E30 318IS vs E30 325i
E30 318IS vs E30 325i
Včera jsme se hádali s kámošem, jestli ISo pojede na zatáčkovitý trati dvaapůli. Tak by mě zajímal váš názor, jestli s tím máte nějaký zkušenosti. Já bych vsadil na ISo. Díkec za komentáře. Mějte se.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Nepojede, ani ked sa rozdeli na dva. Samozrejme, oba vozy v gut stave a obaja vodici skuseni.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 12. 09. 2004 21:21, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
To je špatně položená otázka..záleží na tom, jakou zatáčkovitou trať máš na mysli, jakej je povrch a čím jsou auta obutý....třeba já se svojí dvouapůlí jsem proti iSu v Luštěnicích šanci neměl, pač je to těžký a mám tam obuto 215/40/16, takže je to občas jak saně...na druhou stranu třeba v kokořínským údolí si myslím že bych iSu nandal pač tam je to na mý auto celkem ideální....perfektní asfalt a krásný zatáčky kde dvouapůle má na výjezdech navrch....toť můj názor 

member of zewl crew
Omlouvám se, že jsem to neudal přesně, myslel jsem za sucha na čistým asfaltu. Obě káry v perfekt stavu , stejný kola i gumy a ten samý řidič, aby to bylo objektivní. Myslel jsem, že dvaapůle na tom bude hůř díky těžšímu předku, že to víc potáhne ze zatáčky a tím pádem větší šance pro ISo, ale jak vidím, tak jsem se asi mýlil. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
V Lustenicich obsadilo iS druhe misto, 1. a 3. byly iX tedy ctyrkolky. Na cistem asfalte by to dopadlo jinak ...Mao píše:...třeba já se svojí dvouapůlí jsem proti iSu v Luštěnicích šanci neměl...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
podle mě se to nedá určit všeobecně, je tam hodně hledisekFrancis píše:V Lustenicich obsadilo iS druhe misto, 1. a 3. byly iX tedy ctyrkolky. Na cistem asfalte by to dopadlo jinak ...Mao píše:...třeba já se svojí dvouapůlí jsem proti iSu v Luštěnicích šanci neměl...
vždycky závisí na čistotě průjezdu, V Luštěnicích 1) iS kočíroval pan řidič -tam kde většinou čichni hrabaly/smykovaly - tam on jel absolutně čistě
co se stávalo výkonějším autům - že skoro nikdy nepřenesly 100% výkonu - hrabaly a když už to rozjely na nějakou rychlost, která byla většinou vyšší než to rozpralo iS, tak ztrácely "probržděním" zatáček - brzdily víc než bylo potřeba a pak zas skoro z nuly roztahovačka, brzdy víc než je potřeba - samozřejmě ne dycky,...
iX tam měly výhodu - výkon + nesrovnatelně lepší trakce než zadohraby
prostě jízda se sebevýkonějším káresem vratama napřed byla zákonitě ztráta na čase, ale zase + za umělecký dojem

Někde např. v Alpských serpentinách (podm. široký, betzpečný cesty) by dostalo iS na prdel, to je snad každýmu jasný.

BMW The Ultimate Driving Machine
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
opravdu by záleželo na trati...do kopce, táhlé rychlé zatáčky jednoznačně 325i, krátké ostré zatáčky (prostě tam kde se neprojeví výkonostní rozdíl) má šanci iS vlivem lepšímu rozložení váhy a lepší ovladatelnosti.




- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Taká mucha určite nemá viac, ako dva gramy, ale keď ťa trafí do čela v päťdesiatke, je to šlupka jak od dvojkilového kladiva..Hanis píše:Rozdíl váhy motoru M42 a M20 je asi 40 kg dle ETK. Takže bych to s tím váhovým rozdílem až tak zle neviděl.

Musíte počítať s hmotnosťou pohybujúcej sa hmoty, nie statickej, a tu rozdiely rastú geometrickým radom, takže 40 kilo je hrozne veľa. Prečo asi M3 mala štvorvalec..?
Inak súhlasím s názorom, že záleží na type trate.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
no ono to zas nebude tak horkygusto318is píše:Taká mucha určite nemá viac, ako dva gramy, ale keď ťa trafí do čela v päťdesiatke, je to šlupka jak od dvojkilového kladiva..Hanis píše:Rozdíl váhy motoru M42 a M20 je asi 40 kg dle ETK. Takže bych to s tím váhovým rozdílem až tak zle neviděl.![]()
Musíte počítať s hmotnosťou pohybujúcej sa hmoty, nie statickej, a tu rozdiely rastú geometrickým radom, takže 40 kilo je hrozne veľa. Prečo asi M3 mala štvorvalec..?
Inak súhlasím s názorom, že záleží na type trate.

podle gusta by to bylo jak rána z vesmiru

a jeste otazecka: vazne se delala M3 ve 4valci kuli hmotnosti?

----------------------:)
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
And píše:no ono to zas nebude tak horkygusto318is píše:Taká mucha určite nemá viac, ako dva gramy, ale keď ťa trafí do čela v päťdesiatke, je to šlupka jak od dvojkilového kladiva..Hanis píše:Rozdíl váhy motoru M42 a M20 je asi 40 kg dle ETK. Takže bych to s tím váhovým rozdílem až tak zle neviděl.![]()
Musíte počítať s hmotnosťou pohybujúcej sa hmoty, nie statickej, a tu rozdiely rastú geometrickým radom, takže 40 kilo je hrozne veľa. Prečo asi M3 mala štvorvalec..?
Inak súhlasím s názorom, že záleží na type trate.ta kineticka energie sice roste se ctvercem na druhouz takze pri 2x vyssi rychlosti je uz energie, stejne jako odpor vzduchu 4x vetsi..proto treba auto ktery se tukne ve 30 je relativne v pohode a pri 60 je to uz srot..a ja sem srazil ptaka celnim sklem pri 80kmh a nic se me nestalo.
podle gusta by to bylo jak rána z vesmiru![]()
a jeste otazecka: vazne se delala M3 ve 4valci kuli hmotnosti?



To bol iba príklad, aj ja zom raz zrazil zajaca a autu sa nič nestalo.

Tu sa skôr jedná o to, že aj zotrvačné sily rastú geometrickým radom, a iste uznáš, že pri aute, ktoré má cca. 1100 kilo tých 40 kg nie je pri brzdení a zatáčaní až tak málo, hlavne, keď sú všetky vpredu..

S tou M3 to nie je na 100%, možno to prikazovali predpisy DTM. Ale tipujem, že to bolo skôr kvôli váhe.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
m3 e30 byl 4 valec kvuli hmotnosti, a hlavně i kvuli rozložení 50/50. a prej taky, že 4v de líp do otáček........gusto318is píše:And píše:no ono to zas nebude tak horkygusto318is píše: Taká mucha určite nemá viac, ako dva gramy, ale keď ťa trafí do čela v päťdesiatke, je to šlupka jak od dvojkilového kladiva..![]()
Musíte počítať s hmotnosťou pohybujúcej sa hmoty, nie statickej, a tu rozdiely rastú geometrickým radom, takže 40 kilo je hrozne veľa. Prečo asi M3 mala štvorvalec..?
Inak súhlasím s názorom, že záleží na type trate.ta kineticka energie sice roste se ctvercem na druhouz takze pri 2x vyssi rychlosti je uz energie, stejne jako odpor vzduchu 4x vetsi..proto treba auto ktery se tukne ve 30 je relativne v pohode a pri 60 je to uz srot..a ja sem srazil ptaka celnim sklem pri 80kmh a nic se me nestalo.
podle gusta by to bylo jak rána z vesmiru![]()
a jeste otazecka: vazne se delala M3 ve 4valci kuli hmotnosti?![]()
![]()
![]()
To bol iba príklad, aj ja zom raz zrazil zajaca a autu sa nič nestalo.![]()
Tu sa skôr jedná o to, že aj zotrvačné sily rastú geometrickým radom, a iste uznáš, že pri aute, ktoré má cca. 1100 kilo tých 40 kg nie je pri brzdení a zatáčaní až tak málo, hlavne, keď sú všetky vpredu..![]()
S tou M3 to nie je na 100%, možno to prikazovali predpisy DTM. Ale tipujem, že to bolo skôr kvôli váhe.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Já bych řekl, že ten výkon nebude tak důležitej, ale větší roli bude hrát to že ISo má daleko sportovnější podvozek než sériová 325ka. Všichni asi vycházíte z toho jak se chová vaše 325ka, ale většina z vás to má snížený s tvrdejma pružinama. Sériová 325ka je dost měkká a plave víc než ISo.
Takže já vsázím na ISo.
Takže já vsázím na ISo.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
No, aj to je pravda. Treba porovnat iS s 325i M-Tech.Robert píše:Já bych řekl, že ten výkon nebude tak důležitej, ale větší roli bude hrát to že ISo má daleko sportovnější podvozek než sériová 325ka. Všichni asi vycházíte z toho jak se chová vaše 325ka, ale většina z vás to má snížený s tvrdejma pružinama. Sériová 325ka je dost měkká a plave víc než ISo.
Takže já vsázím na ISo.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220