Borcení baroserie - BMW e30
Borcení baroserie - BMW e30
Kluci, včera si do mě rýpl jeden "znalec" BMW. Tvrdí mi že se mi na mém kabru (BMW e30 M20B20) tím jak je snížené vzadu bortí kastle, že se mi horní misky pomalu časem přibližujou k sobě atp... Mohl by se mi k tomuto, podle mě blábolu vyjádřit někdo z Vás znalých věci? Má cenu řešit u už tak dost vyztuženýho kabria rozpěru mezi zadní tlumiče? Mě to přijde celý jako hlopupost, co Vy na to ?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
To, že když dáš na starý auto extra tvrdej a nízkej podvozek, bude se ti kastle lehce rozpadat (budou povolovat bodový sváry), to je jistá věc. Ale řekl bych, že jestli to nemáš extra kámen, tak to nebude tak horký.
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Borcení baroserie - BMW e30
Rozpěry hlavně zvyšují torzní tuhost karoserie. Na kábro bych je klidně dal obě.Sid6.7 píše:.... Má cenu řešit u už tak dost vyztuženýho kabria rozpěru mezi zadní tlumiče? Mě to přijde celý jako hlopupost, co Vy na to ?
Podle mě má kábro horší torzní tuhost jak uzavřená karoserie. Je to jen můj odhad. Docela by mě zajímalo, jak to opravdu je. Třeba někde existují nějaké studie.
Nevím jak mohl poznat, že se k sobě přibližují nějaké misky. To se dá jedině měřit, ale asi těžko se to dá poznat z nějakého pohledu. Co by tomu mohlo nasvědčovat - že se bortí kastle ?
Asi tě jen strašil, sám to někde slyšel v autobuse - dvě babky se o tom bavily.

BMW The Ultimate Driving Machine
Re: Borcení baroserie - BMW e30
Bych chtěl vidět, jak na kábro dáváš dozadu rozpěruDAN píše:Rozpěry hlavně zvyšují torzní tuhost karoserie. Na kábro bych je klidně dal obě.Sid6.7 píše:.... Má cenu řešit u už tak dost vyztuženýho kabria rozpěru mezi zadní tlumiče? Mě to přijde celý jako hlopupost, co Vy na to ?

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Kluci, všechny názory co jsem si teď přečetl jsou rozumný a pravdivý. Hlavně podstatný je že u kabria jsou mezi zadníma tlumičama 2 přepážky. Aspoň teda na mým jo.
Jedna je svisle, druhá je pod zadním opěradlem tudíž tam není rozpěru kam dát právě skrz vanu do které se ukládá střecha. Když jsem ji dal dopředu tak jsem to na tom autě poznal, to jo ale ono kabrio jako takový je už tak dost vyztužený. Pokusil jsem se to trošku nafotit tak posuďte sami ...





774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
Silendbloky co držej nápravnici? To bude strašná prace
Vyfuk dolu, difec, rozhodit ramena ... Neeee 


774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to ze jsou v haji poznal pan mechanik Misak. Navic urcil nespravnej duvod, ja ho jen opravil.PÁREK píše:ja nejsem mechanik a hrabu se v tom jen svatecne. Tak to prosim berte jako radu nekoho koho ucite. Jak jste na tom poznali ze jsou v haji silace. Takhle z obrazku?
pruser u e30 je, ze pri pouziti snizeneho podvozku dojde ke zmene geometrie napravy, je to dano konstrukci vleceneho ramene a polohou prvku urcujicich polohu karoserie vozu vuci naprave. Dle foto se mi zda ze je to vzhledem ke snizeni normalni, ale je to jen foto. Napr e36, ktera ma zadni napravu uz konstruovanou jinak, pri snizeni tak nezmeni geometrii, to uz u e36 musi byt silace uplne v hajzlu aby meli odklon jako ma snizena trica bezne

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Borcení baroserie - BMW e30
nicmene cast pravdy na tom je, ale to neni je problem kabra... moc tvrdej a nizkej podvozek dokaze opravdu casem zkurvit kastli, hodne e30 ma popraskane nosniky v motorovem prostoru,pod pojistkovkou a spoj motorovej prostor-karoserie u spodniho rohu celniho skla, na druhe strane podobne. Vzadu to tak vyrazne neni, to kecal. Mas li obavy, ve FAQ je tema s rozmery e30 od fabriky, klidne si to muzes zmerit a budes vedet jak jsi na tom.Sid6.7 píše:Kluci, včera si do mě rýpl jeden "znalec" BMW. Tvrdí mi že se mi na mém kabru (BMW e30 M20B20) tím jak je snížené vzadu bortí kastle, že se mi horní misky pomalu časem přibližujou k sobě atp... Mohl by se mi k tomuto, podle mě blábolu vyjádřit někdo z Vás znalých věci? Má cenu řešit u už tak dost vyztuženýho kabria rozpěru mezi zadní tlumiče? Mě to přijde celý jako hlopupost, co Vy na to ?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Maxi nevím jak ty,ale já sem si to už dvakrát měnil.Než sem dal nižší péra dozadu bylo vše OK.Po namontování snížených se začali rapidně sjíždět vnitřní strany gum.Každej koho sem se ptal mi tvrdil,že jsou vymačkané silače ve vlečných ramenech.Koupil sem je,rozebra a bylo jim hovno!Zbytečně vyhozené prachy.Tak sem koupil ty svilé do nápravníce,tu demotoval,vyměnil a byl klid.Gumi se sjížděli po celé ploše stejně.Na druhém byl stejný problém,vyměnil sem svislé v nápravnici a opět klid.Nebudu se dohadovat,ale já měl tenhle problém a tím sem to vyřešil.Ať si každej vybere podle svého úvažení ne?
No jo, jenže když si dáš dozadu nižší péra, tak se ti logicky budou sjíždět vnitřní hrany gum. Nic ti na autě neodešlo, jen se ti snížením změnili odklony do Aček. U E30 se vzadu odklony štelovat nedají, ale kdysi tu mám pocit někdo psal o excentrických silentblocích ramen - ty by to měli vyřešit.mišák píše:Maxi nevím jak ty,ale já sem si to už dvakrát měnil.Než sem dal nižší péra dozadu bylo vše OK.Po namontování snížených se začali rapidně sjíždět vnitřní strany gum.Každej koho sem se ptal mi tvrdil,že jsou vymačkané silače ve vlečných ramenech.Koupil sem je,rozebra a bylo jim hovno!Zbytečně vyhozené prachy.Tak sem koupil ty svilé do nápravníce,tu demotoval,vyměnil a byl klid.Gumi se sjížděli po celé ploše stejně.Na druhém byl stejný problém,vyměnil sem svislé v nápravnici a opět klid.Nebudu se dohadovat,ale já měl tenhle problém a tím sem to vyřešil.Ať si každej vybere podle svého úvažení ne?
BMW 323i E36