e36 m3

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Daniel...
člen E30.cz
Příspěvky: 78
Registrován: 01. 04. 2011 12:41
Bydliště: PRAHA

e36 m3

Příspěvek od Daniel... » 15. 10. 2012 07:51

máte někdo skušenosti, co se sere, kolik má tak motor výdrž??

Uživatelský avatar
hulda
Příspěvky: 1402
Registrován: 11. 10. 2008 12:37
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od hulda » 15. 10. 2012 08:13

dle Skušeností jiných prý u 3.2 motoru odchazí VANOS s jistou pravidelností.... 3.0 je údajně bez problému
Obrázek

Uživatelský avatar
Lukša
Příspěvky: 1427
Registrován: 09. 03. 2008 18:02
Bydliště: WallachianKingdom

Příspěvek od Lukša » 15. 10. 2012 09:57

vanos u 3,2 problém, ale dá se řešit, znám člověka, co to umí skoro poslepu, motor je hodně náchylný na olej, dost se odlévá už ve vaně a tady řadši předem zkontrolovat/ udělat rozvody včetně napínáku

jinak je stejně jako každý jiný motor náchylný s ohledem na teplutu a zacházení

velké mínus je cena samotného a cena veškerých dílů, i když to zas takový pálka ve finále není, pokud něco neuletí


čas od času se objeví i S54 z e46, která je promyšlenější a celkově doladěná, ale tam je zas problém s elektronikou...

Uživatelský avatar
Daniel...
člen E30.cz
Příspěvky: 78
Registrován: 01. 04. 2011 12:41
Bydliště: PRAHA

......

Příspěvek od Daniel... » 15. 10. 2012 10:09

hmm docela se o ně začínám zajímat tak jsem zvedavej, dík za info, co jsem koukal tak kasle bejvaj vetsinou celkem ok, prece jen to neni daily car

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 15. 10. 2012 15:38

rychly auto se kterym pomalu nikdo nejezdi , a kdo rika ze ne , tak ho tresta dvakrat tolik :D a s cim se rychle jezdi tak se taky rychle opotrebi ... cca 200tis km zivotnost motoru pri prumernym zachazenim v pomeru preprava zmista A-B / trestacka ... je to stara pica , a vsechno na to stoji stejne pomale jako novou M3 a platis servis dvoumilionovýho pekáče... bachorky o tom co odchazi driv a co odchazi pozdeji jsou sracka , 3.0/3.2 jsou skoro identicky s par zmenama , kdy 3.2 je uz o neco vychytanejsi (bivanos , dvojity cerpadlo olejový , vetsi prumer ojnicnich cepu , modernejsi elektronika atd. ) takze pokud do neceho takovyho chces jit , zamer se spis na 3.2 pac cenový rozdíly jsou mezi něma už minimální ;) ;) ale priprav se na to ze taky jedno krasnyho dne se ti napr. na dalnici utrhne ojnice az pojedes trosku svizneji , a skoncis s hlavou v rukach , a nebyl by jsi prvni , to mi ver :lol: stastnou ruku pri vyberu , snad se ti postesti ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 15. 10. 2012 16:05

osobně co jsem se o Mka zajímal, ale nechtěl jsem být první s negativní myšlenkou je, že údajně žádná M3 e36 v nižší cenový kategorií není v pořádku. Údajně to začíná rozdílnými tlaky na pístech, ale jako nezkušení řidič, který kdy řídil max. 200koní, to nepozná a je neskonale šťastní


Každopádně bych se toho nebál... mít po koupi auta nějaký ten deseti tísíc navíc, tak věřím, že zde i na BMW klubu se najde dostatek oboru znalých co by byli ochotní po večerech v zimním období dát ne jen motor do zhruba použitelného stavu.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 15. 10. 2012 16:16

lidi co umí stavět motory , a kor emkový , kde se vsechny veci musi udelat kurwa poradne , protoze 8200 neni zrovna malo otacek uz , tak si to taky nechaji kurwa zaplatit...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 15. 10. 2012 18:46

ty moc motory nedelas vid? neni to o nic rozdilnejsi pokud to vsechno delas jak mas :wink: coz je u skladani motoru zaklad. staci dodrzet postup, momenty, nastaveni tesneni a kvalitni dily

Uživatelský avatar
Lukša
Příspěvky: 1427
Registrován: 09. 03. 2008 18:02
Bydliště: WallachianKingdom

Příspěvek od Lukša » 15. 10. 2012 18:52

postup, momenty, atd..
může se stát i cokoli jiného, slyšel jsem, že ojky jsou od výroby háklivé a v 90 % rozvážené a křivé..

potkat se může i motor s řetazem

při koupi bacha na blok, potkal jsem jich X, kde kdysi dávno vylítla ojka bokem

jinak velice dobrý motor

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 15. 10. 2012 19:04

BMWHanz píše:ty moc motory nedelas vid? neni to o nic rozdilnejsi pokud to vsechno delas jak mas :wink: coz je u skladani motoru zaklad. staci dodrzet postup, momenty, nastaveni tesneni a kvalitni dily
no protoze to nikdo nedela takti co to umi si to proste nechaji zaplatit :) proste at si nechas delat motor u koholiv motorsportove kulne v cr tak temer vzdycky to bude servis za vic nez stalo cely auto :) nemluve o tom ze by jsi chtel nejaky kone navic ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 15. 10. 2012 21:18

Tak Mkovej motor doma jeden mám a taková šílenost mi to nepřijde. Pravda na 130k dělat šály na ojkách sem nečekal ale budiš. Jinak sou ty motory bezva

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 15. 10. 2012 21:23

podle hororovych story s s38 jsem měl za to že s50/52ky jsou držaky :)
Obrázek

Uživatelský avatar
hulda
Příspěvky: 1402
Registrován: 11. 10. 2008 12:37
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od hulda » 15. 10. 2012 21:26

ARMAN píše:podle hororovych story s s38 jsem měl za to že s50/52ky jsou držaky :)
hororová story nejsou díky špatným motorům, ale diky "chytrých a šikovných" lidí
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 15. 10. 2012 21:39

hele nikdo tě v ničem neobviňuje :mrgreen: to je jasne že je to rozdilem udržby nebo spiš neudržby
Obrázek

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 15. 10. 2012 22:02

Dle svych zkusenosti bych si uz nikdy stary Mko nekoupil, tzn. verim az 46ce s S54 z posledniho roku vyroby a s kilometrama do kila. Jinak ne. A uz vubec S38 :D
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 10. 2012 22:51

Syrup píše:Dle svych zkusenosti bych si uz nikdy stary Mko nekoupil, tzn. verim az 46ce s S54 z posledniho roku vyroby a s kilometrama do kila. Jinak ne. A uz vubec S38 :D
a to jako e46 S54 je novej motor? dyt mu je v horsim pripade 13 a v nejlepsim 6 let, to nevyslo vcera z fabriky. A S54 je taky jenom evoluce, kdyz uz sme u toho.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 16. 10. 2012 05:42

Max-Max píše:
Syrup píše:Dle svych zkusenosti bych si uz nikdy stary Mko nekoupil, tzn. verim az 46ce s S54 z posledniho roku vyroby a s kilometrama do kila. Jinak ne. A uz vubec S38 :D
a to jako e46 S54 je novej motor? dyt mu je v horsim pripade 13 a v nejlepsim 6 let, to nevyslo vcera z fabriky. A S54 je taky jenom evoluce, kdyz uz sme u toho.
Taky myslím že S54 není úpně bez problémů už bylo pár případů kdy po 100tis. vylítla ojka. Známej co prodával S54 s najetejma 60tis. taky u Šenkýře po rozdělání motoru zjistili, že ještě tak 2 okruhy a ojnice by lítaly. Ten můj motor co mám do e30 má nalítáno okolo 92tis. takže se taky radši budou kontrolovat šály na klice jak to vypadá, aby sem nebyl nemile překvapen.

Uživatelský avatar
hulda
Příspěvky: 1402
Registrován: 11. 10. 2008 12:37
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od hulda » 16. 10. 2012 07:25

ARMAN píše:hele nikdo tě v ničem neobviňuje :mrgreen: to je jasne že je to rozdilem udržby nebo spiš neudržby
Necitim se vinen..... i když jsem si ošklivě naběhnul... mohu na to málo, co o tom vím a umím být hrdý
Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 16. 10. 2012 07:37

Nevím čemu se divíte, Sxx nejsou požírače kilometrů. 200 tis. na krku, nic moc údržba a ojky už lítají. :lol:
A je to globální, ne pouze Mka .. (suba, eva, supry, hnissany.... ).
Obrázek

Uživatelský avatar
Daniel...
člen E30.cz
Příspěvky: 78
Registrován: 01. 04. 2011 12:41
Bydliště: PRAHA

........

Příspěvek od Daniel... » 16. 10. 2012 09:41

hmm zajímavý, je mi jasný že ten motor at člověk chce nebo nechce občas vytrestá, přece si nebudu pořizovat M na ježdění do kila, jsem zvědavej protože neznám nikoho kdo by měl M,nebo se v tom víc pohyboval. každopádně si myslim že poměr cena/výkon, se nejedná o zas tak hrozný auto.

Odpovědět