Diferák
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Kratší diferák - větší zrychlení, trochu vyšší spotřeba, nižší maximálka.Bully píše:Mam 318i motor M10... Abych se priznal moc diferakum nerozumim, co se da tak docilit vymenou za jinej? Daj se tim nejak zmenit jizdni vlastnosti ( k lepsimu)?
Delší diferák - menší zrychlení, nižší spotřeba, vyšší maximálka.
Záleží, jestli máš auto na denní ježdění nebo na hraní - najít vhodnej převodovej poměr je otázka kompromisu - viz výše.
Ale z 1,8i si myslím, že nebudou nijak závratný rozdíly v ničem...
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Musíš vědět kratší než co, můžeš a nemusíš tam mít origo. Nejdřív bych zjistil převodovej poměr stávajícího - buď na štítku na diferu, i když ten je většinou nečitelnej, nebo vyndat difer ( příp. zvednou auto ) a zpočítat to.Bully píše:Dejme tomu ze bych chtel kratsi... kde se da sehnat a za kolik penez?
Bez špéry seženeš snadno - dej si inzerát tady na fóru a on se někdo ozve. Já mám doma 3,64 , klíďo ti ho za pětikilo nechám - nehučí, je OK.
vychází to z německého slova sperre - uzávěrka - zde uzávěrka diferenciáluTweety píše:Vím,že trochu OT,ale jak to je s tima diferákama.Se špérou,bez špéry,kterej z nich je ten "samosvor" a jak to vůbec pracuje.Jen stručně,díky moc
takže se špérou - samosvorný diferenciál
bez špéry - klasický dif.
info i třeba tady -> http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00023.htm
jde o to, že samosvor přenese x% síly na každé kolo minimálně
klasicky 25% - tzn. nenastane situace, jako u klasického difu, kdy se Ti jedno kolo točí na max - 100% a druhý stojí
naopak obě dvě kola se začnou točit a poměr sil se reguluje od 25 do 75% podle přilnavosti kola
pokud jsem to napsal špatně - místní guru mě rád opraví
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Liazky měly mechanickou uzávěru diferenciálu. Takže jsi to musel " samosevřít " pákou nebo čudlem.And píše:treba liazky uz pred 30 lety mely samosvor je to proste ze jak se zacne protacet jedna poloosa tak se to v diferaku nak samosevre a zabere aj druha
pokud sem neco rekl spatne tak me tady mistni guru zacnou nadavat
Btw. co to je " samosevre "?



A co kdyby se to nedej bože " samootevřelo "


