zkusenosti s 520

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

zkusenosti s 520

Příspěvek od darkeye » 04. 11. 2004 17:42

premejslim o vetsim bmw 520 (viz tema s hlasovanim)
ma nekdo zkusenosti s timto modelem (88), kolik je schopny nalitat, co nejcasteji odchazi, na co dat bacha atd? popr. rozdily mezi 318 e30 a 520i
diky

a sorry ze furt otravuju :D :D
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 05. 11. 2004 20:35

Je to líný.525 je lepší.

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 05. 11. 2004 23:00

uz jsem psal do hlasovani - prdim na to
spis bych bral 524 TD (povinny ruco, cena paliva, spotreba)
když musíš, tak ..... BMW

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 05. 11. 2004 23:48

Při dnešních cenách nevím jestli s TD ušetříš. Navíc u 2.4TD praskají hlavy a celkově se ten motor nepoved.

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 06. 11. 2004 07:50

Je to sic liny, ale da se to.... Teda mluvim o 2litru VANOS rv95. Byl tam rozdil jako krava ve 12ti ventilu a 24ventilu...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 06. 11. 2004 09:30

PHRA píše:Při dnešních cenách nevím jestli s TD ušetříš. Navíc u 2.4TD praskají hlavy a celkově se ten motor nepoved.
A nato jsi přišel jak ? Říkala to paní v samoobsluze ?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 06. 11. 2004 09:52

Zave píše:Teda mluvim o 2litru VANOS rv95. .
tady mi slo o r.v. 88 :D
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 06. 11. 2004 18:21

darkeye píše:uz jsem psal do hlasovani - prdim na to
spis bych bral 524 TD (povinny ruco, cena paliva, spotreba)
sazby pov.ruceni sou podle obsahu a to: nejmensi nevim asi 900, pak 1350, nasleduje 1850 a posledni je 2500 - takze co se tyce pov.ruceni je 520 totozna s 525 a co se tyce spotreby rek bych, ze na tom budou taky dost podobne

ale k tomu 520i 12v, ridil sem to myslim ze rv byl taky 88, nicmoc stav spis nic nez moc a liny to je, ale da se to, jel sem i v Passatu 2,0 rv 92, v Omeze 2,0 taky nejaka starsi a z nich to jelo urcite nejlip, ale na BMW nic moc..

ridil sem i 525i 170k a to uz je o necem jinym a taky to nebyl zrovna top zustand, ale jede to o dost lip
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 08. 11. 2004 14:46

Podle peněz bych volil /být tebou, já diesly moc nemusím/ 525 TDS. Ale 130koňový benzín, nevím no.. Spíš 525 24V, už taky seženeš hezky, kolik máš?

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 08. 11. 2004 15:16

no to by vyplynulo ze situace, prodeje auta atd atd...
tohle me spis zaujalo cenou ale..... horka hlava.... :)
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 12. 11. 2004 20:50

nechci teda celkově na motory M50házet sračky ale já ho mam a už odešla řídicí jednotka,prasklej chladič 2 indukční cívky a navíc ten motor nějak nejde a nemyslim si že by na tom byl 2,5 litr o něco líp když jsme dávaly sprint tak mi moc neujel....a protože je TEN MUJ motor takováhle mrdka tak jde z auta pryč a místo něj tam poputuje M30 3,5....ale jak řikam mužu to bejt jenom v mim motoru (už má najeto 300 000km)....

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 12. 11. 2004 21:46

co to tady zas serete za hovna ze 520 je malo? :shock:
kolik aut ma dvoulitra? nesmite srovnavat s 525 nebo 535 ale na bezny i svizny jezdeni dvoulitr 130 koni naprosto staci dit vetsina aut ma 1.6 nebo 1.8 takze dvoulitr a 130 koni bmw je uplne krasny
----------------------:)

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 12. 11. 2004 22:08

nebyva to casto ale souhlasim s And em myslim ze 2,0 je motor akorat do 5 na normalni jezdeni kouknete na pasaty mondea a ta sracky okolo maj 1,9tdi nebo 1,8 a 2,0 tak vo co jde 5ka uz neni o zavodeni je to auto do pohody
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 12. 11. 2004 22:23

And píše:co to tady zas serete za hovna ze 520 je malo? :shock:
kolik aut ma dvoulitra? nesmite srovnavat s 525 nebo 535 ale na bezny i svizny jezdeni dvoulitr 130 koni naprosto staci dit vetsina aut ma 1.6 nebo 1.8 takze dvoulitr a 130 koni bmw je uplne krasny
Jenže ty běžný auta s 1,6 nebo 1,8 mají tunu a nějaký drobný, 520 má skoro dvě tuny - ono to totiž není jen o koních.

Nevím, jestli jsi někdy jel v 520, ale o svižným ježdění to fakt není, pokud nejezdíš furt cihlu - řeč je o 520 se 130 koníkama.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 12. 11. 2004 22:32

dan: myslim ze sem jel se zavem ale nevim to jiste :D jinak jako nerikam ze to je na zavodeni ale zas mi netvrd ze to je chciplina.a nevim teda kolik vazi E34 ale myslim ze kolem 1,5 fakt nevim kde by nabrala 2 tuny
----------------------:)

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 12. 11. 2004 22:43

And píše:dan: myslim ze sem jel se zavem ale nevim to jiste :D jinak jako nerikam ze to je na zavodeni ale zas mi netvrd ze to je chciplina.a nevim teda kolik vazi E34 ale myslim ze kolem 1,5 fakt nevim kde by nabrala 2 tuny
jenze zave ma 24v :wink:

jinak 520 s M20 bych asi opravdu nedoporucoval....vzdyt uz e30 s tim neni zadnej zavodak...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 12. 11. 2004 23:09

Radek_750iA píše:
And píše:dan: myslim ze sem jel se zavem ale nevim to jiste :D jinak jako nerikam ze to je na zavodeni ale zas mi netvrd ze to je chciplina.a nevim teda kolik vazi E34 ale myslim ze kolem 1,5 fakt nevim kde by nabrala 2 tuny
jenze zave ma 24v :wink:

jinak 520 s M20 bych asi opravdu nedoporucoval....vzdyt uz e30 s tim neni zadnej zavodak...
Jak píše Radek, 24V motor je o něčem jiným. Jinak celková hmotnost 520i = 1930 kg, což si myslím, že se dá říct " skoro dvě tuny " ( 1 tuna = 1000 kg ). 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 12. 11. 2004 23:12

And píše:co to tady zas serete za hovna ze 520 je malo? :shock:
kolik aut ma dvoulitra? nesmite srovnavat s 525 nebo 535 ale na bezny i svizny jezdeni dvoulitr 130 koni naprosto staci dit vetsina aut ma 1.6 nebo 1.8 takze dvoulitr a 130 koni bmw je uplne krasny
E34 520i (M20) je mrtka lina, 0-100 km/h ma psano za 11,9 Pohotovostni hmotnost 1400 kg tedy o 320 kg vice oproti E30 320i (M20) chromak ktery ma pohotovostni hmotnost 1080 kg.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 12. 11. 2004 23:14

Dan td píše:Jak píše Radek, 24V motor je o něčem jiným. Jinak celková hmotnost 520i = 1930 kg, což si myslím, že se dá říct " skoro dvě tuny " ( 1 tuna = 1000 kg ). 8)
Kdyz uz M50 tak jedine s VANOSem, prvni M50 bez VANOSu jedou "dole" snad jeste mene nez M20.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 12. 11. 2004 23:21

BMWAK píše:nechci teda celkově na motory M50házet sračky ale já ho mam a už odešla řídicí jednotka,prasklej chladič 2 indukční cívky a navíc ten motor nějak nejde a nemyslim si že by na tom byl 2,5 litr o něco líp když jsme dávaly sprint tak mi moc neujel....a protože je TEN MUJ motor takováhle mrdka tak jde z auta pryč a místo něj tam poputuje M30 3,5....ale jak řikam mužu to bejt jenom v mim motoru (už má najeto 300 000km)....
no, ja si myslim, ze konkretne tvuj moturek je skoro po smrti..podle toho, jak se to hadalo a kuckalo a podle me teda spis nejelo v plesnici..at uz je tam m30 :twisted:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět