
co si myslite vy jde to udelat nebo ste stejneho nazoru jako ja?
kouknete na to a rad bych slysel vas nazor



D..A..V..E píše:bavil sem se s kamardem a udajne jeden jeho znamej napasoval na motor M20 vahu vzduchu z BMW K1200RS diky tomu dostal invidualne jednu vahu na valec rekl sem o foto aby mi to nafotil jak to udelal ale zatim nic
co si myslite vy jde to udelat nebo ste stejneho nazoru jako ja?
kouknete na to a rad bych slysel vas nazor![]()
no me slo stejne jen o to nejak se blize priblizit zda by to vubec fungovalo jak ma kdyby se tam 6 klapek na klapku jeden kanal tak prutok bude mnohokrat vetsi nez u klapky normalniDušan M10B18 píše:Tuším že myslíš škrtící klapku... to co je na obrázku je 4-klapkové sání...
Dávat 4 klapky na R6 je blbost - prakticky to udělat jde, ale nemá to v podstatě žádný význam, protože z těch 4 to musíš rozvést do 6 kanálů, takže nějaké tlakové rezonance v podstatě zmizí a jediné plus bude celkově větší průtok.
jo mas pravdu m20 to nebyl urcite az budu od nej vedet vice napisuVasa píše:D..A..V..E píše:bavil sem se s kamardem a udajne jeden jeho znamej napasoval na motor M20 vahu vzduchu z BMW K1200RS diky tomu dostal invidualne jednu vahu na valec rekl sem o foto aby mi to nafotil jak to udelal ale zatim nic
co si myslite vy jde to udelat nebo ste stejneho nazoru jako ja?
kouknete na to a rad bych slysel vas nazor![]()
No, pokud se vi co se ma udelat tak jde vsechno, ale tohle mi pripada jako velka vyzva technickemu mysleni. Navic tak jak jsi to napsal je to trochu zmatecne.
Pises, ze: "napasoval vahu vzduchu..." mas zrejme na mysli individualni skrtici klapky pro kazdy valec. Vahy vzduchu pro kazdy valec by motor management asi trochu zadychaly a nemelo by to valneho praktickeho prinosu.
No kazdopadne by mne zajimalo, jestli mu ten motor s timto alespon nejak bezel. Take predpokladam, ze to napasoval na nejaky 4valec, takze M20 asi ne.[/img]
No ale pořád ten přínos tlakových kmitů bude značný... což se nedá říct o 4klapkách na R6, tam se kmity prostě "rozbijí" o větvění toho potrubí - zlepšení samozřejmě bude, ale bude to stejné jako při jedné velké klapce se stejným průtokem... to jsem jen chtěl dodat...aula píše:Váha by se použila normální, kterou má dané auto, sice by se částečně přišlo o výhodu tohoto systému a to "přeplňování" talkovými vlnami, ale vozy řady ///M to tak maj taky a je to zas kompenzováno velkým společným objemem vzduchu za váhou.
IMO 80 doláčů zas není tolik a s rozumným zázemím (soustruh, svářečka) by to nemusel bejt takovej problém. Jaké jsou dodací lhůty?