olejový filtr m20b25

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
ulfi
Příspěvky: 278
Registrován: 12. 10. 2009 08:48
Bydliště: Praha

olejový filtr m20b25

Příspěvek od ulfi » 09. 05. 2010 10:12

Doufám že to není moc technický, ale zajímalo by mě umístění olejového filtru u m20B25. Na několika fotkách zde na fóru sem viděl že je umístěn na přírubě pod svodama souběžně s blokem motoru. Já ho mám ale rovnou našroubovanej kolmo na motor. Proč tomu tak je? Dělalo se to takhle rozdílně nebo je někde chyba?
Předem děkuju za info 8)
ex 316i coupe M40
ex 325i Touring M20B25
325iX Touring M20B25

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 05. 2010 10:26

nemáš tam olejový chladič, tzn. není to origo, protože 325tky mají vždy olejový chladič
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 09. 05. 2010 10:50

jj, ale je zde na foru dost prekopavek co ten oil chladic nemaji vc me :lol: a nepoznavam ze bych s tim mel nejakej problem, takze se toho asi nemusis nejak bat,ikdyz asi soudruzi v BMW vedeli proc ho tam davat, ja mam najeto cca 100000 km bez chladice a ze by motory kuli nemu umirali se mi nezda :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

ulfi
Příspěvky: 278
Registrován: 12. 10. 2009 08:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od ulfi » 09. 05. 2010 10:51

DC píše:nemáš tam olejový chladič, tzn. není to origo, protože 325tky mají vždy olejový chladič
vadí to hodně že tam nemám ten chladič? :oops:
ex 316i coupe M40
ex 325i Touring M20B25
325iX Touring M20B25

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 05. 2010 12:51

jen kdybys mu hodně dával třeba na okruhu nebo tak něco

při běžnym ježdění nikdy neohřeješ olej nad teplotu, při které spíná termostat
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 09. 05. 2010 13:02

Já si trošku přisadim. Přemejšlim, že bych chladič vyhodil, začíná se stávat zdrojem netěsností a je poněkud na ráne., auto používam čistě na běžné ježdění, nikdy nezažije okruh, drifty ani sprinty. Jak to provést technicky? Stačí jenom vyšroubovat ten mezikus mezi motorem a olejovym filtrem?
Naposledy upravil(a) Gabo dne 09. 05. 2010 22:04, celkem upraveno 1 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 09. 05. 2010 14:53

nestaci, jeste se tam musi dat zavitova trubka na kterou pak prave ten oil filtr psisroubujes, nevim jestli nahodou nejde vyndat z toho oil chladice, nicmene je lepsi to sundat takhle cely a tu trubicku tam dat z dvoulitra, ja to tak mam a neni zadnej problem :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

ulfi
Příspěvky: 278
Registrován: 12. 10. 2009 08:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od ulfi » 09. 05. 2010 15:09

Díky všem, trochu se mi ulevilo :lol:
ex 316i coupe M40
ex 325i Touring M20B25
325iX Touring M20B25

Odpovědět