Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Já mám zase historku sw autorizákem pežotu. Když nám u dvouleté 207my začal padat nouzák a nikdo neveděl proč, tak se to odvezlo do Pežotu, co s tím. Pak přišli s tím že je to váha vzduchu (oka, beru) ale že u toho musí udělat rozvofy, že prýc cosi jsou mastné nebo co (auto najeto 50 000) tak se začínám čertit proč to, a jako co.... no dopadlo to tak, že se to udělalo, ale vše to šlo na zárkuk, takže mi nakonec nic neplatily. Aspon v tomhle to byl dobrý přístup.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Zeptám se k původnímu příspěvku - kdyby přejímací tehcnik odhadl výměnu dvou žhaviček, nebo co to bylo - celkové ceně třeba 2000,- a přitom to bylo něčím jiným a oprava stála celkem 30 000,- tak by to musel zaplatit ten přejímací technik, ne. Protože cenu opravy může navýšit snad maximálně oproti původnímu odhadu o 20%.
Já jsem si vždy myslel, že oni se jen sichrujou.
Já jsem si vždy myslel, že oni se jen sichrujou.
BMW The Ultimate Driving Machine
Brnenskej renocar katastrofa. Obednal jsem si tam dily dle etk za cca 350,-. Bylo mezi tim i nove tesneni pod svody na M20. Tak jsem si pro to prisel a pan na me vyhrkl cosi s tim, ze na tyto stary auta se to prodava jen v sadach apod. K te sade - tesneni tam bylo 8ks jednoduchych a 1 kus dvojity. Takze jestli dobre pocitam, tak 10 valcu. Chtel po me 1500,-. Nasranej jsem byl tak, ze to ani nemuzu popsat, ale vzal jsem to, protoze jsem to potreboval. Naposledy.Fusion píše:A to v Renocaru ještě k tomu chování byli schopní zákazníkovu rok starou M5 zaparkovat do rozbahněnýho pole za kšeftem, kterýmu říkají servis.
Možná už to tam není. Vypadalo to jak nízkorozpočtovej podnik někde v Gruzii.
A ten jejich servis:
- převodovka - neděláme, vyměnit nebo Kojetín
- karoserie - převezmou, auto pošlou do AutoNovy (tuším)
Dane, nerikej mi ze si myslis, ze kdyz mi prestane jet auto a dopravim ho do servisu tak mi udelaji rozpocet za novy motor aby "kolotukove" byli "zasichrovany"...DAN píše:Zeptám se k původnímu příspěvku - kdyby přejímací tehcnik odhadl výměnu dvou žhaviček, nebo co to bylo - celkové ceně třeba 2000,- a přitom to bylo něčím jiným a oprava stála celkem 30 000,- tak by to musel zaplatit ten přejímací technik, ne. Protože cenu opravy může navýšit snad maximálně oproti původnímu odhadu o 20%.
Já jsem si vždy myslel, že oni se jen sichrujou.
Myslim, ze 2200,-CZK za hodinu prace bere organizace/lidi za to, ze VI CO DELAJI a ne za pokusy na lidech s primarnim cilem je okrast. Nerad bych je vsechny hazel do jednoho pytle, ale ja osobne dobrou zkusenost nemam. A je jedno jestli je to Koncern, Vrtule nebo Pi.a na kapote.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jojo, takhle je to snad vsude
Doplnim pribeh z VW v Pruhonicich (ISR)
Mame sluzebni VW Golf 5, 1.6i najeto cca 50tkm, nikdy se nenalila do motoru ani kapka oleje a chladici kapaliny, ale kdyz jsem s nim jezdil o vanocich, tak se rozsvitila kontrolka a informovala o nedostatku oleje a chladici kapaliny. Pozadovane mnozstvi cca 0.5l od kazdeho jsem dolil a jezdil vesele dal. Cca pred tydnem se kontrolka oleje rozsvitila opet, sundal jsem tedy vicko, ze olej opet doleji, koukam, ze je cele bile ve znacne vrstve a shodou nahod jsem ten den jel kolem jiz zminovaneho ISR, rozhodl jsem se tedy zastavit tam a nechat vozidlo zkontrolovat "odborniky". Velice prijemne jsem byl prijat, dostal jsem kavu, nez se vozidlo zkontroluje a inhed po dopiti se pricupital technik a zacal vypravet: Ze olej, ktery jsem dolival je v norme, ze vyrobce udava jako limit 0.5l/1000km, coz byla prvni vec, ktera me velice pobavila a hned jsem si v hlave vybavil sve prvni auto Skoda 105, dotazal jsem se tedy na pritomnost emulze v motoru, dozvedel jsem se, ze emulze je pouze na vicku a ze jidne v motoru se nenachazi, coz me opet pobavilo, protoze jsem zacal premyslet, kde jinde by mela po 20ti km jizdy byt. A ze se zde objevila z duvodu kratkych jizd v zime... Ale rekl jsem si pro mne za mne, dostal jsem tedy litr oleje a odebral se k autu, sundam vicko a uzasl znovu, vicko se nachazelo ve stejnem stavu, jako rano tehdejsiho dne, vytahl jsem tedy papirove kapesniky a vicko patricne ocistil a olej dolil...
Doplnim pribeh z VW v Pruhonicich (ISR)
Mame sluzebni VW Golf 5, 1.6i najeto cca 50tkm, nikdy se nenalila do motoru ani kapka oleje a chladici kapaliny, ale kdyz jsem s nim jezdil o vanocich, tak se rozsvitila kontrolka a informovala o nedostatku oleje a chladici kapaliny. Pozadovane mnozstvi cca 0.5l od kazdeho jsem dolil a jezdil vesele dal. Cca pred tydnem se kontrolka oleje rozsvitila opet, sundal jsem tedy vicko, ze olej opet doleji, koukam, ze je cele bile ve znacne vrstve a shodou nahod jsem ten den jel kolem jiz zminovaneho ISR, rozhodl jsem se tedy zastavit tam a nechat vozidlo zkontrolovat "odborniky". Velice prijemne jsem byl prijat, dostal jsem kavu, nez se vozidlo zkontroluje a inhed po dopiti se pricupital technik a zacal vypravet: Ze olej, ktery jsem dolival je v norme, ze vyrobce udava jako limit 0.5l/1000km, coz byla prvni vec, ktera me velice pobavila a hned jsem si v hlave vybavil sve prvni auto Skoda 105, dotazal jsem se tedy na pritomnost emulze v motoru, dozvedel jsem se, ze emulze je pouze na vicku a ze jidne v motoru se nenachazi, coz me opet pobavilo, protoze jsem zacal premyslet, kde jinde by mela po 20ti km jizdy byt. A ze se zde objevila z duvodu kratkych jizd v zime... Ale rekl jsem si pro mne za mne, dostal jsem tedy litr oleje a odebral se k autu, sundam vicko a uzasl znovu, vicko se nachazelo ve stejnem stavu, jako rano tehdejsiho dne, vytahl jsem tedy papirove kapesniky a vicko patricne ocistil a olej dolil...
E30 325i Mtech II S346
E46 320d -> Nakladak
E46 320d -> Nakladak
s tou podbabou mám taky zkušenosti
pašík 2,0tdi DSG nám nějak pokuckával a netáhnul jak měl,
chtěli měnit turbo a něco u automat. převodovky, předběžná cena 100K,
raději jsem to dovezl k exnerovi abych náhodou nenalítnul panáčkům z podbaby na špek, exner vyměnil palivový filtr a pašík jezdil jak z praku
filtr má interval výměny po 90k km a za tu dobu se prostě musí zanést
takže podbabě se vyhejbejte obloukem
pašík 2,0tdi DSG nám nějak pokuckával a netáhnul jak měl,
chtěli měnit turbo a něco u automat. převodovky, předběžná cena 100K,
raději jsem to dovezl k exnerovi abych náhodou nenalítnul panáčkům z podbaby na špek, exner vyměnil palivový filtr a pašík jezdil jak z praku
filtr má interval výměny po 90k km a za tu dobu se prostě musí zanést
takže podbabě se vyhejbejte obloukem
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
fantomas_ píše:Jojo, takhle je to snad vsude
Doplnim pribeh z VW v Pruhonicich (ISR)
Mame sluzebni VW Golf 5, 1.6i najeto cca 50tkm, nikdy se nenalila do motoru ani kapka oleje a chladici kapaliny, ale kdyz jsem s nim jezdil o vanocich, tak se rozsvitila kontrolka a informovala o nedostatku oleje a chladici kapaliny. Pozadovane mnozstvi cca 0.5l od kazdeho jsem dolil a jezdil vesele dal. Cca pred tydnem se kontrolka oleje rozsvitila opet, sundal jsem tedy vicko, ze olej opet doleji, koukam, ze je cele bile ve znacne vrstve a shodou nahod jsem ten den jel kolem jiz zminovaneho ISR, rozhodl jsem se tedy zastavit tam a nechat vozidlo zkontrolovat "odborniky". Velice prijemne jsem byl prijat, dostal jsem kavu, nez se vozidlo zkontroluje a inhed po dopiti se pricupital technik a zacal vypravet: Ze olej, ktery jsem dolival je v norme, ze vyrobce udava jako limit 0.5l/1000km, coz byla prvni vec, ktera me velice pobavila a hned jsem si v hlave vybavil sve prvni auto Skoda 105, dotazal jsem se tedy na pritomnost emulze v motoru, dozvedel jsem se, ze emulze je pouze na vicku a ze jidne v motoru se nenachazi, coz me opet pobavilo, protoze jsem zacal premyslet, kde jinde by mela po 20ti km jizdy byt. A ze se zde objevila z duvodu kratkych jizd v zime... Ale rekl jsem si pro mne za mne, dostal jsem tedy litr oleje a odebral se k autu, sundam vicko a uzasl znovu, vicko se nachazelo ve stejnem stavu, jako rano tehdejsiho dne, vytahl jsem tedy papirove kapesniky a vicko patricne ocistil a olej dolil...
no a v cem je jako problem? ze neocistil vicko oleje? nebo se ti nezda udavana spotreba oleje?
M5 E39 mela udavano max. 2l oleje na 1000km. Vyrobce se proste jen kreje.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
technik by nic platit nemusel, nejdřív musí zvednout tel. a celou věc oznámit majiteli zda to chce opravitDAN píše: kdyby přejímací tehcnik odhadl výměnu dvou žhaviček, nebo co to bylo - celkové ceně třeba 2000,- a přitom to bylo něčím jiným a oprava stála celkem 30 000,- tak by to musel zaplatit ten přejímací technik, ne. Protože cenu opravy může navýšit snad maximálně oproti původnímu odhadu o 20%.
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
Jednomu známemů se v německu posrala e39 530d...byl prý vadný jeden vstřik...v nějakém BMW servisu v DE ho to stálo asi 4 000€ paráda co? Taky o tom ví hovno...BOOST píše:Ne všichni rozumí autum a proto mají být ojebáváni, pro svou neznalost, to snad nemyslíš vážně?Zavarenec píše:No jistě....zase nadruhou stranu nevidim nic špatného na tom, že prodejce ND cpce klientovi různý předražený blbosti...
Pokud je klient takový, že se nechá proč ne...
to by do Tesca před hlavní vchod mohli dát rovnou pečivo a mlíko a rázem by kšefty padly o 50%
Taky uvedu jeden příklad z praxe. Spolupracovník z práce za mnou přišel, že jeho známá si koupila E46 320d touringa a že s tím měla nějaké problémy, tak s tím byla několikrát v servisu, kde platila dost vysoké částky. Při poslední návštěvě už radši odjela, že si to ještě rozmyslí a právě se ptala známého, jestli neví o někom, kdo se vyzná v BMW. Tak on přišel za mnou a když mi povídal, co všechno jí tam nabulíkovali, že si musí nechat vyměnit, tak na mě šly mdloby. Jako třešničku na dortu uvedu výměnu obou poloos, že prý je to potřeba, že už jsou skoro před smrtí. Tohle mě jako správné jednání rozhodně nepřijde. Znám spoustu lidí, kteří mají auto pouze jako věc, která je odveze z bodu A do bodu B a vůbec je nezajímá co a jak funguje, tak proč by si měli udělat učňák obor automechanik, aby je náhodou v servisu neojebali?
Po této zkušenosti už prý v životě nechce BMW - jsou to prý sračky...
Takže jenen ČR, je to všude....
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 23. 02. 2011 22:06, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
Mě na vlastním autě nežhavila jedna a dal jsem všechny nový protože se mi to za tejden nechtělo dělat znova z důvodu, že se posrala zase nějaká jiná zvlášť když teď dost mrzne. Takže to doporučení technika celkem chápu vezmeš-li v potaz hodinovou sazbu a cenu žhavících svíček. Žhavící relé to samý je pod sáním, sere se a stojí dvojku což je lepší než nenastartovat třeba v neděli večer na horách když je přes víkend -20°C.Vasa píše:Dnes rano tam 5er miril s tim, ze pod 0C spatne chyta poslednich par dni. Predem diagnostikovany 2 nefunkcni zhavicky a sup za technikem.
Můj závěr je takovej, že si s tím možná vymrdal ani možná ne na tuhle zimu a každá další žhavička je v autorizáku trojka za demontáž montáž.
Startér beru pokud to točí jak má, nemá smysl ho měnit.
Nechci aby tě to nasralo, jen jsem ti chtěl naznačit jak to vypadá z druhýho pohledu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
No me to nenasere, ale menit neco jen tak pro jistotu mi taky prijde celkem na hlavu. Spis mi slo tu "vychytralost" s jakou ten technik pristupoval v laikovi.Hanis píše:Mě na vlastním autě nežhavila jedna a dal jsem všechny nový protože se mi to za tejden nechtělo dělat znova z důvodu, že se posrala zase nějaká jiná zvlášť když teď dost mrzne. Takže to doporučení technika celkem chápu vezmeš-li v potaz hodinovou sazbu a cenu žhavících svíček. Žhavící relé to samý je pod sáním, sere se a stojí dvojku což je lepší než nenastartovat třeba v neděli večer na horách když je přes víkend -20°C.
Můj závěr je takovej, že si s tím možná vymrdal ani možná ne na tuhle zimu a každá další žhavička je v autorizáku trojka za demontáž montáž.
Startér beru pokud to točí jak má, nemá smysl ho měnit.
Nechci aby tě to nasralo, jen jsem ti chtěl naznačit jak to vypadá z druhýho pohledu.
Navic to, ze vymena zhavicky je v autorizaku 3k za praci mi prijde taky mimo realitu. Ale chapu, ze z neceho zit musite
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
Mě osobně je jedno jestli ti prodám jednu dvě nebo deset žhavících svíček. Hodinovou sazbu jsem si taky nevymyslel a ani to že se při výměně se musí sundavat sání, z toho pak plyne cena.Vasa píše:No me to nenasere, ale menit neco jen tak pro jistotu mi taky prijde celkem na hlavu. Spis mi slo tu "vychytralost" s jakou ten technik pristupoval v laikovi.Hanis píše:Mě na vlastním autě nežhavila jedna a dal jsem všechny nový protože se mi to za tejden nechtělo dělat znova z důvodu, že se posrala zase nějaká jiná zvlášť když teď dost mrzne. Takže to doporučení technika celkem chápu vezmeš-li v potaz hodinovou sazbu a cenu žhavících svíček. Žhavící relé to samý je pod sáním, sere se a stojí dvojku což je lepší než nenastartovat třeba v neděli večer na horách když je přes víkend -20°C.
Můj závěr je takovej, že si s tím možná vymrdal ani možná ne na tuhle zimu a každá další žhavička je v autorizáku trojka za demontáž montáž.
Startér beru pokud to točí jak má, nemá smysl ho měnit.
Nechci aby tě to nasralo, jen jsem ti chtěl naznačit jak to vypadá z druhýho pohledu.
Navic to, ze vymena zhavicky je v autorizaku 3k za praci mi prijde taky mimo realitu. Ale chapu, ze z neceho zit musite
Je důležitý brát v potaz, že pro spoustu lídí je záruka mobility nadevše, jejich čas je drahej a cena žhavící svíčky zanedbatelná.
Zkus hádat co bude horší nenastartování nebo cena opravy o trojku vyšší hned napoprvé? Protože až přijede podruhý, bude dost nasranej, že to dělá to samý a argument, že ušetřil neobstojí.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
Svatá pravda,už kdybych si to měl dělat sám(žhaviče),tak si je vyměním všechny,to jako Vášo třeba měníš jen jednu svíčku která je špatná?Nebo jednu pneumatiku která je sjetá?Hergot nevěděl jsem že stáří takhle leze na mozekHanis píše:Mě osobně je jedno jestli ti prodám jednu dvě nebo deset žhavících svíček. Hodinovou sazbu jsem si taky nevymyslel a ani to že se při výměně se musí sundavat sání, z toho pak plyne cena.Vasa píše:No me to nenasere, ale menit neco jen tak pro jistotu mi taky prijde celkem na hlavu. Spis mi slo tu "vychytralost" s jakou ten technik pristupoval v laikovi.Hanis píše:Mě na vlastním autě nežhavila jedna a dal jsem všechny nový protože se mi to za tejden nechtělo dělat znova z důvodu, že se posrala zase nějaká jiná zvlášť když teď dost mrzne. Takže to doporučení technika celkem chápu vezmeš-li v potaz hodinovou sazbu a cenu žhavících svíček. Žhavící relé to samý je pod sáním, sere se a stojí dvojku což je lepší než nenastartovat třeba v neděli večer na horách když je přes víkend -20°C.
Můj závěr je takovej, že si s tím možná vymrdal ani možná ne na tuhle zimu a každá další žhavička je v autorizáku trojka za demontáž montáž.
Startér beru pokud to točí jak má, nemá smysl ho měnit.
Nechci aby tě to nasralo, jen jsem ti chtěl naznačit jak to vypadá z druhýho pohledu.
Navic to, ze vymena zhavicky je v autorizaku 3k za praci mi prijde taky mimo realitu. Ale chapu, ze z neceho zit musite
Je důležitý brát v potaz, že pro spoustu lídí je záruka mobility nadevše, jejich čas je drahej a cena žhavící svíčky zanedbatelná.
Zkus hádat co bude horší nenastartování nebo cena opravy o trojku vyšší hned napoprvé? Protože až přijede podruhý, bude dost nasranej, že to dělá to samý a argument, že ušetřil neobstojí.
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
no predstav si, ze zhavicky menim (teda ted zrovna nemam nic kde by byly) pouze ty co odejdou. Nevidim duvod proc bych zhavicky menil vsechny. U zapalovacich je to trochu jine, tam menim sadu.DVORIS píše:to jako Vášo třeba měníš jen jednu svíčku která je špatná?Nebo jednu pneumatiku která je sjetá?Hergot nevěděl jsem že stáří takhle leze na mozek
Nechces snad ve svem stari srovnavat zapalovaci se zhavicima...
PS: paralela s pneumatikami je taky trochu mimo. Nebo Tobe se svicky "sjizdej" jako pneumatiky, treba "ke strane" ??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku
Vasa píše:Tobe se svicky "sjizdej" jako pneumatiky, treba "ke strane" ??
e36 Lego Packet
kdysi dávno jak jsem měl služební toyotu bylo třeba vyměnit lanovody na ruční brzdu. oprava trvala 2 týdny a stálo to 18 000. asi v tom byla započítána cena letenky z japonska....
ono je taky super, když vám v pneuservise vymění pneumatiky a nedotáhnou přední kolo, které po pěti kilometrech se zákazníkem v autě upadne....stalo se kolegovi a naštěstí se nic nestalo vážného. tomu samému kolegovi vyměnili spojku, která po 5ti tisících odešla.... story s netopícím autem kdy jsem nad nima v servise musel dělat dozor co a jak dělají, které momentálně netopí na volnoběh už 2 měsíce jsem tady někde psal.seřízení případně výměna potřebných věcí ruční brzdy nadlidský úkol. dělali to už 5x a stále zabírá v poloze páky pravý úhel, což při nakládání nákupu nebo kufrů zákazníkům v kopci je dost příjemné... po výměně oleje zapomenutí na víčko je už drobnost. ale hlavně že kluci skoro vždy na autě udělají něco, co lověk ani nechtěl. no ještě že to nejde z mé kapsy
z tohoto důvodu se tak nějak obávám zajet s mazdou na diagnostiku.... kdyby to tu někdo solidní dělal frýdek místek, ostrava a blízké okolí tak dejte info do sz.
ono je taky super, když vám v pneuservise vymění pneumatiky a nedotáhnou přední kolo, které po pěti kilometrech se zákazníkem v autě upadne....stalo se kolegovi a naštěstí se nic nestalo vážného. tomu samému kolegovi vyměnili spojku, která po 5ti tisících odešla.... story s netopícím autem kdy jsem nad nima v servise musel dělat dozor co a jak dělají, které momentálně netopí na volnoběh už 2 měsíce jsem tady někde psal.seřízení případně výměna potřebných věcí ruční brzdy nadlidský úkol. dělali to už 5x a stále zabírá v poloze páky pravý úhel, což při nakládání nákupu nebo kufrů zákazníkům v kopci je dost příjemné... po výměně oleje zapomenutí na víčko je už drobnost. ale hlavně že kluci skoro vždy na autě udělají něco, co lověk ani nechtěl. no ještě že to nejde z mé kapsy
z tohoto důvodu se tak nějak obávám zajet s mazdou na diagnostiku.... kdyby to tu někdo solidní dělal frýdek místek, ostrava a blízké okolí tak dejte info do sz.
e36 2.0
v prvom rade si treba uvedomit ze ono ty mechanici su tak trochu sprostejsi kedze zo skol vychadzali medzi stvorkarmi tak isli jedine za mechanika alebo instalatera alebo klamposa .....cize niesu to ziadny inziniery ani lekari.....a auta sa robia tak aby uz nemuseli vobec rozmyslat ale iba menili agregaty v presnych servisnych intervaloch.....cize nerozculovat sa a mat na mysli ze je to ten najspodnejsi clanok retazca nasej spolocnosti.....skusme hladat chybi vo vyssich sferach vzedlania medzi lekarmy napriklad.......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo