Stepan píše:Nejhorší je v tomhle případě BMW.
Jak jsem zarytej fanda, tak korozi ve fabrice moc nepodchytili.
Takže odpředu:
Nosníky zespoda v okolí nápravnice a na začátku podlahy tj. asi v úrovni pedálů a podlaha tamtéž(spodek příčky mezi interierem a motor. prostorem).
Místo vzadu nad předníma kolama(e21 tam má plastový kryty, tak pod nima).
Pak samo prahy a podlaha, ale to se dá poznat a při příp. opravě je docela dobrej přístup. VYNDAT KOBEREC JINAK VYHOŘÍŠ
Pak všeobecně okolí nádrže, takže trojůhelník ohraničenej koncema prahů-diferákem.
Slabina BMW, klobouky vzadu. Takže sundat v kufru tapec a poklepat, nevim jak tříca u e21 to bylo dobře vidět, když vyndáš navijáky zadních pásů.
To je tak základ, pak jsem měl díru u rezervy, orezlý B sloupky v napojení sloupek-blatník(to je myslim specialita e21).
To je tak všechno, zbytek je buď zanedbatelnej a nebo viditelnej na první pohled a dobře opravitelnej (u mě třeba rantl kufru, spodky dveří což je vlastně jen kosmetická vada).
Takže jestli do toho někdo jdete, tak pevný nervy.
