zamena hlav

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

zamena hlav

Příspěvek od maca » 17. 01. 2007 17:00

tusim, ze se to tu uz resilo, ale nejak to nemuzu najit, mam 2,5 m 20 a potkala se mi, nemuzu sehnat jinou, tak si pohravam s myslenkou dat do kupy tu moji, mam takovej dotaz, jestli mi na 2,5 pujde hlava z 2,0, tu mam delanou jednu v garazi , vim, ze fyzicky jo, ale jde mi o to, aby to nebylo kontraprodujktivni, proste aby to nejelo hur nez ta 2,5 se serivou hlavou, ma to urcite jinou vacku, tak jestli mam nechat tu z 2,0, nebo ji vymenit za tu 2,5 a saci potrubi na jinej prumer, tak jestli sou kanaklky v hlave jiny, nebo stejny, stejne tak i ventily...proste jestli ji tam mam dat, nebo se na to vykaslat :wink: dik za odpovedi
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 17. 01. 2007 17:15

Jedinej hlaví rozdíl je ve ventilech :D 2,5 má větší sací ventily :wink:
Zkrátka pojede to hůř :roll:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 01. 2007 20:08

Stany píše:Jedinej hlaví rozdíl je ve ventilech :D 2,5 má větší sací ventily :wink:
Zkrátka pojede to hůř :roll:
neni tam rozdil i ve zdvihech? neco se mi mari ze jo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 01. 2007 20:23

Max-Max píše:
Stany píše:Jedinej hlaví rozdíl je ve ventilech :D 2,5 má větší sací ventily :wink:
Zkrátka pojede to hůř :roll:
neni tam rozdil i ve zdvihech? neco se mi mari ze jo.
nn, údajně hlavy 2.0 2.3 a 2.5 jsou zaměnitelné, co se zdvihu a průměru vrtání týče..
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 01. 2007 20:28

Míšánek píše:
Max-Max píše:
Stany píše:Jedinej hlaví rozdíl je ve ventilech :D 2,5 má větší sací ventily :wink:
Zkrátka pojede to hůř :roll:
neni tam rozdil i ve zdvihech? neco se mi mari ze jo.
nn, údajně hlavy 2.0 2.3 a 2.5 jsou zaměnitelné, co se zdvihu a průměru vrtání týče..
2.0 a 2.3 urcite jo, ovsem 2.5 nevim
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 17. 01. 2007 20:38

Odpověď je jednoduchá: :wink:

Pro ty co neumějí sprechtit, tak je tam uvedeno po pořadě:
Zdvihový objem, zdvih, vrtání, kompresní poměr, výkon, krouťák, typ systému řj., průměr ventilů (sací, výfukový), počet uložení vačkového hřídele.

320i 125PS (gebaut 9.82 - 8.85)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 125 PS bei 5800 U/min, 170 Nm bei 4000U/min, L-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

320i 129PS (gebaut ab 9.85)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 129 PS bei 5800 U/min, 174 Nm bei 4000U/min, LE-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

320i 129PS (gebaut ab 12.86)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 8,8:1, 129 PS bei 5800 U/min, 164 Nm bei 4300U/min, Motronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

323i 139PS (gebaut ab 9.82 - 8.83)
Hubraum 2316 ccm, Hub 76,8mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 139 PS bei 5300 U/min, 205 Nm bei 4000U/min, L-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

323i 150PS (gebaut ab 9.82 - 8.83)
Hubraum 2316 ccm, Hub 76,8mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 150 PS bei 6000 U/min, 205 Nm bei 4000U/min, LE-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

325i 171PS (gebaut ab 9.85)
Hubraum 2494 ccm, Hub 75mm Bohrung 84mm, Verdichtung 9,7:1, 171 PS bei 5800 U/min, 226 Nm bei 4000U/min, Zweigeber Motronic, geregelter Katalysator,Ventildurchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 7, erhöhte Kolbenböden mit Quetschkante

325i 170PS (gebaut ab 12.86)
Hubraum 2494 ccm, Hub 75mm, Bohrung 84mm, Verdichtung 8,8:1, 170 PS bei 5800 U/min, 222 Nm bei 4300U/min, Eingeber Motronic, geregelter Katalysator, Ventildurchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 7, erhöhte Kolbenböden mit Quetschkante
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 17. 01. 2007 22:15

On se ptal na záměnu hlav 2,0 a 2,5
Zdvihoví objem a vrtání dělá spodek :idea: :?:
Jinak sání atd…z 2,5 bude pasovat na hlavu z 2,0

jiřina
Příspěvky: 388
Registrován: 28. 06. 2006 19:39
Bydliště: Klecany
Kontaktovat uživatele:

Re: zamena hlav

Příspěvek od jiřina » 19. 01. 2007 00:00

maca píše:tusim, ze se to tu uz resilo, ale nejak to nemuzu najit, mam 2,5 m 20 a potkala se mi, nemuzu sehnat jinou, tak si pohravam s myslenkou dat do kupy tu moji, mam takovej dotaz, jestli mi na 2,5 pujde hlava z 2,0, tu mam delanou jednu v garazi , vim, ze fyzicky jo, ale jde mi o to, aby to nebylo kontraprodujktivni, proste aby to nejelo hur nez ta 2,5 se serivou hlavou, ma to urcite jinou vacku, tak jestli mam nechat tu z 2,0, nebo ji vymenit za tu 2,5 a saci potrubi na jinej prumer, tak jestli sou kanaklky v hlave jiny, nebo stejny, stejne tak i ventily...proste jestli ji tam mam dat, nebo se na to vykaslat :wink: dik za odpovedi
hlava 2,5-větší ventily,vstupy sání,v uhlu spalovací prostor.Nutné ho na 2,0 hlavě upravit a dát tam 2,5 vačku.Vačky od BMW 4 druhy.Přeměř je a tam tu s větším zdvihem sac.palce.
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 19. 01. 2007 07:30

BOOST píše:Odpověď je jednoduchá: :wink:

Pro ty co neumějí sprechtit, tak je tam uvedeno po pořadě:
Zdvihový objem, zdvih, vrtání, kompresní poměr, výkon, krouťák, typ systému řj., průměr ventilů (sací, výfukový), počet uložení vačkového hřídele.

320i 125PS (gebaut 9.82 - 8.85)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 125 PS bei 5800 U/min, 170 Nm bei 4000U/min, L-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

320i 129PS (gebaut ab 9.85)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 129 PS bei 5800 U/min, 174 Nm bei 4000U/min, LE-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7
tyto data
320i 129PS (gebaut ab 12.86)
Hubraum 1990 ccm, Hub 66mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 8,8:1, 129 PS bei 5800 U/min, 164 Nm bei 4300U/min, Motronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

323i 139PS (gebaut ab 9.82 - 8.83)
Hubraum 2316 ccm, Hub 76,8mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 139 PS bei 5300 U/min, 205 Nm bei 4000U/min, L-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

323i 150PS (gebaut ab 9.82 - 8.83)
Hubraum 2316 ccm, Hub 76,8mm, Bohrung 80mm, Verdichtung 9,8:1, 150 PS bei 6000 U/min, 205 Nm bei 4000U/min, LE-Jetronic, Ventildurchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 7

325i 171PS (gebaut ab 9.85)
Hubraum 2494 ccm, Hub 75mm Bohrung 84mm, Verdichtung 9,7:1, 171 PS bei 5800 U/min, 226 Nm bei 4000U/min, Zweigeber Motronic, geregelter Katalysator,Ventildurchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 7, erhöhte Kolbenböden mit Quetschkante

325i 170PS (gebaut ab 12.86)
Hubraum 2494 ccm, Hub 75mm, Bohrung 84mm, Verdichtung 8,8:1, 170 PS bei 5800 U/min, 222 Nm bei 4300U/min, Eingeber Motronic, geregelter Katalysator, Ventildurchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 7, erhöhte Kolbenböden mit Quetschkante
Nemáš tam někde i tyto data pro 325e-ETA :wink:
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 19. 01. 2007 14:29

Stany píše:On se ptal na záměnu hlav 2,0 a 2,5
Zdvihoví objem a vrtání dělá spodek :idea: :?:
Jinak sání atd…z 2,5 bude pasovat na hlavu z 2,0
To je mi jasný, proto jsem to sem dal, je tam uvedený průměr ventilů a kolikrát je uložená vačka, to ostatní byl jenom bonus. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 19. 01. 2007 14:34

Zaja.cz píše: Nemáš tam někde i tyto data pro 325e-ETA :wink:
Tady: :wink:

325e Kat (bis 12/86)
Verdichtung 9:1, 122PS bei 4250 U/min, 230 Nm bei 3250U/min, Zweigeber Motronic, Ventilteller- durchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 4

325e Kat ab (12/86)
Verdichtung 8,5:1 (teilweise werden auch 8.8 angegeben, nach unseren Erfahrungen 8,5), 129PS bei 4800 U/min, 230 Nm bei 3200U/min, Eingeber Motronic, Ventilteller- durchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 4
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 19. 01. 2007 15:04

ja mel za to ze 323i byly objemem 2.5..ne? :shock:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 19. 01. 2007 15:07

budha píše:ja mel za to ze 323i byly objemem 2.5..ne? :shock:
jo ale u E36 ne u E30
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 19. 01. 2007 23:49

BOOST píše:
Zaja.cz píše: Nemáš tam někde i tyto data pro 325e-ETA :wink:
Tady: :wink:

325e Kat (bis 12/86)
Verdichtung 9:1, 122PS bei 4250 U/min, 230 Nm bei 3250U/min, Zweigeber Motronic, Ventilteller- durchmesser: 40/34, Nockenwellenlager: 4

325e Kat ab (12/86)
Verdichtung 8,5:1 (teilweise werden auch 8.8 angegeben, nach unseren Erfahrungen 8,5), 129PS bei 4800 U/min, 230 Nm bei 3200U/min, Eingeber Motronic, Ventilteller- durchmesser: 42/36, Nockenwellenlager: 4
Díky moc. :P :wink:
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Odpovědět