Spotřeba
Spotřeba
neví někdo spotřebu na m52b20 (doufam ze ten kod písu dobre) je to R6Vál 24 ventil s vanosem.... Město mimo kombinovanou nechci co udáva výrobce ale zkusenost z praxe diky. (nejlepe v kombiku.)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
tak to by bylo slusný to bych byl spokojenej kdyby to bylo za 9 litru... díky.
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
jo jo diky kluci.-) snad to bude kolem tech |9.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

A svezení je to znatelně lepší...BOOST píše:Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Můžu potvrdit,kamarád měl E39 Tour 328i s Vaňousem a jezdil sní dle BC za 11,5/100km výhradně MALOměsto,tzn,studený motor a pouze 1-2.brzda1-2,brzda,výjimečne dal za 3nebo4 a výjimečně se dostal s autem ven,mimo město.BOOST píše:Já osobně bych šel spíš do 323 nebo rovnou 328 pokud by se jednalo o E36. 328 má sice dražší povinný ručení, ale je to skvělej motor a má skvělou spotřebu. 323 se vleze do stejnýho ručení jako 2.0 a jede líp a spotřeba shodná s 2.0 nebo spíš lepší. Mrkni se na BMWklub, je tam na tohle téma okolo spotřeby spousta debat. Kámoš jezdí s 323 touringem dlouhodobě 8.3 až 8.6 a druhej s 328 touringem za to samý.
No ja to auzto beru na normalni jezdeni takze skoro o obsah mi nejde potrebuju stim jezdit doi prace mna hory atd s tricou to nejde... a chci ji nechat na zavody a rovnou to tahat za tim kombikem tak uvidime ted se nasel jeden 2 peknej uvidime ve skutecnosti.-)
ale moc diky za názory...
kdyz jsme v tom jakou spotrebu ma 1,8 ja vim ze bych mohl pouzit vyhledavaní nebo jit na bmw klub pochopim kdyz to uzamknete... ale budu rad za odpovedi dikec...
ale moc diky za názory...
kdyz jsme v tom jakou spotrebu ma 1,8 ja vim ze bych mohl pouzit vyhledavaní nebo jit na bmw klub pochopim kdyz to uzamknete... ale budu rad za odpovedi dikec...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
já mám na 1.8 M10 průměrnou spotřebu 7.5 litru/100km při kloboukový jízdě,při hodně kloboukový jízdě jsem se dostal dokonce na 5.8 litru/100km a když tomu hodně šlapu tak jsem na 12 litrech/100km 

M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Zamknutí tohohle tématu? Proč, nevidím důvod.
Je mi jasný, že to chceš na běžný ježdění, ale jde o to, že s 323 nebo 328 budeš mít příjemnější svezení než s 2.0 i když to nebudeš nějak točit. Ideální na tohle je 328, tam můžeš v podstatě zařadit 5tku a jet. Ten motor má skvělej průběh a táhne už odspodu a až budeš někde potřebovat předjet, tak koně navíc nejsou k zahození a spotřebou na tom budeš stejně nebo i líp jak s tou 2.0. Ale je to tvoje rozhodnutí, rozhodně ti 2.0 nevymlouvám, jen uvádím svůj názor a názory lidí na BMWklubu. 


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Zamykat se nebude, když si to přejmenuješ trochu konkrétně
Jinak 2,0 , zvlášť, když s tím chceš tahat třícu je nesmysl. Fakt to nejede, na kouli nedostaneš myslím víc jak nějakých 1200 kg, žrát to bude úplně stejně jako 328 nebo 323.
Mám 328 v kombíku, dlouhodobě mám 8,5 - 9, většinou město nebo kratší pojížďky. E30 touring na plaťáku to utáhlo jako nic
A řešíš rozdíl v pojistce cca 3 tis./rok ( v nejhorším případě ), náklady na auto jsou mnohem vyšší, tohle je 1,5 nádrže ročně rozdíl.
O víkendu jsem jel cca 150 km v 323 a je to znát, ať si kdo chce říká něco jiného. Žere to stejně, ale 323 mi přišlo jako minimum, s čím se dá jakž takž jet. A stejně mi tam těch pár poníků chybělo třeba při předjíždění. Podotýkám, že nejsem žádnej závodník - už

Jinak 2,0 , zvlášť, když s tím chceš tahat třícu je nesmysl. Fakt to nejede, na kouli nedostaneš myslím víc jak nějakých 1200 kg, žrát to bude úplně stejně jako 328 nebo 323.
Mám 328 v kombíku, dlouhodobě mám 8,5 - 9, většinou město nebo kratší pojížďky. E30 touring na plaťáku to utáhlo jako nic

A řešíš rozdíl v pojistce cca 3 tis./rok ( v nejhorším případě ), náklady na auto jsou mnohem vyšší, tohle je 1,5 nádrže ročně rozdíl.
O víkendu jsem jel cca 150 km v 323 a je to znát, ať si kdo chce říká něco jiného. Žere to stejně, ale 323 mi přišlo jako minimum, s čím se dá jakž takž jet. A stejně mi tam těch pár poníků chybělo třeba při předjíždění. Podotýkám, že nejsem žádnej závodník - už

1,8 neber to budeš mít na tahání slabý a spotřeba není nijak v průměru nižší,já bych do toho dvoulitra klidně skočil,řídil jsem ho dokonce v kombiku z pohledu využití ke kterýmu bych to auto využíval bych to hodnotil jako naprosto dostačující a vůbec bych se za ten motor nestyděl.Jen tak mimo mísu,testoval jsem moji M10 s M44 1,6 v E36 a mohu říct že jsem ho nepatrně tlačil před sebou.Když vemu že mezi těmi auty byl věkový rozdíl 11let tak teda nic moc v neprospěch E36,zkrátka na 4 válec v E36 bych se vyprdlVendaHK píše:jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...

Dantd: Naprosto souhlas. Pokud budeš tím kombíkem tahat třícu na závody, budeš s 280Nm té 2,8 hodně spokojenej, u 2litru se obávám, že si s plaťákem a autem na něm trochu posteskneš, i když samo na normální jízdu to stačí... Jen jde o to, že kvůli finálnímu rozdílu 0,5 litru na sto a max 3 tisícům ročně na pojistce bych se asi nechtěl tak omezovat...
Je to trochu mimo (ale ne moc), ale M50 jsem si vyzkoušel v E34 kdysi dávno 2 litr a teď jezdím 2,5lí a je to dost znát a beru to tak, že M50B25 je pro E34 tak akorátní kompromis
Spotřeba na dálku se pozná po víkendu...
Je to trochu mimo (ale ne moc), ale M50 jsem si vyzkoušel v E34 kdysi dávno 2 litr a teď jezdím 2,5lí a je to dost znát a beru to tak, že M50B25 je pro E34 tak akorátní kompromis

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Nechci ti nic rikat ale kamarat taha 2002 za 1,60e36 v kombiku a taky se stim da dostat z bodua do bodu b a na kouůli by mel mit 1600 kilo ten dvoulitr tak uvidime o pojistku uplne tak nejde ale ten dvojlitr se mi zda takovej universalní....Dan td píše:Zamykat se nebude, když si to přejmenuješ trochu konkrétně![]()
Jinak 2,0 , zvlášť, když s tím chceš tahat třícu je nesmysl. Fakt to nejede, na kouli nedostaneš myslím víc jak nějakých 1200 kg, žrát to bude úplně stejně jako 328 nebo 323.
Mám 328 v kombíku, dlouhodobě mám 8,5 - 9, většinou město nebo kratší pojížďky. E30 touring na plaťáku to utáhlo jako nic![]()
A řešíš rozdíl v pojistce cca 3 tis./rok ( v nejhorším případě ), náklady na auto jsou mnohem vyšší, tohle je 1,5 nádrže ročně rozdíl.
O víkendu jsem jel cca 150 km v 323 a je to znát, ať si kdo chce říká něco jiného. Žere to stejně, ale 323 mi přišlo jako minimum, s čím se dá jakž takž jet. A stejně mi tam těch pár poníků chybělo třeba při předjíždění. Podotýkám, že nejsem žádnej závodník - už
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
diky to jsem chtel slyset.-)DVORIS píše:1,8 neber to budeš mít na tahání slabý a spotřeba není nijak v průměru nižší,já bych do toho dvoulitra klidně skočil,řídil jsem ho dokonce v kombiku z pohledu využití ke kterýmu bych to auto využíval bych to hodnotil jako naprosto dostačující a vůbec bych se za ten motor nestyděl.Jen tak mimo mísu,testoval jsem moji M10 s M44 1,6 v E36 a mohu říct že jsem ho nepatrně tlačil před sebou.Když vemu že mezi těmi auty byl věkový rozdíl 11let tak teda nic moc v neprospěch E36,zkrátka na 4 válec v E36 bych se vyprdlVendaHK píše:jo jo v pohode dikec... no jde mi o to ze uzas nechci zivit 2,8 uz z hlediska pojistky uvidime.. zitra omrknu toho dvoulitra a koupim myslim ze to bude takovej kompromis mezi 1,8 a 2,8 .-) diky za rady...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)