BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
help
Příspěvky: 1
Registrován: 19. 06. 2012 07:01

BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?

Příspěvek od help » 19. 06. 2012 07:07

Jsou to spolehlivé motory? Jaké mají technické problémy? Je to dobrá volba? Jejich spotřeba?

Děkuji za Vaše názory.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?

Příspěvek od Venca » 19. 06. 2012 08:19

help píše:Jsou to spolehlivé motory? Jaké mají technické problémy? Je to dobrá volba? Jejich spotřeba?

Děkuji za Vaše názory.
Nejsou. Velké. Není. Vysoká.

---
:lol:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4563
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 06. 2012 10:19

prvni prispevek a hned tak smutna odpoved :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 19. 06. 2012 10:21

ale bohuzel realita
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4563
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 06. 2012 10:25

ja bych ani nerekl, ale kdyz si clovek koupi vrak tak se v tom pak vykoupe o dost vic nez u benzinovy verze

ale diskuze o dieselovejch motorech na tomto foru snad probihala stokrat

vetsinou ti co to nikdy pod kapotou nemeli ti o tom reknou ty nejhorsi veci
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 19. 06. 2012 11:10

Jestli chceš mít klid tak si kup diesel od Mercedesu, do BMW jedině benzín.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 06. 2012 11:55

adam320 píše:ja bych ani nerekl, ale kdyz si clovek koupi vrak tak se v tom pak vykoupe o dost vic nez u benzinovy verze....
Desítkám lidí jsem totéž povídal - hlavně těm, co chtěli ojetiny pod sto litrů.

Ne, "blebleble... jedině turbodiesel, zátah, úspora, vodspodu, bleble...".
Většina z nich do roka solila za turba a čerpadla, často i několikrát, když koupili pochybnej repas. Nejčastěji různí dennědojížděčidoměsta, kde je 200 - 300 km denně standart.

Dle mýho je lepší brát ojetinu na benzín, co nejjednodušší motor, třeba i s větším obsahem.
Ale ať si každej koupí co chce, třeba se trefí....

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 20. 06. 2012 05:27

Měl jsem TDS v e39 a moje zkušenosti jsou rozpoluplné. Jestli je konkrétní kousek v pořádku (nebo se alespoň tak jeví) lze poznat při prohlídce auta poměrně snadno. Potom je to jen a jen o zacházení. Jediné z čeho bych měl strach je čerpadlo, jinak turbo a prasklá hlava jsou způsobeny v 99% případů prasozacházením. Co je však horší je spotřeba. U e39 s automatem šla málokdy pod 7 litrů, popojížďky tak 9-10 a to mi příde dost (na naftu). Je to sice trošku OT ale s Octavií 1.9 Tdi Combi, taky automat jezdím dálku za 4.5 a popojížďky za 6 a to je oproti TDSku super. Co se týká dynamiky, tak můj sedan jezdil podobně jak kámošovo tour 523i. Motor má na diesel hodně pěkný zvuk a velký rozsah využitelných otáček. Běží většinou mnohem klidněji než první CR v e 46 atd. Za mě když BMW tak zvolit 6 válcový benzín a užívat si radost z jízdy, jinak sáhnout po Merglu nebo 1.9 tdi :)
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 20. 06. 2012 08:46

ja ho mel v E34 ale prasil sem s ni slusne bokem takze odeslo turbo ale jinak motor drzel dobre ani hlava nepraskla cehoz sem se bal a spotreba byla kolem 7,5l kdyz sem nekam jel takze za me motor dobrej akorat uz asi fakt starej ale 220km-h to udelalo kdyz sem si to vezl po D1 z brna :lol:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 20. 06. 2012 10:06

volf-m píše:Měl jsem TDS v e39 a moje zkušenosti jsou rozpoluplné. Jestli je konkrétní kousek v pořádku (nebo se alespoň tak jeví) lze poznat při prohlídce auta poměrně snadno. Potom je to jen a jen o zacházení. Jediné z čeho bych měl strach je čerpadlo, jinak turbo a prasklá hlava jsou způsobeny v 99% případů prasozacházením. Co je však horší je spotřeba. U e39 s automatem šla málokdy pod 7 litrů, popojížďky tak 9-10 a to mi příde dost (na naftu). Je to sice trošku OT ale s Octavií 1.9 Tdi Combi, taky automat jezdím dálku za 4.5 a popojížďky za 6 a to je oproti TDSku super. Co se týká dynamiky, tak můj sedan jezdil podobně jak kámošovo tour 523i. Motor má na diesel hodně pěkný zvuk a velký rozsah využitelných otáček. Běží většinou mnohem klidněji než první CR v e 46 atd. Za mě když BMW tak zvolit 6 válcový benzín a užívat si radost z jízdy, jinak sáhnout po Merglu nebo 1.9 tdi :)
nj jenze oproti oktavce mas rozdil 600ccm a 2 valce navic (:
nemuzes ocekavat ze vetsi motor bude zrat min nebo i stejne.
je treba zajimavy ze tds se strkalo i do opel omega, kde mel snizeny vykon (tusim 90kw) a vydrzel daleko vic nez u bmw. kamarad dela u opela a tam si to nemuzou vynachvalit.

Uživatelský avatar
Hoonnza
Příspěvky: 1264
Registrován: 04. 04. 2007 12:35
Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice

Příspěvek od Hoonnza » 20. 06. 2012 12:17

Mě zase týpek ze servisu řikal že u toho opla je bmw jen hlava nebo naopak... ?? Každopádně se to prej sere ale stejně .. :twisted:
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 20. 06. 2012 13:03

První Omegy s TDS meli jinou hlavu, ale praskala častěji než baworácká. Omega jede znatelně méně než normální TDS, navíc automaty tuším GM jsou hroznej průser. Když si k tomu přidáme korozi a nic moc jízdní vlastnosti je jasné, že není o co stát.
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Milosss
Příspěvky: 259
Registrován: 09. 02. 2009 22:51
Bydliště: SR, Nove Mesto n./V.

Příspěvek od Milosss » 20. 06. 2012 15:10

A tak isto mali aj neskôr Omegy baworácku M57mu 120kW s priškrtením výkonom tuším na 110kW.
A tá M57 dokáže oproti M51ke a v rovnako ťažkom aute jazdiť s prehľadom o 1 menej, priemer za 6l nie je žiadna nepredstaviteľnosť.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 20. 06. 2012 15:36

Mám TDSo asi dva roky a bez problému :idea: japa to :?:

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 20. 06. 2012 17:40

Stany píše:Mám TDSo asi dva roky a bez problému :idea: japa to :?:
Třeba se k autu nechováš jak prase a nezanedbáváš údržbu? Ten motor nepadá jen tak, podle mě se nejedná o nespolehlivou motorizaci. Pár lidí si koupilo nějakej kousek těsně před smrtí a už je to braný tak, že ten motor za nic nestojí. Já taky neměl se spolehlivostí žádnej problém.
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Magor2
Příspěvky: 223
Registrován: 02. 06. 2006 13:17
Bydliště: Votice cca 60Km od Praglu

TDS

Příspěvek od Magor2 » 22. 06. 2012 12:50

Cau mam 325 TDS má najeto pres 400 000 km, najezdil jsem snim za posledni tri a pul měsice skoro 13000 km jezdim snim do 7 litru, pouzivam ho na cukacky u nas po kotehulkach (rikam mu otloukanek).
Nech motor vzdy ohrat po prijezdu dochlazuj turbo, cerpadlo sezenes funkni z bouracky pohvily hledani. Jezdim uz odredchoziho majitele na prizvedlej tlak 1,3 az 1,4 baru a vse v pohode. Osobně se vyhybám modelum nad rok 1996 kvuli vaze vzduchu. Nech prekontrolovat vstriky a nastavit předvstŕik. Hned jine auto. Olej vzdy do 10000 Km a procistit oil chladic. Za mne spokojenost. Mnel jsem nekolik benzinaku a pokud budu brat jen ty co jeli jako TDSo tak prumer byl lehce přes 11 litru coz dela rozdil 5 litru a litr nafty u nas stoji kolem 35,9 a benzinu 36,2. Muj rozdil je kolem 19000Kc za tech 13000Km a jezdim stejne dravym stylem.

Jsem s TDS spokojenej, stavim si jeste jedno kde chci pouzit turbo z M57 kvuly naklapecim lopatkam.

Uživatelský avatar
Luciferus
Příspěvky: 15
Registrován: 03. 07. 2012 16:08

Příspěvek od Luciferus » 03. 07. 2012 17:08

Taky jezdím Technicky Dokonalým Strojem. A motor si nemůžu v celku vynachválit síly má tak akorát na běžný ježdění není to žádnej extra dravec jako 2.5 v benzínu, však je tam rozdíl o 50kobylek ;) ale o to krouťák je u TDS trochu lepší jak u benzínu, stačí lehce poštělovat čerpadlo případně vyměnit za mechanický z 2.4td nacpat větší turbo a tadá Obrázekmáte stejnej výkon jak 3.0D s menší poruchovostí protože co na motoru není to se nemůže vysrat. Na předjíždění a udržení dnešního tempa bohatě dostačující, rád se vytáčí a je to droga ten motor točit a jezdit do 10l max i když ho proháníte.

Já byl hroznej zastánce benzínu v bmw ale jak jsem se projel v TDS tak to bylo jasný, motor krásně pružnej je to mnohem lepší pocit ten R6 oproti koncernovce V6 :)

Jen je potřeba dát si pozor na stav motoru při koupi aby nebyl před smrtí ale většinou to tak je člověk si koupí TDS s tim jak bude ropákem šetřit a jezdit stejně jako 323i a nakonec si vysype z kasičky všechny korunky, jen proto že koupil první co viděl a pak je TDS ten nejhorší motor, turbo odchází čerpadlo je každou chvíli netěsný a ani nemluvím o hlavě, takhle bohužel uvažující 70% lidí v čr :( Pak kolujou zvěsti a pomluvy všeobecně na značku BMW protože koupí vylítaný vraky...

Odpovědět