Tricka elektromobil
Tricka elektromobil
http://www.vst-cars.com/index.php?optio ... &Itemid=53
Plne nabitie battery packu za 20 minut, 0-100 za nieco nad 3 sekundy, dojazd 180km - klobuk dole pred tymi chorvatmi.
Plne nabitie battery packu za 20 minut, 0-100 za nieco nad 3 sekundy, dojazd 180km - klobuk dole pred tymi chorvatmi.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
davali o tom reportaz, chlapcum se to auto povedlo a co s tim jde delat je k neuvereni, ma to silu, zatah odspoda a pokud se to nabiji 20min a ujede 180km, tak uz je to urcite pouzitelny auto a divim se, ze se neuvazuje o seriove vyrobe neceho podobneho...
e30 Coupe 318
e30 TcBaur 323
e30 Cabrio 325
E46 320D
e30 TcBaur 323
e30 Cabrio 325
E46 320D
Nááadherný a zajímavý projekt. Jinak, sériově výraběná auta na elektřinu už jsou na spadnutí, většina automobilek už je má a jen piluje. Průkopník by měl být Renault (Zero Emissions). Cena bude srovnatelná s cenou auta na běžná paliva, vše je poměrně připraveno a je to otázka 2let.
Jenom, pomyšlení, že auta budou jezdit na to, čím doma svítíme, mě docela děsí - co myslíte, že se asi stane s cenou elektřiny...
Není se vůbec na co těšit a budeme ještě rádi vzpomínat na cenu pod 50,-kč za litr benzínu, či nafty.
Ale třicítka je parádní, líbí se mi moc a ty parametry...
Jenom, pomyšlení, že auta budou jezdit na to, čím doma svítíme, mě docela děsí - co myslíte, že se asi stane s cenou elektřiny...
Není se vůbec na co těšit a budeme ještě rádi vzpomínat na cenu pod 50,-kč za litr benzínu, či nafty.
Ale třicítka je parádní, líbí se mi moc a ty parametry...
Auta na elektriku už jsou dávno v provozu...
Peugeot, Citroen, Mitsubishi, Nissan...
Jenže například Citroen C-Zero stojí 740 000kč bez DPH !!! a to je neskutečnej hnus mrňavej...
RWE má několik C-zero, byl jsem u předání.
Přikládám ceník
http://www.citroen.cz/Resources/Content ... C-Zero.pdf
Do dvou let to těžko bude stát jako normální běžný vůz.
Peugeot, Citroen, Mitsubishi, Nissan...
Jenže například Citroen C-Zero stojí 740 000kč bez DPH !!! a to je neskutečnej hnus mrňavej...
RWE má několik C-zero, byl jsem u předání.
Přikládám ceník
http://www.citroen.cz/Resources/Content ... C-Zero.pdf
Do dvou let to těžko bude stát jako normální běžný vůz.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Už je to téměř rok, co s novýma auta nedělám - Citron mě překvapil.
Cena je teda brutus za takový prdítko, to je fakt.
Ale je fakt, že až čas ukáže co bude, co ne a za kolik...bůhví...
Cena je teda brutus za takový prdítko, to je fakt.
Hovořím o konkrétně o rendlících (plattforma - zkrácený Kangoo BEBOB)- cena někde pod půl milionu, což už se dá...Zavarenec píše: Do dvou let to těžko bude stát jako normální běžný vůz.
Ale je fakt, že až čas ukáže co bude, co ne a za kolik...bůhví...
jj to máš recht. To vše ukáže čas.
Myslím, že tohle opravdu ponese velké důsledky, které si zatím nikdo moc neuvědomuje...
Nicméně 0g emise je sice pravda, ale o to víc toho vyprodukujou elektrárny k uspokojení neskutečného nárůstu oděru el. energie
Myslím, že tohle opravdu ponese velké důsledky, které si zatím nikdo moc neuvědomuje...
Nicméně 0g emise je sice pravda, ale o to víc toho vyprodukujou elektrárny k uspokojení neskutečného nárůstu oděru el. energie
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Za tu cenu je to nesmyl a člověk by musel najet šílený statisíce aby se ten krám vyplatil, což je při dojezdovce blbost.
Nezapomeňte taky, že baterie zdechnou po pár letech a cena je kolem 200-300tis. podle typu.
Elektromobily nemůžou nahradit klasiku, dokud nebudou levnější, než benzíny, a i tak to bude spíš jako druhý auto v rodině.
Ta E30 je ale pěkná.
220v/350a to se nabíjí nějakou el. svářečkou
Nezapomeňte taky, že baterie zdechnou po pár letech a cena je kolem 200-300tis. podle typu.
Elektromobily nemůžou nahradit klasiku, dokud nebudou levnější, než benzíny, a i tak to bude spíš jako druhý auto v rodině.
Ta E30 je ale pěkná.
220v/350a to se nabíjí nějakou el. svářečkou
Sleeper status advocate
Proč myslíš že se tyto systémy nepoužívají už dávno? Možná teď budu spoustě lidí připadat jako jeden z těch pošahaných konspirátorů, nicméně se zamysli, jakýma fifance disponují obří nadnárodní korporace obchodující s nerostnýma surovinama a o jaké příjmy by díky těmto věcem přišla Dle mého názoru už jsou vyvinuty a promyšleny i daleko úspornější věci, nivméně ty ještě hodně dlouho asi znát nebudem... ...pokud teda nedojde k nějaké radikálnější změně.Pitrs69 píše:davali o tom reportaz, chlapcum se to auto povedlo a co s tim jde delat je k neuvereni, ma to silu, zatah odspoda a pokud se to nabiji 20min a ujede 180km, tak uz je to urcite pouzitelny auto a divim se, ze se neuvazuje o seriove vyrobe neceho podobneho...
No smoke, no fun...
ja Te chapu a neco na tom bude, protoze na zacatku 20teho stoleti uz jezdili funkcni elektromobily a v tehle dobe se vic verilo automobilum na elektriku nez na benzin, ale ropni magnati v dnesni dobe asi delaji sveMíšánek píše: nicméně se zamysli, jakýma fifance disponují obří nadnárodní korporace obchodující s nerostnýma surovinama a o jaké příjmy by díky těmto věcem přišla
e30 Coupe 318
e30 TcBaur 323
e30 Cabrio 325
E46 320D
e30 TcBaur 323
e30 Cabrio 325
E46 320D
V podstatě největší a snad jediná překážka je cena a počet baterií.
Kámoš si loni koupil Peugeot 106 elektro z fabriky, teď kupoval nový baterie a bude jezdit.
Ale prdel (smutná realita) byla, když po něm chtěli ekovýpalný 10tis. protože to samozřejmě nemá zapsanou žádnou emisní skupinu
Kámoš si loni koupil Peugeot 106 elektro z fabriky, teď kupoval nový baterie a bude jezdit.
Ale prdel (smutná realita) byla, když po něm chtěli ekovýpalný 10tis. protože to samozřejmě nemá zapsanou žádnou emisní skupinu
Sleeper status advocate
Fusion píše:V podstatě největší a snad jediná překážka je cena a počet baterií.
Kámoš si loni koupil Peugeot 106 elektro z fabriky, teď kupoval nový baterie a bude jezdit.
Ale prdel (smutná realita) byla, když po něm chtěli ekovýpalný 10tis. protože to samozřejmě nemá zapsanou žádnou emisní skupinu
Budapest Bamako 2015 - completed
Budapest Bamako 2016 - in progress
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě
Budapest Bamako 2016 - in progress
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě
Tady je ten projekt té elektrické e30 popsaný:
http://e30-talk.com/cantrieb/t-das-stae ... 63259.html
http://e30-talk.com/cantrieb/t-das-stae ... 63259.html
superPinki píše:Tady je ten projekt té elektrické e30 popsaný:
http://e30-talk.com/cantrieb/t-das-stae ... 63259.html
Už to tady bylo:
elektricka-bmw-e30-z-chorvatska-tesla-k ... om%2A.html
Nejde o pokrok či něco převratného, nad čím by byl důvod jásat. Při plným výkonu je baterka za 3 minuty vybitá.
Pro ujetí proklamovaných 180 km bude třeba sestsakra klidnej jízdní režim.
.
elektricka-bmw-e30-z-chorvatska-tesla-k ... om%2A.html
Nejde o pokrok či něco převratného, nad čím by byl důvod jásat. Při plným výkonu je baterka za 3 minuty vybitá.
Pro ujetí proklamovaných 180 km bude třeba sestsakra klidnej jízdní režim.
.