rozdíl mezi motory m42 a m43
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
rozdíl mezi motory m42 a m43
jelikož víme jaké jsou hlavní neduhy motorů m40 (špatné mazání vačky, odcházení hydroštelu atd) a jelikož se blíží u mé m40 čas kdy bude po mě chtít rozvody, uvažuju že ji vyměním za motor z Isa.
otázkou ale je za jaký? - m42 ? nebo m43 ?
v čem je lepší m43? pujde do e30 stejně "jednoduše" jako jako m42?
jaké jsou neduhy těchto motorů? případně máte jiný nápad co dát do e30 cabria?
otázkou ale je za jaký? - m42 ? nebo m43 ?
v čem je lepší m43? pujde do e30 stejně "jednoduše" jako jako m42?
jaké jsou neduhy těchto motorů? případně máte jiný nápad co dát do e30 cabria?
M43 je obyč 1,8 (8ventilů). Pokud myslíš IS z E36, tak to je M44.
Rozdíl je pokud vim akorát ve vaně (použiješ z M40), v elektrice, která se musí zapojit a v sání, který je myslim vyšší (a celkově jiný). Pak se Ti tam asi nevejde airbox a budeš muset nějak vytvořit vejfuk.
Sám sem to nedělal, ale bratranec to dával M44 do kábra, já dával M42 a měl jsem to jednodušší - elektrika sedla, nemuselo se nic vymejšlet, sednul airbox, seděl vejfuk... Dneska Ti nikdo nezaručí, že E36 bude mít motor v lepším stavu, a za ty tři koně to nestojí.
Celkově není iso v kábru žádná hitparáda, je to těžký auto a chtělo by to spíš krouťák. Ale je to zas lepší než M40, když chceš jet rychlejc, tak to jede, dá se s tím předjíždět apod.
Ale za ty peníze, navíc Ti sedí počet válců s papírama apod...
Rozdíl je pokud vim akorát ve vaně (použiješ z M40), v elektrice, která se musí zapojit a v sání, který je myslim vyšší (a celkově jiný). Pak se Ti tam asi nevejde airbox a budeš muset nějak vytvořit vejfuk.
Sám sem to nedělal, ale bratranec to dával M44 do kábra, já dával M42 a měl jsem to jednodušší - elektrika sedla, nemuselo se nic vymejšlet, sednul airbox, seděl vejfuk... Dneska Ti nikdo nezaručí, že E36 bude mít motor v lepším stavu, a za ty tři koně to nestojí.
Celkově není iso v kábru žádná hitparáda, je to těžký auto a chtělo by to spíš krouťák. Ale je to zas lepší než M40, když chceš jet rychlejc, tak to jede, dá se s tím předjíždět apod.
Ale za ty peníze, navíc Ti sedí počet válců s papírama apod...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Asi takhle. V tom kábru byl potkanej motor. Chtěl jsem tam původně dát M40, aby to bylo origo, ale viděl a slyšel jsem jich hodně, všechny byly takřka po smrti. Nakonec to vyřešilo iso. Pokud bych měl funkční motor, je dost možný, že by tam byl dodnes. Přecejenom u isa se taky rozvodům nevyhneš, hydroštelů je tam hned 16, je to furt čtyřválec...
Ale jako jo, jsem spokojenej, na závodění to nemám
Ale jako jo, jsem spokojenej, na závodění to nemám
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
s isem v touru mám větší spotřebu než s e36 2,5 m50 prostě to tak nejede a musíš tomu šlapat
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7