1, stavajici M40 ma cca 390t km, asi tak 3. vacku/koniky/hydra, tlaky v poradku, spotrebu oleje do 1L/10000km a do omezovace jde jak "z praku". Nicmene ten motor je mi znacne nesympatickej minimalne svym zvukovym projevem, neustalou vymenou vacek a rozvodu...
2, pred jistou dobou jsem jako nahradu poridil M42 (proc ne kdyz mam Toura ofi na ISovych papirech), ale kdyz jsem si spocital kolik bych do nej narval (a to jsou rozvody krome plastovych voditek retezu OK) tak aby byl jak si predstavuji musim rici, ze radsi ISo necham lezet v garazi v rohu.
3, a tim se dostavam k hovadskemu napadu ktery hodlam realizovat..., vsechny pseudomoderni kovovy kramy mi mohou vlezt na zada a do Toura se nastehuje M10. Mam jednu (doufam, ze mi ji Daudgen necha za dekuju:) ) ktera ma najeto cca 80tkm a mohla by poslouzit jako dobry zaklad na pokusy. V zaloze mam jeste M10/2.0 blok, ale zatim nevim v jakem je stavu. Originalni vstrikovani Jetronic sice funguje spolehlive, ale doba jiz pokrocila a mam v planu upgradovat M10 na Motronic verzi. Myslim, ze M10/2.0 Motronic by mohla byt celkem funkcni kovadlina...
Co si o teto zhovadilosti mysli zdejsi pani motorari? Nazory typu dej tam ISo akceptuji, ale nejsou na poradu dne
