for Marty87: a je nakej rozdil- vykonove? takze 523i nebrat, jak je to s vybavou- jen Social Edition?? asi 525i pac pojisteni bude stejny tak jako tak
E39 523i nebo 525i???
E39 523i nebo 525i???
Poradte co je lepsi, popr. jestli 523i min zere o cemz pochybuji. Nebo je to ma shodny parametry jako 525i?? Co bych si z techto dvou mel vybrat a koupit. Dik
for Marty87: a je nakej rozdil- vykonove? takze 523i nebrat, jak je to s vybavou- jen Social Edition?? asi 525i pac pojisteni bude stejny tak jako tak

for Marty87: a je nakej rozdil- vykonove? takze 523i nebrat, jak je to s vybavou- jen Social Edition?? asi 525i pac pojisteni bude stejny tak jako tak
Naposledy upravil(a) Tom-e30 dne 11. 06. 2010 12:40, celkem upraveno 1 x.
Mám 523i a na normální ježdění stačí, nějakej rychlík to sice není, ale mrtvola taky ne. Dlouhodobej průměr mám 8.4l/100km, nejmíň co se mi zatím povedlo bylo 7.6l/100km (celou dobu klimatizace).
Ale 528i asi bude o chlup lepší volba, ani 535i bych se nebál.
Ale 528i asi bude o chlup lepší volba, ani 535i bych se nebál.
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
no, tak vzhledem k tomu, že tam před editací původně byl i faktor, že se ušetří menším objemem pojistka nebo tak něco a navíc myslím, že je jasný, že se nemá cenu ptát na to, jestli si mám koupit 523i, jestli míň žere, ve srovnání s novějším motorem stejného obsahu, tak předpokládám, že se tazatel určitě ptá na rozdíl mezi 523i a 528i.
Je jasný, že když budu mít peníze na poFL se stejným, ale novějším motorem, tak si koupím tu a nebudu špekulovat v čem by mohl být ten starší motor lepší.
Proto jsem to chápal jako chybu dotazu a odpovídal jsem na 528i
Je jasný, že když budu mít peníze na poFL se stejným, ale novějším motorem, tak si koupím tu a nebudu špekulovat v čem by mohl být ten starší motor lepší.
Proto jsem to chápal jako chybu dotazu a odpovídal jsem na 528i
[quote="KuaJa"]no, tak vzhledem k tomu, že tam před editací původně byl i faktor, že se ušetří menším objemem pojistka nebo tak něco a navíc myslím, že je jasný, že se nemá cenu ptát na to, jestli si mám koupit 523i, jestli míň žere, ve srovnání s novějším motorem stejného obsahu, tak předpokládám, že se tazatel určitě ptá na rozdíl mezi 523i a 528i.
Je jasný, že když budu mít peníze na poFL se stejným, ale novějším motorem, tak si koupím tu a nebudu špekulovat v čem by mohl být ten starší motor lepší.
Proto jsem to chápal jako chybu dotazu a odpovídal jsem na 528[quote
Dik, bylo to k 525i, ale ted si mi dal brouka do hlavy
528i. Dik moc
Je jasný, že když budu mít peníze na poFL se stejným, ale novějším motorem, tak si koupím tu a nebudu špekulovat v čem by mohl být ten starší motor lepší.
Proto jsem to chápal jako chybu dotazu a odpovídal jsem na 528[quote
Dik, bylo to k 525i, ale ted si mi dal brouka do hlavy
Naposledy upravil(a) Tom-e30 dne 11. 06. 2010 14:00, celkem upraveno 1 x.
Dik za radu, ale zustanu raci u 525i, 535i by me sezralo a kdyz V8 tak 540i nebo M5-ale to asi ne. Stejne dikAlbert píše:Mám 523i a na normální ježdění stačí, nějakej rychlík to sice není, ale mrtvola taky ne. Dlouhodobej průměr mám 8.4l/100km, nejmíň co se mi zatím povedlo bylo 7.6l/100km (celou dobu klimatizace).
Ale 528i asi bude o chlup lepší volba, ani 535i bych se nebál.
tak ono jde o to, že auto po FL bude o něco dražší a možná teoreticky budou dražší i opravy. Myslím, že bys měl zvážit hlavně pořizovací cenu - a kdyz na to budes mit, tak bych kupoval to nejnovější co můžeš.
jinak bacha, ale ono jsou to bumbrdlíci všechno - abys nečekal, že 523i bude jezdit za 7 litrů
Já tu 528i mám v automatu a jsem spokojenej, ale spotřebu jsem nakonec vyřešil přestavbou na LPG.
jinak bacha, ale ono jsou to bumbrdlíci všechno - abys nečekal, že 523i bude jezdit za 7 litrů
Já tu 528i mám v automatu a jsem spokojenej, ale spotřebu jsem nakonec vyřešil přestavbou na LPG.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
me 528i zrala vicemene stejne co 535i v automatu a svezeni bylo celkem o dost prijemnejsi....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
a kolik ti zere na benzin a na LPG l/100Km, a s tou spotrebou vim kamos ma 325i E30 ktera jede nadherne zni nadherne (Magnaflow) ale dan za krasu si vybira spotrebou, je to schopny zrat 20l pri radeni, nebo pri sportovnejsi jizde za mestem. dik za odpovedKuaJa píše:tak ono jde o to, že auto po FL bude o něco dražší a možná teoreticky budou dražší i opravy. Myslím, že bys měl zvážit hlavně pořizovací cenu - a kdyz na to budes mit, tak bych kupoval to nejnovější co můžeš.
jinak bacha, ale ono jsou to bumbrdlíci všechno - abys nečekal, že 523i bude jezdit za 7 litrů
Já tu 528i mám v automatu a jsem spokojenej, ale spotřebu jsem nakonec vyřešil přestavbou na LPG.
spotrebu s benzinem jsem mel kolem 9,5-11 - hodne zhruba a s plynem tak 10,5-13.
Tohle auto ma dobrou spotrebu pri plynulejsi (ale i rychlejsi) jizde, hrozne zere po meste - kdyz postojis v zacpe, pak se parkat vejdes do mezery mazi autama ap., tak neni problem mit 17 litru.
ale ted jsem kupoval plyn za 12,90 kč
Tohle auto ma dobrou spotrebu pri plynulejsi (ale i rychlejsi) jizde, hrozne zere po meste - kdyz postojis v zacpe, pak se parkat vejdes do mezery mazi autama ap., tak neni problem mit 17 litru.
ale ted jsem kupoval plyn za 12,90 kč
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
zajímavá diskuze..
523i jeden Vanos (aspoň starší motory) novější asi už 2 ? nicméně výkon pořád 170 PS
525i určitě 2 Vanosy a 192 PS a určitě FL
spotřeba u tý 525i bude o chlup zajímavější, ale kdyby se musel v budoucnu měnit právě Vanos kterej snad je u těchto motorů jedinej "problem" tak cena za doublevanos je 2 x vyšší - zacházení do přílišných detailů že
Tyhle 2 motorizace budou dost podobné na jízdě a jak je psáno výš pokud chceš výkon tak 530i nebo 540i je asi správná volba a pokud chceš 2,5 obsah kup co bude hezčí, levnější, vybavenější a nekoukej jestli je označení 523i nebo 525i
já mam 523i a na bodový systém to stačí, pašíka s tim spraskáš jak psa a 240 to jede
523i jeden Vanos (aspoň starší motory) novější asi už 2 ? nicméně výkon pořád 170 PS
525i určitě 2 Vanosy a 192 PS a určitě FL
spotřeba u tý 525i bude o chlup zajímavější, ale kdyby se musel v budoucnu měnit právě Vanos kterej snad je u těchto motorů jedinej "problem" tak cena za doublevanos je 2 x vyšší - zacházení do přílišných detailů že
Tyhle 2 motorizace budou dost podobné na jízdě a jak je psáno výš pokud chceš výkon tak 530i nebo 540i je asi správná volba a pokud chceš 2,5 obsah kup co bude hezčí, levnější, vybavenější a nekoukej jestli je označení 523i nebo 525i
já mam 523i a na bodový systém to stačí, pašíka s tim spraskáš jak psa a 240 to jede
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
a 