nehoda
- Jech
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 18. 05. 2008 13:46
- Bydliště: Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Koukám všude plná čára ...
.

e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... ehoda.html
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91002.html
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91005.html
Podobnej případ - noční "Rychle & zběsile" hustýho týpka a jeho vysmaženýho kámoše.
Zatím se mažou profily na facebookách a libkách, připravuje se řeč.
Pak přijdou právníci a jen jejich šikovnost určí viníka...

http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91002.html
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91005.html
Podobnej případ - noční "Rychle & zběsile" hustýho týpka a jeho vysmaženýho kámoše.
Zatím se mažou profily na facebookách a libkách, připravuje se řeč.
Pak přijdou právníci a jen jejich šikovnost určí viníka...

temdle platkum fakt neverim. jednou si me nevsiml kamionak, ktery jel z vedlejsi a prehodil me pres svodidla. nastesti jsem byl jen pomlacenej. a druhy den v novinach psali, ze jsem tezce zraneny bojuju o zivot a ze je sporne kdo byl na vine. Takze tady tem pisalkum patri useknout haksny. Nerikam, ze si za to kluk mohl sam, ale taky to mohlo byt uplne jinak 

no jo i blba 1,8ka jede 200 :X podle ty fotky to moc nesetril
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
..to je vážně na hovno todle!!!Mladý lidi bezdůvodně umíraj v autech a eště takle debilně chvíli před vánocema
!!!Jenom dneska sem po cestě do práce a zpátky po tej smradlavej Plzni potkal tři solidní řachance...lidi čuměli vykulený jak tupci..''jéééé,jak je to možný,já to na tom mokru nedobrzdil..''..to je mi ale divný:roll:A mě sejří,že to nějakej kromaňonec (superpilot),bez odhadu,může třeba hned zejtra naprat do mě.Na*rat jim tak do rukou a nepustit 14 dní k vodě
Dementů na silnicích přibývá..a teď na podzim jsou ještě víc profláknutý..no na vodě to už chce holt mít pod kloboukem,no 



je to stejny jako kazdej rok..klesne teplota, zaprsi, zafouka, zvorek ma zas o neco min..a ejhle
to si malokdo uvedomuje..
to si malokdo uvedomuje..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Spoustě lidí by leccos docvaklo, kdyby museli začít na jednostopým vozidle - moped, padesátka a podobně, aby pochopili, co to je vůbec povrch vozovky a po něm se odvalující guma...Iwan píše:je to stejny jako kazdej rok..klesne teplota, zaprsi, zafouka, zvorek ma zas o neco min..a ejhle
to si malokdo uvedomuje..
Někdy trnu hrůzou, např. když mi veze typicky holka kolem 20 let, co nejezdila skoro ani na kole a pak si rovnou sedne do auta - prostě "...já jsem zatočila, a vono nic..."
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
Stačí i kolo tedy jen některým, jsou lidi co se nenaučí řídit za celý život.
K tomu klukovi dle článku jezdil hranu(kolik takových je,ale maj štěstí?),u Nás v ČR dostane velmi mírný trest pak dostane do huby od rodiny zesnulého druhej den si skákne pro papíry jestli mu je vůbec vezmou a jedem na novo.
K tomu klukovi dle článku jezdil hranu(kolik takových je,ale maj štěstí?),u Nás v ČR dostane velmi mírný trest pak dostane do huby od rodiny zesnulého druhej den si skákne pro papíry jestli mu je vůbec vezmou a jedem na novo.
Nekteri maji stesti a nekteri vedi co si muzou dovolit a podle toho taky jezdi.
Kazdopadne i kdyby vsichni meli pouze ono stesti a nikdo z nich neumel ridit, nemaji co jezdit pilu kdyz nekoho vezou!

Kazdopadne i kdyby vsichni meli pouze ono stesti a nikdo z nich neumel ridit, nemaji co jezdit pilu kdyz nekoho vezou!
Ja nevim proc ale je hodne lidi, u kterich (alespon misty) trnu hruzouVenca píše: Někdy trnu hrůzou, např. když mi veze typicky holka kolem 20 let, co nejezdila skoro ani na kole a pak si rovnou sedne do auta - prostě "...já jsem zatočila, a vono nic..."

Jo to je fakt nekdo na to prostě nemá bunky ale v dnešní době ty papíry stejně dostane. Moderní auta stejně všechno dělaj za tebe, takže může řídit čím dál více "neřidičů" Zkoušel jsem ted 550i E60 a kdyby nebylo ESP (DTC) tak by se v tom všichní dneska asi pozabíjeli. A nepřejte si vědět co dělá dynamické řízení když deaktivujete stabilizaci a chcete jet do zatáčky bokem.....Vune benzinu píše:Stačí i kolo tedy jen některým, jsou lidi co se nenaučí řídit za celý život.
K tomu klukovi dle článku jezdil hranu(kolik takových je,ale maj štěstí?),u Nás v ČR dostane velmi mírný trest pak dostane do huby od rodiny zesnulého druhej den si skákne pro papíry jestli mu je vůbec vezmou a jedem na novo.

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
problém je, že málokdo dokáže předvídat ... si bezstarostně jedou, že je silnice jenom mokrá a najednou ejhle .... vždyť je jasný, že když klesne teplota, tak se tvoří námraza, zvlášť se ráda tvoří na mostech a v nepříjemných zatáčkách. Když se někdo vykosí sám, tak budiž, ale tak kurník ... když někoho vezu, tak jedu tak, abych neudělal nějakej průser, nehledě na to, že mohl kohokoli jinýho sejmout ze silnice.
Osobně mám největší strach právě z toho, že mě nějakej namachrovanej blbeček z tý silnice sejme, protože se prostě nepřizpůsobí aktuální situaci, protože vonnapravidlaserevole.
Problém je, že u nás je mentalita taková, že pavidla sou od toho, aby se porušovala, pravidla sou jen pro padavky a důchodce s kloboukem. Vše je o výchově řidičů. Myslím, že kdyby v našem státě neměla policie pověst zkorumpované bandy a měla by jakýsi respekt, místo aby na ni každý nadával, byly by tvrdé tresty především za alkohol a velmi vysokou rychlost, tak jsou řidiči mnohem vychovanější (snad aspoň opatrnější). Nejrizikovější skupina je ve věku 18-24 .. rebélie, chuť překračovat pravidla, dokozování, že JÁ pravidla nepotřebuju ... to je kamenem úrazu.
Momentálně mě napadlo, že k výchově čerstvých poautoškoláků by mohly přispět vyšší postihy za stejné přestupky, třeba do 22let (byla by třeba dvojnásobná trestní sazba jak odnětí svobody, tak pokuta ...), to si myslím, že člověk z těch největších kravin vyroste a stává se z něj vcelku zodpovědný řidič (ikdyž je to u každého individuální).
Osobně mám největší strach právě z toho, že mě nějakej namachrovanej blbeček z tý silnice sejme, protože se prostě nepřizpůsobí aktuální situaci, protože vonnapravidlaserevole.
Problém je, že u nás je mentalita taková, že pavidla sou od toho, aby se porušovala, pravidla sou jen pro padavky a důchodce s kloboukem. Vše je o výchově řidičů. Myslím, že kdyby v našem státě neměla policie pověst zkorumpované bandy a měla by jakýsi respekt, místo aby na ni každý nadával, byly by tvrdé tresty především za alkohol a velmi vysokou rychlost, tak jsou řidiči mnohem vychovanější (snad aspoň opatrnější). Nejrizikovější skupina je ve věku 18-24 .. rebélie, chuť překračovat pravidla, dokozování, že JÁ pravidla nepotřebuju ... to je kamenem úrazu.
Momentálně mě napadlo, že k výchově čerstvých poautoškoláků by mohly přispět vyšší postihy za stejné přestupky, třeba do 22let (byla by třeba dvojnásobná trestní sazba jak odnětí svobody, tak pokuta ...), to si myslím, že člověk z těch největších kravin vyroste a stává se z něj vcelku zodpovědný řidič (ikdyž je to u každého individuální).
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'

Suzuki Swift 1.0 98'

BMW E30 318i M10 85'

///MHD Power

No byl jsem z toho vedle nehodlal jsem to dál ničit, ale ono se to fakt blbě řídí když naprosto chybí zpětná vazba a volant se chová "divně"...
Nu což tak jsem to zapnul zpátky, je to hezká věc, bohužel hravost se už z toho vytratila. Elektronika ovládá vše, klopí zrcátka když couvám, pouští sama parkovací čidla, seřizuje mi sedačku sama (což je dobře), dovírá dveře, kecá mi do toho kam jedu kolik jedu a pak je člověk tak zblblej že když se rozsvítí vločka na disp tak si skoro myslí že bude sněžit. A do toho všeho tam neni žádnej klíč, všechno se to samo odemyká zamyká startuje, možnost manuálního řazení sice je ale stejně si to pak přeřadí jak potřebuje...
Z těch nejnebezpečnějších faktorů bych jmenoval ztrátu pojmu o rychlosti, je uplně šumák zda jedete 100 150 nebo 200 vypadá to skoro stejně. Při 160ti točí 3 tis otáček a v autě je hrobové ticho. Zátah je stejný zhruba do 230ti pak se ručička malinko zpomalí...
Na mokru při tlačení na pilu neustále svítí ESP a kdyby nedej bože přestalo fungovat tak se dynamické řízení, automat a pohon zadních postará o vaši rychlou smrt. Tot k moderním BMW
Nu což tak jsem to zapnul zpátky, je to hezká věc, bohužel hravost se už z toho vytratila. Elektronika ovládá vše, klopí zrcátka když couvám, pouští sama parkovací čidla, seřizuje mi sedačku sama (což je dobře), dovírá dveře, kecá mi do toho kam jedu kolik jedu a pak je člověk tak zblblej že když se rozsvítí vločka na disp tak si skoro myslí že bude sněžit. A do toho všeho tam neni žádnej klíč, všechno se to samo odemyká zamyká startuje, možnost manuálního řazení sice je ale stejně si to pak přeřadí jak potřebuje...
Z těch nejnebezpečnějších faktorů bych jmenoval ztrátu pojmu o rychlosti, je uplně šumák zda jedete 100 150 nebo 200 vypadá to skoro stejně. Při 160ti točí 3 tis otáček a v autě je hrobové ticho. Zátah je stejný zhruba do 230ti pak se ručička malinko zpomalí...
Na mokru při tlačení na pilu neustále svítí ESP a kdyby nedej bože přestalo fungovat tak se dynamické řízení, automat a pohon zadních postará o vaši rychlou smrt. Tot k moderním BMW

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
U moderních BMW vyšších řad si ŘJ posilovače řízení hlídá teploty všude možně, při zapnutí zapalování si tahá reálný čas ze systému hlavní ŘJ, dá se tam "čipovat" - zákazník když vyplázne balík, umožní se mu přičipnout posilovač na hustější verzi s ostřejší charakteristikou - blablabla...Semry píše:No...
Na mokru při tlačení na pilu neustále svítí ESP a kdyby nedej bože přestalo fungovat tak se dynamické řízení, automat a pohon zadních postará o vaši rychlou smrt. Tot k moderním BMW

Dle mýho se nic nemá hnát do extrému - ani tyhle elektronický sračky...
*
Tak tyhle informace nemám, ale třeba výměnu oleje si to určuje samo podle stáří, viskozity atd takže se už ničemu nedivím. Ale v tom momentě jsem nabral dojmu že mi to řízení někdo sebral....Venca píše:U moderních BMW vyšších řad si ŘJ posilovače řízení hlídá teploty všude možně, při zapnutí zapalování si tahá reálný čas ze systému hlavní ŘJ, dá se tam "čipovat" - zákazník když vyplázne balík, umožní se mu přičipnout posilovač na hustější verzi s ostřejší charakteristikou - blablabla...Semry píše:No...
Na mokru při tlačení na pilu neustále svítí ESP a kdyby nedej bože přestalo fungovat tak se dynamické řízení, automat a pohon zadních postará o vaši rychlou smrt. Tot k moderním BMW![]()
Dle mýho se nic nemá hnát do extrému - ani tyhle elektronický sračky...
*

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla