Vacky E30 vs. E34 casovani
Vacky E30 vs. E34 casovani
Predem se omlouvam ze to pisu sem, do sekce Techniky zatim psat nemuzu.... Mam dotaz na vymenu vacky v E30 M20 B25... Delal jsem vymenu, protoze stara vacka byla uz silne projeta. I kameny vahadel uz byly do esicka... Mel jsem doma 2,5kovej motor z E34 (aspon prodejce to tvrdil), je to na pohled uplne stejnej... Vzal jsem z nej vacku a vahadla a hodil to do E30, vsechno nadherne pasuje, na prvni pohled vsechno sedi. Ale kdyz jsem to chtel nastartovat, tak se to sice krasne toci, ale nechytne to... Rozvody mam na ryskach, nikde nic necinka ze by se to potkavalo, proste to jen nechytne. Nebyly ty vacky nejak trochu jiny? Kdyz sem je dal vedle sebe, tak jsem zadny rozdil nenasel... Je mozny ze bych udelal blbe rozvody v tom smyslu, ze bych otocil ozubeny kolo na vacce o 180 stupnu (jedna otacka kola na vacce jsou 2 otacky na klice). Podle me by se to muselo potkat, nebo se mejlim? Jde jeste nejak rozstelovat (seridit) casovani? Ubec me nic nenapada co by bylo blbe. Benzin tam strika(svicky sou mokry), svicky palej.
Diky Sámo...
Diky Sámo...
Taky nad tim premejslim, podle me je to jen cista mechanika, kdyz se to prehodi, melo by to makat, ale nedeje se tak... Jestli ta vacka byla malinko jina, co jsem okem nepoznal, tak je to asi v haji to casovani, ale nekde jsem cet, ze tam lze dat vacku ze vsech M20 krom ty co je ulozena jen 4x...
V prostoru kde jsem delal vedou draty k Hallovu snimaci a cidlu oleje, ale to by snad melo naskocit i bez toho... Palec rozdelovace taky nelze otocit... Uz me nenapada...
V prostoru kde jsem delal vedou draty k Hallovu snimaci a cidlu oleje, ale to by snad melo naskocit i bez toho... Palec rozdelovace taky nelze otocit... Uz me nenapada...
Bmaniak píše:mě se jednou podařilo že jsem nedocvaknol listu elektiky ke vstřikovačum a njelo mit o jen na posledni tři valce... nemohl jsem na to prijit :d... ale když rikaš ze šřáva tam jde... newim...
Jojo stava tam jde, svicky byly mokry. Jeste k tomu testu svicek, zkousel jsem to s nahradni svickou a kdyz mne mlada startovala tak to hazelo jiskru v intervalech tak po 1 nebo 2 vterinach, neni to malo... ? Ja jsem to kdysi uz takhle testoval a mam dojem, ze to tenkrat jiskrilo v podstatne kratsich intervalech... Ale to si mozna blbe pamatuju... Kazdopadne to znova proverim....
viš co mě napdlo... ta elektrika si myslim ze to tak hazí... ale kdybys přehodil rozvod, jedine co me napda jak na to přijit je tak, budeš mit vytahle svicky, dáš si na oči svíčku 1.válce a budes tocit ráčnou motorem a budes sledovat jak pude 1.valec do komprese 'tzn ze oba ventily budou zavrene' tak by ti mela svicka bliknout jiskru a pote se zacit otevirat vyfukový ventil... potom je časovaní dobře... jo a pokud bys to takhle zkousel tak samozdřejme musis mit zaple zapalovani...
nemáš přehozene kabely od svíček nebo hadice od benzínu?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
nemas tu vacku otocenou o 180?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Tak nejak... Vcera jsem na to vecer prisel. Ackoliv to nejde, tak se mne to povedlo. Otocil jsem drzak palce co drzi na ozubenym kole na vacce o 180 stupnu. Jsou tam sice drazky, ale presto se mi to povedlo. Uz to jede. Diky Vsem za napady...!Iwan píše:nemas tu vacku otocenou o 180?
Opet se potvrdilo, ze kdyz se neco dela rychle, tak to stoji za houno...
Navic prace ve tme s lampou a je z toho tohle...
BTW: Po vymene vacky motor podstatne omladnul, jede zas velice dobre. Predtim jsem mel dojem, ze to jede hur, nez segry M40. Doporucuji vsem co maji podobny pocit a vrsek v takovem stavu jako nedavno ja...