cim jezdit
cim jezdit
se vas zkusim zeptat na nazor, v soucasne dobe jezdim 318i r.v 89 (prestavena 1,6), je potreba vymenit hlavu (nebo vsechny hydra) +- udelat dutiny, nalitano 200tkm, udelat par kosmetickych uprav, nechat opravit zadni levy bok (trochu rezavy), jinak je celkem v pohode ale dalo by se do toho nacpat dost.-) (jako do kazdyho)
Novou moznosti je 520 (v sekci prodam) r.v. 88 (z nem.)- nutna oprava rucky, vymena prednich tlumicu a vyvareni kusu zrezlyho plechu za naraznikem, ninak se tvari docela pekne, nalitano asi 290tkm, menena pumpa, remen, svicky, vejfuk, vsechny kotouce a desticky cena 50 na plechacich nebo 55 na 15"
tak co myslite?
diky za nazor
Novou moznosti je 520 (v sekci prodam) r.v. 88 (z nem.)- nutna oprava rucky, vymena prednich tlumicu a vyvareni kusu zrezlyho plechu za naraznikem, ninak se tvari docela pekne, nalitano asi 290tkm, menena pumpa, remen, svicky, vejfuk, vsechny kotouce a desticky cena 50 na plechacich nebo 55 na 15"
tak co myslite?
diky za nazor
když musíš, tak ..... BMW
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
To určitě jo, ale do pětky min. 2,5 TD nebo 2,5i a vejš. Když jsem ji kupoval, projel jsem se v různých od 518i po 535i a nakonec jsem vzal tu 535i - je to těžký auto, tak aby trochu jeloAnonymous píše:Svez se v pětce a poznáš,je to uplně o něčem jiném,je to víc pohodlný než trojka

I když tu Bodieho jsem viděl a za ty prachy to není špatný, pokud nejsi závodník

Srovnáváš nesrovnatelný, každý to auto je úplně jiný. Záleží asi na tom, co od auta čekáš a k jakýmu účelu ho používáš...
podle mě co do výkonu tam žádnej propastnej rozdíl nebude, ten dvoulitr je na pětku dost slabej a nepojede výrazně líp než 318i...navíc ta 318 bude mít pochopitelně o dost nižší provozní náklady - spotřeba, ručení, díly...
pětka je zase podstatně větší a pohodlnější auto, už je to prostě taková dospělá limuzína se vším co k tomu patří
podle mě co do výkonu tam žádnej propastnej rozdíl nebude, ten dvoulitr je na pětku dost slabej a nepojede výrazně líp než 318i...navíc ta 318 bude mít pochopitelně o dost nižší provozní náklady - spotřeba, ručení, díly...
pětka je zase podstatně větší a pohodlnější auto, už je to prostě taková dospělá limuzína se vším co k tomu patří
member of zewl crew