318 m10 a 318is m42--diferak?
318 m10 a 318is m42--diferak?
nazdar,
chystam se na vymenu sveho motoru m10 za m42. Zajimalo by mne co se stane kdyz tam ncham svuj diferak.V 318is je tusim jiny..
muzete mi nekdo napsa jaky dofer je v 318m10 a v 318is a jak se to pripadne projevi....
tusim neci otacky pri stejne rychlosti?Jake jine dopady?
diky moc
			
									
									chystam se na vymenu sveho motoru m10 za m42. Zajimalo by mne co se stane kdyz tam ncham svuj diferak.V 318is je tusim jiny..
muzete mi nekdo napsa jaky dofer je v 318m10 a v 318is a jak se to pripadne projevi....
tusim neci otacky pri stejne rychlosti?Jake jine dopady?
diky moc
http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
						Lithophane a noční světla
jak zjistim jaky tam mam?
			
									
									http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
						Lithophane a noční světla
mno a jakj konkretne se to projevi..myslim vetsi/mensi zrychleni?vetsi/mensi rychlost a tak..at vim co cekat 
			
									
									
http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
						Lithophane a noční světla
výměna motoru se projeví jen lepší akcelerací
když necháš stejnej diferák, tak budou finální rychlosti stejný
tzn. dejme tomu, že tam máš 4,10, tak budeš mít zhruba 200 při 6000 ot./min (pokud si dobře pomatuji)
já mam diferák 3,73 nebo 3,64 (přesně nevim) a při 200 mam 5000 ot./min.
da se tím tedy měnit poměr akcelerace/finální rychlost
silnější motory mají nížší poměry aby se dosáhla vyšší max rychlost a byli optimálnější(čti nižší) otáčky při klidné jízdě - což zase přispívá na spotřebu
dáš-li tam dif. třeba 3,73 tak bude mít auto horší akceleraci, ale nižší spotřebu na dálnici, jelikož nebude tolik točit
podle toho jak a kam jezdíš se rozhodni
			
									
									když necháš stejnej diferák, tak budou finální rychlosti stejný
tzn. dejme tomu, že tam máš 4,10, tak budeš mít zhruba 200 při 6000 ot./min (pokud si dobře pomatuji)
já mam diferák 3,73 nebo 3,64 (přesně nevim) a při 200 mam 5000 ot./min.
da se tím tedy měnit poměr akcelerace/finální rychlost
silnější motory mají nížší poměry aby se dosáhla vyšší max rychlost a byli optimálnější(čti nižší) otáčky při klidné jízdě - což zase přispívá na spotřebu
dáš-li tam dif. třeba 3,73 tak bude mít auto horší akceleraci, ale nižší spotřebu na dálnici, jelikož nebude tolik točit
podle toho jak a kam jezdíš se rozhodni
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
						pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
aha..takze se svojim diferakem ktery je asi 3,9 budu mit teoreticky vetsi maximalku ale mensi zrychleni nez s isovym kery je 4,1..mam to dobre?
			
									
									http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
						Lithophane a noční světla
chytrej klukWolferine píše:aha..takze se svojim diferakem ktery je asi 3,9 budu mit teoreticky vetsi maximalku ale mensi zrychleni nez s isovym kery je 4,1..mam to dobre?

ale jsou to minimální rozdíly
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00023.htm
					Naposledy upravil(a) DC dne 20. 09. 2004 16:44, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
						pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
ok,diky fsem za rady
kazdym dnem sem chytrejsi
			
									
									kazdym dnem sem chytrejsi

http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
						Lithophane a noční světla
Jeste bych si jeste dovolil doplnit, ze s diferencialama si neni radno moc extremne zahravat, nebot (jak jiste vite) vykon motoru roste s otackama a s vetsi rychlosti roste i spotreba vykonu na pohyb automobilu, takze pak nekdy nelze dosahnout max. rychlosti, nebot potreba vykonu je vyssi nez vykon dosahovany pri prevodovymi pomery modifikovanymi otackami (napr. difer z ETY do 318i apod.)
			
									
									
						- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Já jen doplním že M10 má origo diferák 3,91 a M40/M42 má 4,1. Ač se to nezdá znám dvě IS s různými diferáky a čtvrt míle je vzdálenost na které 3,91 dojede 4,1 ku. Osobně bych upřednostnil rychlejší start 4,1 před větší maximálkou u 3,91. 
			
													
					Naposledy upravil(a) Huska dne 22. 09. 2004 12:14, celkem upraveno 2 x.
									
			
									 Born to be for BMW
 Born to be for BMW 
 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji opravenoZáchvat píše:To Huska:
Podle tabulky o pár příspěvků výš, to asi nemáš dobře, spletl ses asi o jednu otáčku. Né 2.9 ale 3.9 a né 3.1 ale 4.1.
Difer 2.9 má akorát eta (a já)

 Born to be for BMW
 Born to be for BMW 
 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 




