Má vůbec ještě někdo doma ETU ?
Má vůbec ještě někdo doma ETU ?
Nebo už je vyhynulý druh ?
Pár jich ještě v inzerci je, ale pozorval jsem, že tyhle motory jsou docela v omezeném počtu a díly taky...
Pár jich ještě v inzerci je, ale pozorval jsem, že tyhle motory jsou docela v omezeném počtu a díly taky...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
souhlasChvalda 318iS píše:Kubajz:Ja myslim, ze soudruzi z Bmw vedeli, co delali. Ja osobne jsem to taky zavrhoval ale v momente, kdy se svezes se zdravou, nevylitanou etou, rapidne prehodnotis svuj nazor.. Ma to opravdu neco do sebe, jezdi to za malo a kdyz na to slapes, tak se s tim i velice slusne svezes

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
zajímavý je jak se během 10ti let co se kolem e30 pohybuju změnila nabídka na trhu ojetin - kolem roku 2003 bylo et jak naseto a levnějí - sehnat 325i za dobře bylo těžký - teď ety vymizely a 325 už je taky jako šafránu
osobně si myslim že pro běžný ježdění to je skvělej motor díky krouťáku odspoda
nejzajímavější varintu ety jsem měl nic netuša v mý modrý e30 coupe - to byl komplet íčkovej motor a byla tam hlava z ety - na brzdě 155 koní a krouťák odspoda - to byly doby
osobně si myslim že pro běžný ježdění to je skvělej motor díky krouťáku odspoda
nejzajímavější varintu ety jsem měl nic netuša v mý modrý e30 coupe - to byl komplet íčkovej motor a byla tam hlava z ety - na brzdě 155 koní a krouťák odspoda - to byly doby

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Jak řiká DC, před několika lety to bylo všude a za pěkný prašule...ale dneska je to všechno pryč...ale kde ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
ve šrotě, zničili to mladí pirátiZavarenec píše:Jak řiká DC, před několika lety to bylo všude a za pěkný prašule...ale dneska je to všechno pryč...ale kde ?

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Taky jsem jednu mel, ujel jsem s ni pres 100t km a spokojenost. Mel jsem tu slabsi s delsim diffem. Ve 100kmh to tocilo 1700ot/min a ve 200kmh presne 4000ot/min (berte s rezervou - rozmer gum apd.).
Byl to genialni motor. Dodnes si drbu hlavu, ze pak sla do auta M50. Ale to byly holt ty "tuzersky" leta. Klidne bych nejaky motor nebo vrak auta uvital.
Byl to genialni motor. Dodnes si drbu hlavu, ze pak sla do auta M50. Ale to byly holt ty "tuzersky" leta. Klidne bych nejaky motor nebo vrak auta uvital.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
No proč to jsem taky píšu, možná jeden motor by byl...
Není teda kompletní, není tam chladič, expanzka a věci okolo...
Když si ho někdo vyndá z auta tak at si ho vezme s převodovkou a vším okolo...
Není teda kompletní, není tam chladič, expanzka a věci okolo...
Když si ho někdo vyndá z auta tak at si ho vezme s převodovkou a vším okolo...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- -> K@rlos <-
- Příspěvky: 666
- Registrován: 14. 05. 2009 20:52
- Bydliště: ///Městečko
nevim jak diesel, ale tdiesel jede pri 4000 asi 150 a zere snad jeste vic
takze to do sebe asi neco melo..

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- ŘezyBMWE30
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13. 12. 2009 13:07
- Bydliště: Ústí nad Labem
Tak koukám, že někdo ETu aspoň zažil a pár jich ještě je... Nedávno jsem viděl naprodej tu bílou, krásný kupé se zadníma oknama větracíma.
A Hanzz mi povídal, že eta má jinou převodovku než ostatní m20 (s čidlem) k čemu to ?
...osobně jsem etu nikdy neměl, měl jí kamarád a než jí zničil tak jezdila neskutečně...
A Hanzz mi povídal, že eta má jinou převodovku než ostatní m20 (s čidlem) k čemu to ?
...osobně jsem etu nikdy neměl, měl jí kamarád a než jí zničil tak jezdila neskutečně...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
eta ma motorovou kabeláž podobnou prvním M30, na převodovce má hallovy snímače ( otáček motoru) a výstupy na setrváku...nemá čidlo na řemenici...sám jsem měl jednu chvíli ostrou etu,super spotřeba,na blbnutí i na obyč jezdění, ale kastle byla totalně shnilá a celek jsem vyměnil za M30 motor,který jsem potřeboval do 7er....ono celkově vymizelo všechno...E30 jdou do ceny a pěkných bez tuzingu je málo...spousta umřela vlivem ekolikvidace, na vrakovinu a nebo po příkopách...o těch ukradených ani nemluvě
Osobně jednu 325e znám, když jí majitel před dvěma lety kupoval byla to hodně pěkná kára. Svezení s ní bylo super, menší rozsah otáček než u íčka mi nějak nevadil. Navíc to jezdilo poměrně levně. Naneštěstí ale zanedbal majitel údržbu a krásně zachovalý chromák do měsíce nejezdil a půl roku stál a stal se z něj běžnej vrak. Fakt škoda, zvlášť v době kdy tahle auta mizí. V e28 je tahle motorizace dodnes hodně častá a nemyslím si, že špatná. Vždyt který dnešní šestiválec o takovém objemu umí jezdit za 7-8 litrů 
