Cim nahradit dvojhmotovy zotrvacnik na M50?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Cim nahradit dvojhmotovy zotrvacnik na M50?

Příspěvek od gusto318is » 05. 06. 2007 20:24

Zdar vsetkym, M50 uspesne vrci v aute, len sa mi dost nepaci, ze mu hrozne pomaly padaju otacky, pripisujem to ciastocne dvojhmotovemu zotrvacniku a rozmyslam o tom, aky zotrvacnik a nasledne spojka by tam pasovali? Nema niekto skusenosti trebars s pouzitim tychto dielov z M20? Pripadne poradte, co ine tam dat. Podotykam, ze auto nie je urcene na bezne jazdenie, neurobi viac ako 3 - 4000 km za rok. Nemam problem nechat si urobit kovokeramicku spojku, len potrebujem vediet, z coho pouzit zaklad...
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 05. 06. 2007 22:41

hledej, myslím že někdo tady si nechal vyrobit z duralu
E30 325i

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 05. 06. 2007 22:48

Klakson píše:hledej, myslím že někdo tady si nechal vyrobit z duralu
Hladal som ale nanasiel, musi to byt niekde zasite.
Duralovy zotrvak - to mi tiez napadlo, ale pokial by sa to dalo vyskladat z origo dielov BMW, bol by som radsej...
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Speedy
Příspěvky: 78
Registrován: 13. 04. 2005 09:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Speedy » 05. 06. 2007 22:49

3Btuning umi delat setrvak z duralu s zeleznou dosedaci plochou asi za 7k bo tak nejak
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 06. 06. 2007 07:24

pasuje tam z m20b25.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 06. 06. 2007 07:28

to asi proto že nejsi sponzor, tak až ti to půjde mrkni sem :lol:

duralovy-setrvacnik-je-hotovyandvideo-t36843.html
E30 325i

Uživatelský avatar
Speedy
Příspěvky: 78
Registrován: 13. 04. 2005 09:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Speedy » 06. 06. 2007 09:05

he, ja taky ne :-)
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 06. 06. 2007 09:06

Speedy píše:3Btuning umi delat setrvak z duralu s zeleznou dosedaci plochou asi za 7k bo tak nejak
Taky ho mám stejně vyrobený, ale mě vyšel na 40% tvojí ceny :wink: a už jsem ho dvakrát sundával a ještě odlehčoval, těď je asi o 5 kg lehčí, o kolik ho máš ty?
Tady je video
http://www.youtube.com/watch?v=ArRjBPakSfw
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Speedy
Příspěvky: 78
Registrován: 13. 04. 2005 09:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Speedy » 06. 06. 2007 09:31

Ja to jeste nemam, planuju to až do M3. Kolik mas kg? A jak a kde jis ho nechal delat? Kolik mas najeto na ten setrvak? Diky
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 06. 06. 2007 09:48

Teď má něco málo kolem 7kg, jezdím s tím asi už 2500km a jede bezproblému, trochu jsem ho doladil, protože na poprvé jsem udělal menší chybu při montáži(nedotahl jsem tu litinovou desku a povolili se mi šrouby do lamely :? ), dělal jsem si ho sám, materiál koupil, pak zašel za známím, co má doma "obraběcí centrum" a pak jsme po 5 hodinách byly hotoví :wink:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 06. 06. 2007 10:53

Speedy píše:he, ja taky ne :-)
:lol: hlavně pošli ten olej :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 06. 06. 2007 21:07

jde tam z M50B20 ALE!!!!má menší spojku a mě i přesto že jsem tam měl novou lamelu tak po prvním hrábnutí auta (ohřátí začíná lehce prokluzovat..) ale je ost možný že je to přítlačákem už ho mam asi dost KO...jinak z dvoulitra je cca o těch 5 kg lehčí a je jednohmotnostní..
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 06. 06. 2007 22:13

Vdaka vsetkym za odpovede, pojdem zrejme do dielov z M20B25.
8)
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 07. 06. 2007 08:46

Mel jsem v 525i M50 setrvak asi z2,0 M 50.Lamela byla pouzita z 2,5, ale pritlacak z 520.Takze to bylo bez tlumeni.Chodilo to bez problemu.
Ale napred si to jeste over, je moznost, ze to nebyla 520 z ceho tam ten setrvak byl.
E 34 M5

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 06. 2007 22:13

chovat se to bude patrne stejne, jako prestavba 320 na 325 s pouzitim setrvaku a pritlacaku z 2.0...bez tlumeni ale v pohode
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 06. 2007 19:01

Abych nezacinal novy tema. Nevi nekdo z ceho jednohmotovej setrvak do M30 3,5 u E34? (Snad neva ze sem se prikybloval)
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 15. 06. 2007 04:37

doufam ze to nikomu nebude vadit ale mohl by my nekdo poslat foto jak vypada dvojhmotny setrvak aj jednohmotny nejak nevim jaky je mezi nima rozdil dik za vse :oops:
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 15. 06. 2007 12:48

Tak jednohmotý snad víš jak vypadá, je to z jednoho kusu a je na něm přidělaný přítlačák s lamelou. Dvouhmotý je jakoby zdvojený, ze dvou jednohmotých a ty dva jsou mezi sebou uložené na pružno, při rázech při puštění spojky to mezi sebou mírně pootočí a je to komfortnější jízda, tady máš foto
Obrázek
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 17. 06. 2007 19:10

[quote="Exclusive"]Tak jednohmotý snad víš jak vypadá, je to z jednoho kusu a je na něm přidělaný přítlačák s lamelou. Dvouhmotý je jakoby zdvojený, ze dvou jednohmotých a ty dva jsou mezi sebou uložené na pružno, při rázech při puštění spojky to mezi sebou mírně pootočí a je to komfortnější jízda, tady máš foto

A dekuji za vysvetleni a foto
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Odpovědět