BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?
BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?
Jsou to spolehlivé motory? Jaké mají technické problémy? Je to dobrá volba? Jejich spotřeba?
Děkuji za Vaše názory.
Děkuji za Vaše názory.
Re: BMW motory Tds e30, e36, e34, e39?
Nejsou. Velké. Není. Vysoká.help píše:Jsou to spolehlivé motory? Jaké mají technické problémy? Je to dobrá volba? Jejich spotřeba?
Děkuji za Vaše názory.
---
Desítkám lidí jsem totéž povídal - hlavně těm, co chtěli ojetiny pod sto litrů.adam320 píše:ja bych ani nerekl, ale kdyz si clovek koupi vrak tak se v tom pak vykoupe o dost vic nez u benzinovy verze....
Ne, "blebleble... jedině turbodiesel, zátah, úspora, vodspodu, bleble...".
Většina z nich do roka solila za turba a čerpadla, často i několikrát, když koupili pochybnej repas. Nejčastěji různí dennědojížděčidoměsta, kde je 200 - 300 km denně standart.
Dle mýho je lepší brát ojetinu na benzín, co nejjednodušší motor, třeba i s větším obsahem.
Ale ať si každej koupí co chce, třeba se trefí....
Měl jsem TDS v e39 a moje zkušenosti jsou rozpoluplné. Jestli je konkrétní kousek v pořádku (nebo se alespoň tak jeví) lze poznat při prohlídce auta poměrně snadno. Potom je to jen a jen o zacházení. Jediné z čeho bych měl strach je čerpadlo, jinak turbo a prasklá hlava jsou způsobeny v 99% případů prasozacházením. Co je však horší je spotřeba. U e39 s automatem šla málokdy pod 7 litrů, popojížďky tak 9-10 a to mi příde dost (na naftu). Je to sice trošku OT ale s Octavií 1.9 Tdi Combi, taky automat jezdím dálku za 4.5 a popojížďky za 6 a to je oproti TDSku super. Co se týká dynamiky, tak můj sedan jezdil podobně jak kámošovo tour 523i. Motor má na diesel hodně pěkný zvuk a velký rozsah využitelných otáček. Běží většinou mnohem klidněji než první CR v e 46 atd. Za mě když BMW tak zvolit 6 válcový benzín a užívat si radost z jízdy, jinak sáhnout po Merglu nebo 1.9 tdi
BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
ja ho mel v E34 ale prasil sem s ni slusne bokem takze odeslo turbo ale jinak motor drzel dobre ani hlava nepraskla cehoz sem se bal a spotreba byla kolem 7,5l kdyz sem nekam jel takze za me motor dobrej akorat uz asi fakt starej ale 220km-h to udelalo kdyz sem si to vezl po D1 z brna
520i E34 M50 pekne auto
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
nj jenze oproti oktavce mas rozdil 600ccm a 2 valce navic (:volf-m píše:Měl jsem TDS v e39 a moje zkušenosti jsou rozpoluplné. Jestli je konkrétní kousek v pořádku (nebo se alespoň tak jeví) lze poznat při prohlídce auta poměrně snadno. Potom je to jen a jen o zacházení. Jediné z čeho bych měl strach je čerpadlo, jinak turbo a prasklá hlava jsou způsobeny v 99% případů prasozacházením. Co je však horší je spotřeba. U e39 s automatem šla málokdy pod 7 litrů, popojížďky tak 9-10 a to mi příde dost (na naftu). Je to sice trošku OT ale s Octavií 1.9 Tdi Combi, taky automat jezdím dálku za 4.5 a popojížďky za 6 a to je oproti TDSku super. Co se týká dynamiky, tak můj sedan jezdil podobně jak kámošovo tour 523i. Motor má na diesel hodně pěkný zvuk a velký rozsah využitelných otáček. Běží většinou mnohem klidněji než první CR v e 46 atd. Za mě když BMW tak zvolit 6 válcový benzín a užívat si radost z jízdy, jinak sáhnout po Merglu nebo 1.9 tdi
nemuzes ocekavat ze vetsi motor bude zrat min nebo i stejne.
je treba zajimavy ze tds se strkalo i do opel omega, kde mel snizeny vykon (tusim 90kw) a vydrzel daleko vic nez u bmw. kamarad dela u opela a tam si to nemuzou vynachvalit.
První Omegy s TDS meli jinou hlavu, ale praskala častěji než baworácká. Omega jede znatelně méně než normální TDS, navíc automaty tuším GM jsou hroznej průser. Když si k tomu přidáme korozi a nic moc jízdní vlastnosti je jasné, že není o co stát.
BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)
Třeba se k autu nechováš jak prase a nezanedbáváš údržbu? Ten motor nepadá jen tak, podle mě se nejedná o nespolehlivou motorizaci. Pár lidí si koupilo nějakej kousek těsně před smrtí a už je to braný tak, že ten motor za nic nestojí. Já taky neměl se spolehlivostí žádnej problém.Stany píše:Mám TDSo asi dva roky a bez problému japa to
BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)
TDS
Cau mam 325 TDS má najeto pres 400 000 km, najezdil jsem snim za posledni tri a pul měsice skoro 13000 km jezdim snim do 7 litru, pouzivam ho na cukacky u nas po kotehulkach (rikam mu otloukanek).
Nech motor vzdy ohrat po prijezdu dochlazuj turbo, cerpadlo sezenes funkni z bouracky pohvily hledani. Jezdim uz odredchoziho majitele na prizvedlej tlak 1,3 az 1,4 baru a vse v pohode. Osobně se vyhybám modelum nad rok 1996 kvuli vaze vzduchu. Nech prekontrolovat vstriky a nastavit předvstŕik. Hned jine auto. Olej vzdy do 10000 Km a procistit oil chladic. Za mne spokojenost. Mnel jsem nekolik benzinaku a pokud budu brat jen ty co jeli jako TDSo tak prumer byl lehce přes 11 litru coz dela rozdil 5 litru a litr nafty u nas stoji kolem 35,9 a benzinu 36,2. Muj rozdil je kolem 19000Kc za tech 13000Km a jezdim stejne dravym stylem.
Jsem s TDS spokojenej, stavim si jeste jedno kde chci pouzit turbo z M57 kvuly naklapecim lopatkam.
Nech motor vzdy ohrat po prijezdu dochlazuj turbo, cerpadlo sezenes funkni z bouracky pohvily hledani. Jezdim uz odredchoziho majitele na prizvedlej tlak 1,3 az 1,4 baru a vse v pohode. Osobně se vyhybám modelum nad rok 1996 kvuli vaze vzduchu. Nech prekontrolovat vstriky a nastavit předvstŕik. Hned jine auto. Olej vzdy do 10000 Km a procistit oil chladic. Za mne spokojenost. Mnel jsem nekolik benzinaku a pokud budu brat jen ty co jeli jako TDSo tak prumer byl lehce přes 11 litru coz dela rozdil 5 litru a litr nafty u nas stoji kolem 35,9 a benzinu 36,2. Muj rozdil je kolem 19000Kc za tech 13000Km a jezdim stejne dravym stylem.
Jsem s TDS spokojenej, stavim si jeste jedno kde chci pouzit turbo z M57 kvuly naklapecim lopatkam.
Taky jezdím Technicky Dokonalým Strojem. A motor si nemůžu v celku vynachválit síly má tak akorát na běžný ježdění není to žádnej extra dravec jako 2.5 v benzínu, však je tam rozdíl o 50kobylek ale o to krouťák je u TDS trochu lepší jak u benzínu, stačí lehce poštělovat čerpadlo případně vyměnit za mechanický z 2.4td nacpat větší turbo a tadá máte stejnej výkon jak 3.0D s menší poruchovostí protože co na motoru není to se nemůže vysrat. Na předjíždění a udržení dnešního tempa bohatě dostačující, rád se vytáčí a je to droga ten motor točit a jezdit do 10l max i když ho proháníte.
Já byl hroznej zastánce benzínu v bmw ale jak jsem se projel v TDS tak to bylo jasný, motor krásně pružnej je to mnohem lepší pocit ten R6 oproti koncernovce V6
Jen je potřeba dát si pozor na stav motoru při koupi aby nebyl před smrtí ale většinou to tak je člověk si koupí TDS s tim jak bude ropákem šetřit a jezdit stejně jako 323i a nakonec si vysype z kasičky všechny korunky, jen proto že koupil první co viděl a pak je TDS ten nejhorší motor, turbo odchází čerpadlo je každou chvíli netěsný a ani nemluvím o hlavě, takhle bohužel uvažující 70% lidí v čr Pak kolujou zvěsti a pomluvy všeobecně na značku BMW protože koupí vylítaný vraky...
Já byl hroznej zastánce benzínu v bmw ale jak jsem se projel v TDS tak to bylo jasný, motor krásně pružnej je to mnohem lepší pocit ten R6 oproti koncernovce V6
Jen je potřeba dát si pozor na stav motoru při koupi aby nebyl před smrtí ale většinou to tak je člověk si koupí TDS s tim jak bude ropákem šetřit a jezdit stejně jako 323i a nakonec si vysype z kasičky všechny korunky, jen proto že koupil první co viděl a pak je TDS ten nejhorší motor, turbo odchází čerpadlo je každou chvíli netěsný a ani nemluvím o hlavě, takhle bohužel uvažující 70% lidí v čr Pak kolujou zvěsti a pomluvy všeobecně na značku BMW protože koupí vylítaný vraky...