pravdepodobne, jelikoz si sem nedal foto, zasobnik tlaku tlaku paliva a omezovac razu tlaku od cerpadla... maji to vsechny chromaky R6 a R4, plastaky ani jeden R6, R4 prvni mesice jeste jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: dd

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2007 19:02

Roomin325 píše:hmmmm tak proc jsem to na dvou 325i chromaci nemel a ted na 320 to je??? hmmm vis nebo nevis kdyz vsechno vis maxxxicku :oops: jsi studovanej hm
protoze ten picus rad rezne a pak nejednou sam upadne... hodne lidi ho ma za filtr a pak se divi ze to filtr neni a pak to uz tam nikdo neda, kor kdyz ureznou i ty gumovo-kovovy silentblocky na kterych to drzi cele i s cerpadlem.

a za dalsi - kazda 325i byla motronic kterej spousti cerpadlo az po startu, tudiz nepotrebuje regulaci predstartovniho tlaku. 320i chromak je L-Jetronic kterej ma jine rizeni dopravy paliva :wink: 320i plastak ho tam nema a nikdy nemel protoze je uz taky motronic.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět