Dotaz...koupit E30 323i r.v.86 ?
Dotaz...koupit E30 323i r.v.86 ?
Mělo by to být mé prvni BMW ... moc se nevyznám tak prosím omluvte mé "přihlouplé" dotazy.Zatím mám Alfu 75 2.5twinspark a ta má do BMW dost daleko přesto,že je to taky "zadohrab".
1)Není 323i náhodou nějaký atyp?Ještě jsem neviděl.Všude jezdí 318,320,325 ale 323?
2)Jsou náhradní díly běžně dostupné jako na napr. 325?
3)Má 323 katalyzátor? Co když ho sundám?Na Alfě to proběhlo v pohodě a na BMW?
4)Kotouče jsou v předu i vzadu?Ten co to prodává tvrdí,že ano a ručka má údajně separé buben.Je to tak?
Děkuju vám za trpělivost a případné odpovědi.
1)Není 323i náhodou nějaký atyp?Ještě jsem neviděl.Všude jezdí 318,320,325 ale 323?
2)Jsou náhradní díly běžně dostupné jako na napr. 325?
3)Má 323 katalyzátor? Co když ho sundám?Na Alfě to proběhlo v pohodě a na BMW?
4)Kotouče jsou v předu i vzadu?Ten co to prodává tvrdí,že ano a ručka má údajně separé buben.Je to tak?
Děkuju vám za trpělivost a případné odpovědi.
Re: Dotaz...koupit E30 323i r.v.86 ?
1) ne, neniMates píše:Mělo by to být mé prvni BMW ... moc se nevyznám tak prosím omluvte mé "přihlouplé" dotazy.Zatím mám Alfu 75 2.5twinspark a ta má do BMW dost daleko přesto,že je to taky "zadohrab".
1)Není 323i náhodou nějaký atyp?Ještě jsem neviděl.Všude jezdí 318,320,325 ale 323?
2)Jsou náhradní díly běžně dostupné jako na napr. 325?
3)Má 323 katalyzátor? Co když ho sundám?Na Alfě to proběhlo v pohodě a na BMW?
4)Kotouče jsou v předu i vzadu?Ten co to prodává tvrdí,že ano a ručka má údajně separé buben.Je to tak?
Děkuju vám za trpělivost a případné odpovědi.
2) ano
3) to ted nevim

4) ano ma, ano separe buben

5er
Díííky moc za odpovědi.
Ještě dvě otázky pokud budete tak laskaví:
1)Jsou nějaké závažné důvody proč nekoupit 323 ale 325?Samozřejmě kromě 18koní a 14km/h.Ptám se kvůli rozdílu v pojistném.
2)Majitel tvrdí že auto je v pořádku...no nejsem včerejší..
Jediná závada o které mi řekl je nějaká porucha diagnostiky.Po nastartování se rožne pár červených signálek.Když se to nastartuje znovu rožnou se opět,ale úplně jiné-púvodní nesvítí a tak pořád dokola.Je to něco vážného-důležitého nebo se na to mám vybodnout?
Děkuju
Ještě dvě otázky pokud budete tak laskaví:
1)Jsou nějaké závažné důvody proč nekoupit 323 ale 325?Samozřejmě kromě 18koní a 14km/h.Ptám se kvůli rozdílu v pojistném.
2)Majitel tvrdí že auto je v pořádku...no nejsem včerejší..

Jediná závada o které mi řekl je nějaká porucha diagnostiky.Po nastartování se rožne pár červených signálek.Když se to nastartuje znovu rožnou se opět,ale úplně jiné-púvodní nesvítí a tak pořád dokola.Je to něco vážného-důležitého nebo se na to mám vybodnout?
Děkuju
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
1- nejsou, ručení je stejné - obojí do 2,5Mates píše:Díííky moc za odpovědi.
Ještě dvě otázky pokud budete tak laskaví:
1)Jsou nějaké závažné důvody proč nekoupit 323 ale 325?Samozřejmě kromě 18koní a 14km/h.Ptám se kvůli rozdílu v pojistném.
2)Majitel tvrdí že auto je v pořádku...no nejsem včerejší..
Jediná závada o které mi řekl je nějaká porucha diagnostiky.Po nastartování se rožne pár červených signálek.Když se to nastartuje znovu rožnou se opět,ale úplně jiné-púvodní nesvítí a tak pořád dokola.Je to něco vážného-důležitého nebo se na to mám vybodnout?
Děkuju
2- Jaký diagnostiky? Check control nebo Oilservice ? Nebo mazání, dobíjení ,etc ?
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
tady jsou běžné modely e30: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... page&pid=3
náhradní díly stejně snadno dostupné, 323i kat nemusela mít takže spíše jde o kus na který jsi narazil a rozhodující je stav v dokladech nikoli skutečnost, 323i měla vždy kotouče a tyto kotouče mají uvnitř integrován buben na ruční brzdu....ostatně jako všechny BMW
Co tam bliká jsem nepochopil stejně jako Dan td, ale u 323i to bude jen kosmetická vada a na běh motoru by neměla mít vliv
náhradní díly stejně snadno dostupné, 323i kat nemusela mít takže spíše jde o kus na který jsi narazil a rozhodující je stav v dokladech nikoli skutečnost, 323i měla vždy kotouče a tyto kotouče mají uvnitř integrován buben na ruční brzdu....ostatně jako všechny BMW
Co tam bliká jsem nepochopil stejně jako Dan td, ale u 323i to bude jen kosmetická vada a na běh motoru by neměla mít vliv




Ten panel signalizace je u zpětného zrcátka a svítí-bliká to úplně všechno.10x nastartuju a 10x se rožne zcela jiná kombinace kontrolek.Je to totálně pomatený.Nevím jestli to není v háji třeba řídící jednotka, potom by to auto asi nebyla nejlepší volba....nevím možná není problém sehnat jednotku na BMW,ale na starým autě mě to stálo půl roku shánění a pěší chůze.Nerad bych stejnou chybu zopakoval.Díky za trpělivost.Huska píše:tady jsou běžné modely e30: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... page&pid=3
náhradní díly stejně snadno dostupné, 323i kat nemusela mít takže spíše jde o kus na který jsi narazil a rozhodující je stav v dokladech nikoli skutečnost, 323i měla vždy kotouče a tyto kotouče mají uvnitř integrován buben na ruční brzdu....ostatně jako všechny BMW
Co tam bliká jsem nepochopil stejně jako Dan td, ale u 323i to bude jen kosmetická vada a na běh motoru by neměla mít vliv
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
to je check control panel který má podružně ukazovat jestli Ti svítí světla jestli máš dost oleje, chladící kapaliny, vody v odstřikovačích atd.... nemá žádný vliv na běh motoru a podobně ...pouze informuje o stavu některých věcí.




Děkuju Vám všem moc. Dnes se mé sny stanou skutečností.Jedu si pro něj.Ještě jednou díky.Huska píše:to je check control panel který má podružně ukazovat jestli Ti svítí světla jestli máš dost oleje, chladící kapaliny, vody v odstřikovačích atd.... nemá žádný vliv na běh motoru a podobně ...pouze informuje o stavu některých věcí.

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jen zkotroluj všechno at pak nejsi překvapenej že není ve stavu jak majitel říkal..... Člověk pak často přes samou radost přehlédně prorezavělá místa, klepání motoru za studena, olej na převodovce nebo diferáku, ¨špatné kotouče a tlumiče nebo taky že bylo havarované.... je potřeba být co nejpodrobněji seznámen se stavem auta a koupit i s vadou o které víš, než pak překvapeně koukat ..... jinak přeji hodně štěstíMates píše:Děkuju Vám všem moc. Dnes se mé sny stanou skutečností.Jedu si pro něj.Ještě jednou díky.Huska píše:to je check control panel který má podružně ukazovat jestli Ti svítí světla jestli máš dost oleje, chladící kapaliny, vody v odstřikovačích atd.... nemá žádný vliv na běh motoru a podobně ...pouze informuje o stavu některých věcí.




Jasný.Dík za starost.Beru sebou mechanika snad nic nepřehlédneme.Odpoledne sem napíšu jak jsem pořídil.Jestli to teda dojede až domů...Huska píše:jen zkotroluj všechno at pak nejsi překvapenej že není ve stavu jak majitel říkal..... Člověk pak často přes samou radost přehlédně prorezavělá místa, klepání motoru za studena, olej na převodovce nebo diferáku, špatné kotouče a tlumiče nebo taky že bylo havarované.... je potřeba být co nejpodrobněji seznámen se stavem auta a koupit i s vadou o které víš, než pak překvapeně koukat ..... jinak přeji hodně štěstíMates píše:Děkuju Vám všem moc. Dnes se mé sny stanou skutečností.Jedu si pro něj.Ještě jednou díky.Huska píše:to je check control panel který má podružně ukazovat jestli Ti svítí světla jestli máš dost oleje, chladící kapaliny, vody v odstřikovačích atd.... nemá žádný vliv na běh motoru a podobně ...pouze informuje o stavu některých věcí.

At Ti to vyjde, bylo by dobré vzít sebou někoho kdo ma 325
PS: když jsem v97r kupoval formana.--- 1.vypadal na 92r docela slušne ¨
při projiždce mi bazarysta říkal, že by to chtělo nové svíčky atd. a
druhej den jsem narazil 2.formana o 7mesicu mladšího a 4t dražší ale o
poznání lepší. (na stav toho prvniho jsem se dostal tak po 70t km)
PS: když jsem v97r kupoval formana.--- 1.vypadal na 92r docela slušne ¨
při projiždce mi bazarysta říkal, že by to chtělo nové svíčky atd. a
druhej den jsem narazil 2.formana o 7mesicu mladšího a 4t dražší ale o
poznání lepší. (na stav toho prvniho jsem se dostal tak po 70t km)
Opravdu jsi mě uklidnil...Seba325iX píše:At Ti to vyjde, bylo by dobré vzít sebou někoho kdo ma 325
PS: když jsem v97r kupoval formana.--- 1.vypadal na 92r docela slušne ¨
při projiždce mi bazarysta říkal, že by to chtělo nové svíčky atd. a
druhej den jsem narazil 2.formana o 7mesicu mladšího a 4t dražší ale o
poznání lepší. (na stav toho prvniho jsem se dostal tak po 70t km)

geometrii muzes udelat tak ze vezmes provazek a zmeris vzdalenost stredu kol na obou stranach
jinak pred prodavajicim neni dobry davat najevo emoce jak ses moc zapalenej do E30 a jak moc to auto chces apod. proste tam prid podivej se na to projed to zvaz to a rozhodni se a to vsechno s normalnim vystupovanim
jinak pred prodavajicim neni dobry davat najevo emoce jak ses moc zapalenej do E30 a jak moc to auto chces apod. proste tam prid podivej se na to projed to zvaz to a rozhodni se a to vsechno s normalnim vystupovanim
----------------------:)
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Provázkem toho opravdu hodně poznášAnd píše:geometrii muzes udelat tak ze vezmes provazek a zmeris vzdalenost stredu kol na obou stranach

Jestli chceš vědět stav postavení kol, je nutné provést i měrení odklonu, záklonu a rejdových úhlů což provazem nemáš ani nejmenší šanci zjistit. Jediná možnost jak to zjistit je kontrola geometrie neljlépe digitální.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
no aspon zistis vzdalenosti kol esi sou stejne daleko od sebe a pokud budou jinak tak uz nema moc co resit..naky uklony a postaveni kol u 20 let staryho auta stejne budou v prdeli a lepsi provazek nez nicHanis píše:Provázkem toho opravdu hodně poznášAnd píše:geometrii muzes udelat tak ze vezmes provazek a zmeris vzdalenost stredu kol na obou stranachUž tě vidím jak běháš kolem auta s kusem provazu a vysvětluješ prodávajícímu, že je auto celý křívý, že ti to provázek prozradil.
Jestli chceš vědět stav postavení kol, je nutné provést i měrení odklonu, záklonu a rejdových úhlů což provazem nemáš ani nejmenší šanci zjistit. Jediná možnost jak to zjistit je kontrola geometrie neljlépe digitální.
----------------------:)
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A jak poznáš, že máš přední kola rovně vůči těm zadním? Podle volantu, nebo podle oka? Na tom provázku si to můžeš akorát hodit, ale nepoznáš vůbec nic. Jinak nevím z jakýho důvodu by neměla bejt na 20 let starým autě v pořádku geometrie, mýmu autu je 15 a žádnej problém, a vím o autě kterýmu je 22 a taky dobrý.And píše:no aspon zistis vzdalenosti kol esi sou stejne daleko od sebe a pokud budou jinak tak uz nema moc co resit..naky uklony a postaveni kol u 20 let staryho auta stejne budou v prdeli a lepsi provazek nez nic
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou