
leštění
Re: ...ty vole já nebudu mít nikdy klid!!!!
když to čtu, tak to nechápu. postupy jako pískování do motoru mě připadají trochu mimo. sežeň si jiný motor který nikdo nepískoval a nehrabal se v něm.Řezňa píše:..když už jsem vyřešil to pojebaný rachtání
novy-origo-napinak-retezu-m42-zas-to-rachta-t70285.html
viewtopic.php?t=72416&sid=d7bf1a8984860 ... 63098cbbc1
..řešim zas něco..nechal jsem si vyleštit podruhý víko a sání(poprvé jsem na to totiž nastříkal "speciální lak určený od vysokých teplot-na motory atd.." a když se motor zahřál sání a víko byli lepkavý a za nějaký čas to bylo obalený prachem no hnus),mám ujeto asi 1tis km od poslední rozborky a něco začlo v motoru klapak a cvakat..myslel jsem nejdřív že to je tím olejem 10W60 tak jsem zkusil zpět 10W40 beze změny,změřil jsem tlak oleje,zjistil jsem že je poněkud malý,vyndal jsem olejovou vložku a byli v ní trochu piliny ale spíš mini krystalky písku nebo co..po dlouhým přemejšlení a bádání s Mrcou a Francisem a Kojakem kde se to tam vzalo,napadlo Francise jestli to víko náhodou při tom leštění nepískovali..zavolal jsem týpkoj jestli to pískoval řikal že neví jestli přímo to moje víko ale když prej je něco hodně zasraný tak to čistěj nejdřív jemnou pískovačkou,ale prej to důkladně oplachujou....no a zřejmě zůstalo trochu krystalek někde asi pod nanejtovaným plechem pod víkem a vypláchlo se to do motoru a nejspíš to odsralo olejový čerpadlo-doufejme že né nic moc víc,zachytil to filtr,ale než se to dostalo dolů do vany a pak přes čerp.do filtru muselo to projít motorem..super..opravdu super..už si připadám jako ve zlým snu nebo co..naštěstí čerpadlo vyjde origo se vším všudy max do 2tis Kč,takže mě čeká zas rozborka a budu se těžce modlit aby nebyl motor v řiti..

Rudolf
Re: ...ty vole já nebudu mít nikdy klid!!!!
...mě přijde jakákoliv souvislost motor-písek dost mimo,ale za prvé jsem neměl tuchy o tom že by to před leštěním pískovali a za druhé ten týpek je celkem dost profík a vozej k němu hliníkový věci od karterů přes motor.víka atd z celý republiky,takže asi ví co dělá..ale někde se prostě stala chyba..vyměnim olej.čerpadlo,zkouknu trochu motor a uvidím..jestli to bude v pytli tak mě stejně čeká jinej motor..Rudolf píše:když to čtu, tak to nechápu. postupy jako pískování do motoru mě připadají trochu mimo. sežeň si jiný motor který nikdo nepískoval a nehrabal se v něm.Řezňa píše:..když už jsem vyřešil to pojebaný rachtání
novy-origo-napinak-retezu-m42-zas-to-rachta-t70285.html
viewtopic.php?t=72416&sid=d7bf1a8984860 ... 63098cbbc1
..řešim zas něco..nechal jsem si vyleštit podruhý víko a sání(poprvé jsem na to totiž nastříkal "speciální lak určený od vysokých teplot-na motory atd.." a když se motor zahřál sání a víko byli lepkavý a za nějaký čas to bylo obalený prachem no hnus),mám ujeto asi 1tis km od poslední rozborky a něco začlo v motoru klapak a cvakat..myslel jsem nejdřív že to je tím olejem 10W60 tak jsem zkusil zpět 10W40 beze změny,změřil jsem tlak oleje,zjistil jsem že je poněkud malý,vyndal jsem olejovou vložku a byli v ní trochu piliny ale spíš mini krystalky písku nebo co..po dlouhým přemejšlení a bádání s Mrcou a Francisem a Kojakem kde se to tam vzalo,napadlo Francise jestli to víko náhodou při tom leštění nepískovali..zavolal jsem týpkoj jestli to pískoval řikal že neví jestli přímo to moje víko ale když prej je něco hodně zasraný tak to čistěj nejdřív jemnou pískovačkou,ale prej to důkladně oplachujou....no a zřejmě zůstalo trochu krystalek někde asi pod nanejtovaným plechem pod víkem a vypláchlo se to do motoru a nejspíš to odsralo olejový čerpadlo-doufejme že né nic moc víc,zachytil to filtr,ale než se to dostalo dolů do vany a pak přes čerp.do filtru muselo to projít motorem..super..opravdu super..už si připadám jako ve zlým snu nebo co..naštěstí čerpadlo vyjde origo se vším všudy max do 2tis Kč,takže mě čeká zas rozborka a budu se těžce modlit aby nebyl motor v řiti..
Před pískováním by se to mělo důkladně oprat v odmašťovačce,pak to dám do ultrazvuku a pak teprve pískuji,takže do pískovačky to jde totálně čistý a hlavně suchý takže se abrazivum nemá na co přilepit.Ale i přes to po písku důkladně oplachuji a mechanicky čistím.Nestačí to jen do něčeho ponořit,ale trochu tomu pomoci štětcem.Třeba Balotina kterou pískujem hliník drží opravdu dobře,třeba na tom zaolejovaným nanýtovaným deklu
Hold pech,no 


...tak jsem to rozkuchal..docela vim kam šáhnout takže to šlo celkem rychle..zatím s dobrým výsledkem..všechny ložiska na klice v cajku,na vačce taktéž cajk...zejtra vykuchám olej.čerpadlo-nový jsem si už objednal, nestojí moc..našel jsem teda ve vané kousíček nějakýho úlomku cca 2mmx3mm nevim čeho rád bych to našel kde to chybí takže pátrání co způsobila cesta písku skrz motor pokračuje..držte palce ať to dopadne dobře..ale zatim jsem mile přeqapen,snad se zas něco neposere..
...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchaný
rozborku a zborku dám i poslepu 


A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistřeŘezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchanýrozborku a zborku dám i poslepu

...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo..DVORIS píše:A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistřeŘezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchanýrozborku a zborku dám i poslepu

Tak to potom jo,jinak nechceš mi po SZ nahodit pár fotek o co konkrétně s tím čerpadlem jde?Mám podobný problém za studena mi to málo tlačí po ohřátí je to jakš takš,díky.Řezňa píše:...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo..DVORIS píše:A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistřeŘezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchanýrozborku a zborku dám i poslepu
...nevim jestli sis to dobře přečetl,ale mě to za studena tlačí dobře a když se olej ohřeje zřejmě je tak řidký že proteče skrz škrábanec pod čerpadlem..nebo protejkaj hydroštely..DVORIS píše:Tak to potom jo,jinak nechceš mi po SZ nahodit pár fotek o co konkrétně s tím čerpadlem jde?Mám podobný problém za studena mi to málo tlačí po ohřátí je to jakš takš,díky.Řezňa píše:...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo..DVORIS píše: A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistře