e36 m3
e36 m3
máte někdo skušenosti, co se sere, kolik má tak motor výdrž??
vanos u 3,2 problém, ale dá se řešit, znám člověka, co to umí skoro poslepu, motor je hodně náchylný na olej, dost se odlévá už ve vaně a tady řadši předem zkontrolovat/ udělat rozvody včetně napínáku
jinak je stejně jako každý jiný motor náchylný s ohledem na teplutu a zacházení
velké mínus je cena samotného a cena veškerých dílů, i když to zas takový pálka ve finále není, pokud něco neuletí
čas od času se objeví i S54 z e46, která je promyšlenější a celkově doladěná, ale tam je zas problém s elektronikou...
jinak je stejně jako každý jiný motor náchylný s ohledem na teplutu a zacházení
velké mínus je cena samotného a cena veškerých dílů, i když to zas takový pálka ve finále není, pokud něco neuletí
čas od času se objeví i S54 z e46, která je promyšlenější a celkově doladěná, ale tam je zas problém s elektronikou...
......
hmm docela se o ně začínám zajímat tak jsem zvedavej, dík za info, co jsem koukal tak kasle bejvaj vetsinou celkem ok, prece jen to neni daily car
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
rychly auto se kterym pomalu nikdo nejezdi , a kdo rika ze ne , tak ho tresta dvakrat tolik
a s cim se rychle jezdi tak se taky rychle opotrebi ... cca 200tis km zivotnost motoru pri prumernym zachazenim v pomeru preprava zmista A-B / trestacka ... je to stara pica , a vsechno na to stoji stejne pomale jako novou M3 a platis servis dvoumilionovýho pekáče... bachorky o tom co odchazi driv a co odchazi pozdeji jsou sracka , 3.0/3.2 jsou skoro identicky s par zmenama , kdy 3.2 je uz o neco vychytanejsi (bivanos , dvojity cerpadlo olejový , vetsi prumer ojnicnich cepu , modernejsi elektronika atd. ) takze pokud do neceho takovyho chces jit , zamer se spis na 3.2 pac cenový rozdíly jsou mezi něma už minimální
ale priprav se na to ze taky jedno krasnyho dne se ti napr. na dalnici utrhne ojnice az pojedes trosku svizneji , a skoncis s hlavou v rukach , a nebyl by jsi prvni , to mi ver
stastnou ruku pri vyberu , snad se ti postesti 





Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
osobně co jsem se o Mka zajímal, ale nechtěl jsem být první s negativní myšlenkou je, že údajně žádná M3 e36 v nižší cenový kategorií není v pořádku. Údajně to začíná rozdílnými tlaky na pístech, ale jako nezkušení řidič, který kdy řídil max. 200koní, to nepozná a je neskonale šťastní
Každopádně bych se toho nebál... mít po koupi auta nějaký ten deseti tísíc navíc, tak věřím, že zde i na BMW klubu se najde dostatek oboru znalých co by byli ochotní po večerech v zimním období dát ne jen motor do zhruba použitelného stavu.
Každopádně bych se toho nebál... mít po koupi auta nějaký ten deseti tísíc navíc, tak věřím, že zde i na BMW klubu se najde dostatek oboru znalých co by byli ochotní po večerech v zimním období dát ne jen motor do zhruba použitelného stavu.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
lidi co umí stavět motory , a kor emkový , kde se vsechny veci musi udelat kurwa poradne , protoze 8200 neni zrovna malo otacek uz , tak si to taky nechaji kurwa zaplatit...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no protoze to nikdo nedela takti co to umi si to proste nechaji zaplatitBMWHanz píše:ty moc motory nedelas vid? neni to o nic rozdilnejsi pokud to vsechno delas jak mascoz je u skladani motoru zaklad. staci dodrzet postup, momenty, nastaveni tesneni a kvalitni dily



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a to jako e46 S54 je novej motor? dyt mu je v horsim pripade 13 a v nejlepsim 6 let, to nevyslo vcera z fabriky. A S54 je taky jenom evoluce, kdyz uz sme u toho.Syrup píše:Dle svych zkusenosti bych si uz nikdy stary Mko nekoupil, tzn. verim az 46ce s S54 z posledniho roku vyroby a s kilometrama do kila. Jinak ne. A uz vubec S38
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Taky myslím že S54 není úpně bez problémů už bylo pár případů kdy po 100tis. vylítla ojka. Známej co prodával S54 s najetejma 60tis. taky u Šenkýře po rozdělání motoru zjistili, že ještě tak 2 okruhy a ojnice by lítaly. Ten můj motor co mám do e30 má nalítáno okolo 92tis. takže se taky radši budou kontrolovat šály na klice jak to vypadá, aby sem nebyl nemile překvapen.Max-Max píše:a to jako e46 S54 je novej motor? dyt mu je v horsim pripade 13 a v nejlepsim 6 let, to nevyslo vcera z fabriky. A S54 je taky jenom evoluce, kdyz uz sme u toho.Syrup píše:Dle svych zkusenosti bych si uz nikdy stary Mko nekoupil, tzn. verim az 46ce s S54 z posledniho roku vyroby a s kilometrama do kila. Jinak ne. A uz vubec S38
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
........
hmm zajímavý, je mi jasný že ten motor at člověk chce nebo nechce občas vytrestá, přece si nebudu pořizovat M na ježdění do kila, jsem zvědavej protože neznám nikoho kdo by měl M,nebo se v tom víc pohyboval. každopádně si myslim že poměr cena/výkon, se nejedná o zas tak hrozný auto.