vlozeni kodu do BMW reverse RDS
vlozeni kodu do BMW reverse RDS
cau zakoupil jsem radio BMW REVERSE RDS a mam k nemu i origo karticku s kodem.problem je v tom,ze po zapojeni na displej naskoci hlaska CODE WAIT a nevim jak kod vlozit.urco jde o nejakou kombinaci po ktere my naskoci 4mista kam kod vlozim..pokud nekdo vi budu rad.dik
Re: vlozeni kodu do BMW reverse RDS
To je to z Aukra že jo.Já měl podobný problem s origo radiem na CD,nakonec jsem na to nepřišel a skončilo u Váši na N.D.Ale samotného by mě to zajímalopablo.e36 píše:cau zakoupil jsem radio BMW REVERSE RDS a mam k nemu i origo karticku s kodem.problem je v tom,ze po zapojeni na displej naskoci hlaska CODE WAIT a nevim jak kod vlozit.urco jde o nejakou kombinaci po ktere my naskoci 4mista kam kod vlozim..pokud nekdo vi budu rad.dik
..
na nemeckym Bmw foru sem cetl ,ze pry otocit klickem na 1pozici a zapnout radio .pote naskoci napis CODEWAIT a cekat po dobu 2hodin a naskoci 4pomlky na zapis kodu..v prubehu tydnu odzkousim a ufidime.popr.kdyby nekdo chtel radio bude asi na prodej
zadne dohady ohledne odkodovani neexistuji, funguje to nasledovne:
- pokud je vse OK, po zapnuti naskoci CODE a necha vas zadat 4 mistny kod
- pokud zadate kod spatne (at z jakehokoliv duvodu) poprve tak vas radio necha zadat znovu okamzite
- po opetovnem zadani spatneho kodu musite cca 5-10min cekat (zalezi co je to za model a na typu pouzite pameti, pak muzete zadavat znovu)
- po 3 spatnych zadanich se ceka nekolik hodin 4-24, pak mate dalsi moznost. Po znovu zadani spatneho kodu opet se ceka tato doba a stale porad dokola.
po zadani spravneho kodu se pocet zadani kodu vraci na default hodnotu viz. prvni bod vyse.
nikdy se mi nedostalo do ruky BMW radio ktere by bylo totalne "umrtvene" pokud neni vadna pamet kodu. Samozrejme lze tuto pamet vymenit za "vynulovanou" ktera kod nepozaduje nebo do ni zapisete programatorem obsah jehoz kod znate (obsah pameti lze najit na webu)
Ale menit pamet je zoufala akce na konec, protoze dat dohromady neznamy kod je otazkou 1-2minut. Samozrejme existuje urcity okruh autoradii ktere dokazou znacne odolavat snaham o rozkodovani, ale je to v radu jednotek procent.
Do vetsiny BMW radii (obzvlast z doby E36) lze snadno dodelat AUX vstup a provozovat to s nezavislym zdrojem zvuku (MP3, iPhone) nez se spolehat na letity changer. Tez existuje "interface" ktery se zapoji do konektoru changeru a "imituje" ho.
Pokud bude zajem mohu napsat obsahlejsi pojednani o BMW radiich, jejich soucasnem vyuziti a moznostech.
PS:k tem bocnim krytum ("pacickam") se mi nepodarilo identifikovat objednaci cislo, kde ho lze najit??
- pokud je vse OK, po zapnuti naskoci CODE a necha vas zadat 4 mistny kod
- pokud zadate kod spatne (at z jakehokoliv duvodu) poprve tak vas radio necha zadat znovu okamzite
- po opetovnem zadani spatneho kodu musite cca 5-10min cekat (zalezi co je to za model a na typu pouzite pameti, pak muzete zadavat znovu)
- po 3 spatnych zadanich se ceka nekolik hodin 4-24, pak mate dalsi moznost. Po znovu zadani spatneho kodu opet se ceka tato doba a stale porad dokola.
po zadani spravneho kodu se pocet zadani kodu vraci na default hodnotu viz. prvni bod vyse.
nikdy se mi nedostalo do ruky BMW radio ktere by bylo totalne "umrtvene" pokud neni vadna pamet kodu. Samozrejme lze tuto pamet vymenit za "vynulovanou" ktera kod nepozaduje nebo do ni zapisete programatorem obsah jehoz kod znate (obsah pameti lze najit na webu)
Ale menit pamet je zoufala akce na konec, protoze dat dohromady neznamy kod je otazkou 1-2minut. Samozrejme existuje urcity okruh autoradii ktere dokazou znacne odolavat snaham o rozkodovani, ale je to v radu jednotek procent.
Do vetsiny BMW radii (obzvlast z doby E36) lze snadno dodelat AUX vstup a provozovat to s nezavislym zdrojem zvuku (MP3, iPhone) nez se spolehat na letity changer. Tez existuje "interface" ktery se zapoji do konektoru changeru a "imituje" ho.
Pokud bude zajem mohu napsat obsahlejsi pojednani o BMW radiich, jejich soucasnem vyuziti a moznostech.
PS:k tem bocnim krytum ("pacickam") se mi nepodarilo identifikovat objednaci cislo, kde ho lze najit??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Vasa:
už se ptáš potřetí, žel zájem o to kromě mě nikdo nejeví a nestojí to za tu práci.
Já se do auxiliary vstupu pustím v únoru po zkouškách.. I když to nebudeš rozepisovat, snad bych se u Tebe mohl poradit se dvěma problémy.
Předpokládám, že data-sheet integráče nebude problém najít, snad ho už i mám na disku.
Vrtají mi hlavou 2 věci.
1) Je stabilizátor hlasitosti součást AM modulu/FM modulu nebo nezávislá část před / za integráčem?
2) Jsou všechny vstupy do integráče neustále aktivní a volbou tlačítkem (am,Tape,FM) se vybere ten konkrétní pro výstup. Anebo je aktivní vždy pouze ten zvolený? - pak by bylo vhodno zavádět signál již do AM modulu, a ne jednoduše přímo do integr. obvodu.
Dá se to udělat i "jednoduše" - Ale já bych rád využíl oné stabilizace hlasitosti, a zároveň signál pouštěl ve správné chvíli..
*minimálně druhý problém by šlo vyřešit zkoužkou multimetrem bez rizik, ale pokud dovedeš z patra odpovědět ANO / Ne - budu vděčen
už se ptáš potřetí, žel zájem o to kromě mě nikdo nejeví a nestojí to za tu práci.
Já se do auxiliary vstupu pustím v únoru po zkouškách.. I když to nebudeš rozepisovat, snad bych se u Tebe mohl poradit se dvěma problémy.
Předpokládám, že data-sheet integráče nebude problém najít, snad ho už i mám na disku.
Vrtají mi hlavou 2 věci.
1) Je stabilizátor hlasitosti součást AM modulu/FM modulu nebo nezávislá část před / za integráčem?
2) Jsou všechny vstupy do integráče neustále aktivní a volbou tlačítkem (am,Tape,FM) se vybere ten konkrétní pro výstup. Anebo je aktivní vždy pouze ten zvolený? - pak by bylo vhodno zavádět signál již do AM modulu, a ne jednoduše přímo do integr. obvodu.
Dá se to udělat i "jednoduše" - Ale já bych rád využíl oné stabilizace hlasitosti, a zároveň signál pouštěl ve správné chvíli..
*minimálně druhý problém by šlo vyřešit zkoužkou multimetrem bez rizik, ale pokud dovedeš z patra odpovědět ANO / Ne - budu vděčen
...
tak radio je plne funkcni...sel jsem na garaz kolem 13.hod. a odchazel tak kolem 13.30 furt svitilo CODEWAIT pote sem sel domu a vratil se na garaz v 16.30 a uz tam bylo jen CODE - - - - zadal kod a hralo jak blby..¨
ted pujde k VASOvy na mensi UPgrade
ted pujde k VASOvy na mensi UPgrade
Vidíš to Pablo, jak ti rádio šlape....nechat ho zapnuté delší dobu mě opravdu nenapadlo, proto jsem furt koumal klávesy. Lepší když bude využité u tebe, než aby mě tu leželo ladem a prášilo se na něj.
Jinak jsem po vyndání radia z vozu koukal na ty oblepené dráty, snad nebude do budoucna problém v nich....možná předělat do úhlednější formy?....jinak ať to hraje.
Jinak jsem po vyndání radia z vozu koukal na ty oblepené dráty, snad nebude do budoucna problém v nich....možná předělat do úhlednější formy?....jinak ať to hraje.
jj dikk kabely se vyresi neboj.bude hrat jak noveLuKyss píše:Vidíš to Pablo, jak ti rádio šlape....nechat ho zapnuté delší dobu mě opravdu nenapadlo, proto jsem furt koumal klávesy. Lepší když bude využité u tebe, než aby mě tu leželo ladem a prášilo se na něj.
Jinak jsem po vyndání radia z vozu koukal na ty oblepené dráty, snad nebude do budoucna problém v nich....možná předělat do úhlednější formy?....jinak ať to hraje.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8