
Dilema s E30
Dilema s E30
Chtel bych poradit od zkušenejch, chtel bych E30 ale nevím jakej obsah je nejlepší 1,8 1.8IS 4 vál a nebo 2litr 4vál nebo 2litr 6V Poradte dík všem za komentáře 

Na co to auto chceš?
E30 kupuj podle stavu. Hlavně kastzle musí bejt co nejlepší. Motor není až tak důležitej. Někomu nestačí m20b25 a někdo je s M10b18 nadmíru spokojenej...
Jinak dvoulitr čtyřválec asi myslíš 320is a to je celkem nesehnatelná věc. Respektevive si připrav hodně baculatý prasátko. Standardně byly v E30 dvoulitry šestiválce.
E30 kupuj podle stavu. Hlavně kastzle musí bejt co nejlepší. Motor není až tak důležitej. Někomu nestačí m20b25 a někdo je s M10b18 nadmíru spokojenej...
Jinak dvoulitr čtyřválec asi myslíš 320is a to je celkem nesehnatelná věc. Respektevive si připrav hodně baculatý prasátko. Standardně byly v E30 dvoulitry šestiválce.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
No tak určite bych ho chtel neco na dení jezdění a časem ho dát na veteráncký značky budu prodávat Ford KA rok 06 a můžu říc že tohle byl můj nerhorší vůz co kdy jsem mel, mel jsem ho úplne nové za pakatel babka vyhrála auto tak jsem to od ní odkoupil za polovic takže ho tet prodávám důvod sere se na tom snad všechno a chtel bych si konečne splinit sen o BMW chci klasiku a né elektroniku, a chtel bych se o té E30 dovedev víc kdo jakou by mi doporučil. Už o ní básím dost dlouho ale ješte jsem se k tomu nedostal. ale tet bude ta pravá chvilka si jí pořídit počítám tak do 50T.penez 

Jak už bylo řečeno, koukej hlavně na stav kastle, u 20 let starýho auta to bejvá docela problém, často hodně hnijou. co se týče motoru, tak 1.8IS je príma motor, spotřeba kolem 8-9 záleží hodně na stylu jízdy. já osobně už bych šel asi do 6válu a to rovnou 2.5, počítej ale s vyšší spotřebou oproti 1.8. na druhou stranu ten zvuk je k nezaplacení... za 50 000 už seženeš pěknej kousek, pokud ti můžu doporučit príma kup, tak FaMart teď prodává jedno krásný ISo, troufnu si říct TOP stav, za cca 65 000, opravdu by se vyplatilo si těch 15 000 přišetřitpirates píše:Jakej motor je spolehlivejší 1.8i nebo 1.8 IS nebo 2.0lit-2.5L. V6 kterej by mi byl doporučen? Dík




Nemožný hned a zázraky na počkání...

Takže říkáš žet to 1.8IS je lepší než to I ani se nedivím o 35 KW to musí bejt znát a myslím si že by mi stačilo, ale zase ten 6 hrnec 2Lnebo ten 2.5L hmm ale nemůžu si tohle dovolit, pořídil jsem si 4kolku 4čento ale BMW E30 chci to je 100% podívám se na toho uživatele jak říkáš. výbýrám už strašne dlouho a nejsem schopnej se rozhoupat ale tet je to fakt definitivní jen čekám až se opraví ten můj posra...Ford Ka abych ho mohl konečne střeli za tech 50t. zatím pokukuju už nejakej ten rok a vyptávám se vás zkušenejších co by ste mi doporučili. 1.8IS teda spíš než to obyč a jaké v tom jsou ješte rozdíli krom tech KW?? Tak jsem juknul na to IS toho FaMart a to jsem videl a hnetka mi padlo do oka jako první ta červená je super ale pochybuju že mi počká.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
uplne nejlip udelas, kdyz trosku pouzijes mozek a nebudes linej, tady o motorech a celkove o e30 je celkem hodne, hledej a cti. Tahle debata nema vyznam, pokud nevis, co vlastne chces a nedas si to v hlave dokupy.
hledat search.html
Rozumime si?
hledat search.html
Rozumime si?
Vím co chci E30, a půjdu do té 1.8IS. kdybych byl línej tak na tomhle foru nestrávím každej den do 3 do rána nemyslíš. čettl jsem všechno v kuchařce o BMW. a myslím že to 1.8IS vítezí na 95%-a 5%2.0 6hrnec ale bude težký vybrat nejakého fešáka,ješte musím počkat v úterý se bude dávat posra...Ford na seřízení otáček k jednomu tipovi doufám že už stím neco udelá od zimi mi to sdrží otáčky a nevím co stím, zkusil jsem už snad všechno. Pak to klidne prodám za pakatel nechci toho sráče. za tech 100000 jsem mohl mít obe E30 úplne vymazlené. 
nejradči bych chtel obe ale 1.8IS a k tomu pod stodolu 2.5 6V

nejradči bych chtel obe ale 1.8IS a k tomu pod stodolu 2.5 6V
Naposledy upravil(a) pirates dne 02. 06. 2011 09:18, celkem upraveno 1 x.
Kdysi jsem řešil podobný problém, ted už vím že jedině 2,5 šestivál. Pokud si koupíš v dobré víře dvoulitr a pak tě někdo sveze v 2,5 tak budeš si pak budeš mlátit hlavou do zdi, a ža ti řekne že má stejnou spotřebu tak se to bude opakovat. Podobné jako u spolužáka když kupoval E36 cabrio, říkal jsem mu at bere 2,8 on že ho to sežere a koupil 1,8i. Výsledek je ten že reálná spotřeba je stejně 9 a pod tu se dostaneš jen když jedeš lážo,plážo a sám nenaloženej. No a kolik je u 2,8 spotřeba? 9l. A rveš si opět vlasy. 

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
tak tak, obecne nema moc smysl kupovat maly obsahy, pokud nejezdis porad klobouka a neresis jak to auto "jede". Kdyz to resis, ber vzdycky to nejvykonnejsiSemry píše:Kdysi jsem řešil podobný problém, ted už vím že jedině 2,5 šestivál. Pokud si koupíš v dobré víře dvoulitr a pak tě někdo sveze v 2,5 tak budeš si pak budeš mlátit hlavou do zdi, a ža ti řekne že má stejnou spotřebu tak se to bude opakovat. Podobné jako u spolužáka když kupoval E36 cabrio, říkal jsem mu at bere 2,8 on že ho to sežere a koupil 1,8i. Výsledek je ten že reálná spotřeba je stejně 9 a pod tu se dostaneš jen když jedeš lážo,plážo a sám nenaloženej. No a kolik je u 2,8 spotřeba? 9l. A rveš si opět vlasy.

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Na iSo mám povinné 5500 a na 2,5 platím 4600....pirates píše:No a co poviný r. to je skoro o 2500 víc než za tu 1.8IS co má víc než ten 2litr sice jen o 5Kw ale znát to bude jak na spotřebe tak i na tom ručením??
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Jech
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 18. 05. 2008 13:46
- Bydliště: Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
já nemám trpělivost číst tu lámanou češtinu
Každopádně IS je skvělá volba
.


e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
marlin píše:Na iSo mám povinné 5500 a na 2,5 platím 4600....pirates píše:No a co poviný r. to je skoro o 2500 víc než za tu 1.8IS co má víc než ten 2litr sice jen o 5Kw ale znát to bude jak na spotřebe tak i na tom ručením??
To není možné ? kde sto vzal to máš psaný na nekoho kdo už má víc jak 20 let řidičák ne.? to bych mohl taky udelat nad tím jsem přemýšlel ale když jsem počítal povinný na tu 1.8IS tak mi vyšel pravej opak IS 3800 a ta 2.5na 5800 a to jsem to ješte srovnával s ostatníma pojištovnama. potřeboval bych to vedet jiste jak to přesne je stím povinným kdyby tomu tak bylo tak du do radči do té 2.5 to je jasný tech je na netu hodne i za dobrou cenu