Chcem sa spytan na vas nazor. Teraz mam rozobrane komplet cele sanie na S14. Z krytu na vacky ide odvetranie do separatora, takisto aj odvetranie z olejovej vane ide do separatora a potom "reciklovany-ocisteny" vzduch sa vracia do airboxu tak ako to je na obrazku.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Zlomok vypar sa vsak dostava aj ko airboxu sania /separator vsetko nezachyti/ tak by som chcel spravit nasledujucu upravu. Z krytu vacky potiahnut hadicu do nejakej novej nadrzky na zachytenie vyparov a emulzie, takisto to potiahnut aj z olejovej vane. Povodny vstup do airboxu zablendovat. A teraz moja otazka. mam hermeticky uzavriet novu nadrzku na zachytenie vypar, alebo nemusi byt vobec utesnena. Mam pocit, ak by nebola utesnena ze to moze nieco robit s otackami na volnobeh. Aky mate nazor,prosim len odborne stanovisko. Dakujem
BMW e30 M3 - odstranenie separatora na zachytenie olej. par
palo, palo, ides na to zvlastnym sposobom
ked odpojis hadicu co ide z kartra do airboxu a zablendujes airbox a natocis auto tak bude blbnut volnobeh a ked hadicu co ide z kartra zablendujes a chvylu pojazdis tak po otvoreni motoroveho priestoru zistis ze mas vsetko otecene od oleja..tlaky co sa robia v kartri /netesnost kruzkov/ ti vytlacia simeringi a bude to olejnicka.....takze ani jedna z tych dvoch variant neni dobra......o co ti presne ide
nechces mat mastny saci trakt alebo nechces nasavat horuci vzduch z kartra






šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
separator
Ahoj. Ide mi v podstate o obe veci co si spominal, ale hlavne oto aby nesli mastne veci do airboxu, ale aj teply vzduch. Momentalne mam este normalene S14 sanie, ale chcel som to uz urobit ako predpripavu na carbon sanie ktore by som tam chcel dat. Videl som to na viacerych motoroch tak spravene, ze to mali do zvlast nadoby, ale udajne bola naschval odvetravana a netesnila hermeticky. tak to mal aj Julo koncek na svojej DTM ale aj kopu nemeckych pretekarov. Ale videl som aj S14 motory s carbon sanim a separator bol ponechany. Na carbon boxe je uz nachystany otvor na hadicu zo separatora, Dik za nazor
Ano je to Oil Catch Can, nabízí např. bidrin na www.bidrin.cz, pokud uděláš odvětrání do atmosféry tak tam nedávej ty malý filtříky brzo se ucpou olejem a potom to nefunguje a systém se tlakuje. Mám to vyzkoušený na mým autě, kde se bez OCC vůbec nedá jezdit (s turbem).
Palo palo!!! Jedine co by som zmenil /ak uz nedas inak/ je velkost separatora aby zachitil viac oleja ale zabudol si na jednu vec, ze ono je to tam naschval!!! Aby bol v malom mnozstve mazany aj spalovaci priestor inak zacnu trpiet horne kruzky. Kedysi sa aj do benzinu pridaval olej aj ked iba v malom mnozstve aby to moc neznizovalo oktanove cislo ale pridaval do zavodnych aut. NEROBTO ty rozdiel na vykone nepoznas len tym do buducnosti uskodis motoru.
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)
(OO=[][]=OO)