ma nekdo zkusenosti s timto modelem (88), kolik je schopny nalitat, co nejcasteji odchazi, na co dat bacha atd? popr. rozdily mezi 318 e30 a 520i
diky
a sorry ze furt otravuju


sazby pov.ruceni sou podle obsahu a to: nejmensi nevim asi 900, pak 1350, nasleduje 1850 a posledni je 2500 - takze co se tyce pov.ruceni je 520 totozna s 525 a co se tyce spotreby rek bych, ze na tom budou taky dost podobnedarkeye píše:uz jsem psal do hlasovani - prdim na to
spis bych bral 524 TD (povinny ruco, cena paliva, spotreba)
Jenže ty běžný auta s 1,6 nebo 1,8 mají tunu a nějaký drobný, 520 má skoro dvě tuny - ono to totiž není jen o koních.And píše:co to tady zas serete za hovna ze 520 je malo?![]()
kolik aut ma dvoulitra? nesmite srovnavat s 525 nebo 535 ale na bezny i svizny jezdeni dvoulitr 130 koni naprosto staci dit vetsina aut ma 1.6 nebo 1.8 takze dvoulitr a 130 koni bmw je uplne krasny
jenze zave ma 24vAnd píše:dan: myslim ze sem jel se zavem ale nevim to jistejinak jako nerikam ze to je na zavodeni ale zas mi netvrd ze to je chciplina.a nevim teda kolik vazi E34 ale myslim ze kolem 1,5 fakt nevim kde by nabrala 2 tuny
Jak píše Radek, 24V motor je o něčem jiným. Jinak celková hmotnost 520i = 1930 kg, což si myslím, že se dá říct " skoro dvě tuny " ( 1 tuna = 1000 kg ).Radek_750iA píše:jenze zave ma 24vAnd píše:dan: myslim ze sem jel se zavem ale nevim to jistejinak jako nerikam ze to je na zavodeni ale zas mi netvrd ze to je chciplina.a nevim teda kolik vazi E34 ale myslim ze kolem 1,5 fakt nevim kde by nabrala 2 tuny
jinak 520 s M20 bych asi opravdu nedoporucoval....vzdyt uz e30 s tim neni zadnej zavodak...
E34 520i (M20) je mrtka lina, 0-100 km/h ma psano za 11,9 Pohotovostni hmotnost 1400 kg tedy o 320 kg vice oproti E30 320i (M20) chromak ktery ma pohotovostni hmotnost 1080 kg.And píše:co to tady zas serete za hovna ze 520 je malo?![]()
kolik aut ma dvoulitra? nesmite srovnavat s 525 nebo 535 ale na bezny i svizny jezdeni dvoulitr 130 koni naprosto staci dit vetsina aut ma 1.6 nebo 1.8 takze dvoulitr a 130 koni bmw je uplne krasny
Kdyz uz M50 tak jedine s VANOSem, prvni M50 bez VANOSu jedou "dole" snad jeste mene nez M20.Dan td píše:Jak píše Radek, 24V motor je o něčem jiným. Jinak celková hmotnost 520i = 1930 kg, což si myslím, že se dá říct " skoro dvě tuny " ( 1 tuna = 1000 kg ).
no, ja si myslim, ze konkretne tvuj moturek je skoro po smrti..podle toho, jak se to hadalo a kuckalo a podle me teda spis nejelo v plesnici..at uz je tam m30BMWAK píše:nechci teda celkově na motory M50házet sračky ale já ho mam a už odešla řídicí jednotka,prasklej chladič 2 indukční cívky a navíc ten motor nějak nejde a nemyslim si že by na tom byl 2,5 litr o něco líp když jsme dávaly sprint tak mi moc neujel....a protože je TEN MUJ motor takováhle mrdka tak jde z auta pryč a místo něj tam poputuje M30 3,5....ale jak řikam mužu to bejt jenom v mim motoru (už má najeto 300 000km)....