Spotřeba

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Spotřeba

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 13:11

neví někdo spotřebu na m52b20 (doufam ze ten kod písu dobre) je to R6Vál 24 ventil s vanosem.... Město mimo kombinovanou nechci co udáva výrobce ale zkusenost z praxe diky. (nejlepe v kombiku.)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 08. 10. 2009 13:27

u jakýho modelu E34, E36 nebo E39..??
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 13:52

omlouvám se je to E36
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 08. 10. 2009 14:26

co ji měl kamarád tak jezdil průměr 8,2-9l z větší části po městě což neni nejhorší :wink:
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 14:39

tak to by bylo slusný to bych byl spokojenej kdyby to bylo za 9 litru... díky.
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
dvermanapred
Příspěvky: 582
Registrován: 12. 10. 2007 14:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od dvermanapred » 08. 10. 2009 15:01

Ja jezdil taky za 9l, m50b20 ale už s vanosem (takže myslim m50b20tu)

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 08. 10. 2009 16:16

kámoš má cca. 9-10l taky částečně ve městě.

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 18:40

jo jo diky kluci.-) snad to bude kolem tech |9.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 10. 2009 18:59

Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 08. 10. 2009 19:31

BOOST píše:Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.
A svezení je to znatelně lepší... :wink:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 08. 10. 2009 19:53

BOOST píše:Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.
Můžu potvrdit,kamarád měl E39 Tour 328i s Vaňousem a jezdil sní dle BC za 11,5/100km výhradně MALOměsto,tzn,studený motor a pouze 1-2.brzda1-2,brzda,výjimečne dal za 3nebo4 a výjimečně se dostal s autem ven,mimo město.
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 20:34

No ja to auzto beru na normalni jezdeni takze skoro o obsah mi nejde potrebuju stim jezdit doi prace mna hory atd s tricou to nejde... a chci ji nechat na zavody a rovnou to tahat za tim kombikem tak uvidime ted se nasel jeden 2 peknej uvidime ve skutecnosti.-)

ale moc diky za názory...

kdyz jsme v tom jakou spotrebu ma 1,8 ja vim ze bych mohl pouzit vyhledavaní nebo jit na bmw klub pochopim kdyz to uzamknete... ale budu rad za odpovedi dikec...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 08. 10. 2009 20:37

já mám na 1.8 M10 průměrnou spotřebu 7.5 litru/100km při kloboukový jízdě,při hodně kloboukový jízdě jsem se dostal dokonce na 5.8 litru/100km a když tomu hodně šlapu tak jsem na 12 litrech/100km :D
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 10. 2009 20:47

Zamknutí tohohle tématu? Proč, nevidím důvod. :) Je mi jasný, že to chceš na běžný ježdění, ale jde o to, že s 323 nebo 328 budeš mít příjemnější svezení než s 2.0 i když to nebudeš nějak točit. Ideální na tohle je 328, tam můžeš v podstatě zařadit 5tku a jet. Ten motor má skvělej průběh a táhne už odspodu a až budeš někde potřebovat předjet, tak koně navíc nejsou k zahození a spotřebou na tom budeš stejně nebo i líp jak s tou 2.0. Ale je to tvoje rozhodnutí, rozhodně ti 2.0 nevymlouvám, jen uvádím svůj názor a názory lidí na BMWklubu. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 08. 10. 2009 20:54

jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 08. 10. 2009 21:08

Zamykat se nebude, když si to přejmenuješ trochu konkrétně :wink:

Jinak 2,0 , zvlášť, když s tím chceš tahat třícu je nesmysl. Fakt to nejede, na kouli nedostaneš myslím víc jak nějakých 1200 kg, žrát to bude úplně stejně jako 328 nebo 323.

Mám 328 v kombíku, dlouhodobě mám 8,5 - 9, většinou město nebo kratší pojížďky. E30 touring na plaťáku to utáhlo jako nic :)

A řešíš rozdíl v pojistce cca 3 tis./rok ( v nejhorším případě ), náklady na auto jsou mnohem vyšší, tohle je 1,5 nádrže ročně rozdíl.

O víkendu jsem jel cca 150 km v 323 a je to znát, ať si kdo chce říká něco jiného. Žere to stejně, ale 323 mi přišlo jako minimum, s čím se dá jakž takž jet. A stejně mi tam těch pár poníků chybělo třeba při předjíždění. Podotýkám, že nejsem žádnej závodník - už :twisted:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 08. 10. 2009 21:11

VendaHK píše:jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...
1,8 neber to budeš mít na tahání slabý a spotřeba není nijak v průměru nižší,já bych do toho dvoulitra klidně skočil,řídil jsem ho dokonce v kombiku z pohledu využití ke kterýmu bych to auto využíval bych to hodnotil jako naprosto dostačující a vůbec bych se za ten motor nestyděl.Jen tak mimo mísu,testoval jsem moji M10 s M44 1,6 v E36 a mohu říct že jsem ho nepatrně tlačil před sebou.Když vemu že mezi těmi auty byl věkový rozdíl 11let tak teda nic moc v neprospěch E36,zkrátka na 4 válec v E36 bych se vyprdl :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 08. 10. 2009 21:20

Dantd: Naprosto souhlas. Pokud budeš tím kombíkem tahat třícu na závody, budeš s 280Nm té 2,8 hodně spokojenej, u 2litru se obávám, že si s plaťákem a autem na něm trochu posteskneš, i když samo na normální jízdu to stačí... Jen jde o to, že kvůli finálnímu rozdílu 0,5 litru na sto a max 3 tisícům ročně na pojistce bych se asi nechtěl tak omezovat...

Je to trochu mimo (ale ne moc), ale M50 jsem si vyzkoušel v E34 kdysi dávno 2 litr a teď jezdím 2,5lí a je to dost znát a beru to tak, že M50B25 je pro E34 tak akorátní kompromis :wink: Spotřeba na dálku se pozná po víkendu...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 09. 10. 2009 07:44

Dan td píše:Zamykat se nebude, když si to přejmenuješ trochu konkrétně :wink:

Jinak 2,0 , zvlášť, když s tím chceš tahat třícu je nesmysl. Fakt to nejede, na kouli nedostaneš myslím víc jak nějakých 1200 kg, žrát to bude úplně stejně jako 328 nebo 323.

Mám 328 v kombíku, dlouhodobě mám 8,5 - 9, většinou město nebo kratší pojížďky. E30 touring na plaťáku to utáhlo jako nic :)

A řešíš rozdíl v pojistce cca 3 tis./rok ( v nejhorším případě ), náklady na auto jsou mnohem vyšší, tohle je 1,5 nádrže ročně rozdíl.

O víkendu jsem jel cca 150 km v 323 a je to znát, ať si kdo chce říká něco jiného. Žere to stejně, ale 323 mi přišlo jako minimum, s čím se dá jakž takž jet. A stejně mi tam těch pár poníků chybělo třeba při předjíždění. Podotýkám, že nejsem žádnej závodník - už :twisted:
Nechci ti nic rikat ale kamarat taha 2002 za 1,60e36 v kombiku a taky se stim da dostat z bodua do bodu b a na kouůli by mel mit 1600 kilo ten dvoulitr tak uvidime o pojistku uplne tak nejde ale ten dvojlitr se mi zda takovej universalní....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 09. 10. 2009 08:15

DVORIS píše:
VendaHK píše:jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...
1,8 neber to budeš mít na tahání slabý a spotřeba není nijak v průměru nižší,já bych do toho dvoulitra klidně skočil,řídil jsem ho dokonce v kombiku z pohledu využití ke kterýmu bych to auto využíval bych to hodnotil jako naprosto dostačující a vůbec bych se za ten motor nestyděl.Jen tak mimo mísu,testoval jsem moji M10 s M44 1,6 v E36 a mohu říct že jsem ho nepatrně tlačil před sebou.Když vemu že mezi těmi auty byl věkový rozdíl 11let tak teda nic moc v neprospěch E36,zkrátka na 4 válec v E36 bych se vyprdl :wink:
diky to jsem chtel slyset.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Odpovědět