leštění

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

leštění

Příspěvek od Řezňa » 23. 08. 2009 10:20

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:21, celkem upraveno 4 x.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 23. 08. 2009 10:31

tobě se fakt ale s..e
to máš skoro jak nissan 200sx S13
toho jsem kuchal podobně často
Obrázek
vše na prodej

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 23. 08. 2009 10:43

:?
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 06:27, celkem upraveno 1 x.

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ...ty vole já nebudu mít nikdy klid!!!!

Příspěvek od Rudolf » 23. 08. 2009 10:58

Řezňa píše:..když už jsem vyřešil to pojebaný rachtání
novy-origo-napinak-retezu-m42-zas-to-rachta-t70285.html
viewtopic.php?t=72416&sid=d7bf1a8984860 ... 63098cbbc1
..řešim zas něco..nechal jsem si vyleštit podruhý víko a sání(poprvé jsem na to totiž nastříkal "speciální lak určený od vysokých teplot-na motory atd.." a když se motor zahřál sání a víko byli lepkavý a za nějaký čas to bylo obalený prachem no hnus),mám ujeto asi 1tis km od poslední rozborky a něco začlo v motoru klapak a cvakat..myslel jsem nejdřív že to je tím olejem 10W60 tak jsem zkusil zpět 10W40 beze změny,změřil jsem tlak oleje,zjistil jsem že je poněkud malý,vyndal jsem olejovou vložku a byli v ní trochu piliny ale spíš mini krystalky písku nebo co..po dlouhým přemejšlení a bádání s Mrcou a Francisem a Kojakem kde se to tam vzalo,napadlo Francise jestli to víko náhodou při tom leštění nepískovali..zavolal jsem týpkoj jestli to pískoval řikal že neví jestli přímo to moje víko ale když prej je něco hodně zasraný tak to čistěj nejdřív jemnou pískovačkou,ale prej to důkladně oplachujou....no a zřejmě zůstalo trochu krystalek někde asi pod nanejtovaným plechem pod víkem a vypláchlo se to do motoru a nejspíš to odsralo olejový čerpadlo-doufejme že né nic moc víc,zachytil to filtr,ale než se to dostalo dolů do vany a pak přes čerp.do filtru muselo to projít motorem..super..opravdu super..už si připadám jako ve zlým snu nebo co..naštěstí čerpadlo vyjde origo se vším všudy max do 2tis Kč,takže mě čeká zas rozborka a budu se těžce modlit aby nebyl motor v řiti.. :evil:
když to čtu, tak to nechápu. postupy jako pískování do motoru mě připadají trochu mimo. sežeň si jiný motor který nikdo nepískoval a nehrabal se v něm. :roll:
Rudolf

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Re: ...ty vole já nebudu mít nikdy klid!!!!

Příspěvek od Řezňa » 23. 08. 2009 11:14

Rudolf píše:
Řezňa píše:..když už jsem vyřešil to pojebaný rachtání
novy-origo-napinak-retezu-m42-zas-to-rachta-t70285.html
viewtopic.php?t=72416&sid=d7bf1a8984860 ... 63098cbbc1
..řešim zas něco..nechal jsem si vyleštit podruhý víko a sání(poprvé jsem na to totiž nastříkal "speciální lak určený od vysokých teplot-na motory atd.." a když se motor zahřál sání a víko byli lepkavý a za nějaký čas to bylo obalený prachem no hnus),mám ujeto asi 1tis km od poslední rozborky a něco začlo v motoru klapak a cvakat..myslel jsem nejdřív že to je tím olejem 10W60 tak jsem zkusil zpět 10W40 beze změny,změřil jsem tlak oleje,zjistil jsem že je poněkud malý,vyndal jsem olejovou vložku a byli v ní trochu piliny ale spíš mini krystalky písku nebo co..po dlouhým přemejšlení a bádání s Mrcou a Francisem a Kojakem kde se to tam vzalo,napadlo Francise jestli to víko náhodou při tom leštění nepískovali..zavolal jsem týpkoj jestli to pískoval řikal že neví jestli přímo to moje víko ale když prej je něco hodně zasraný tak to čistěj nejdřív jemnou pískovačkou,ale prej to důkladně oplachujou....no a zřejmě zůstalo trochu krystalek někde asi pod nanejtovaným plechem pod víkem a vypláchlo se to do motoru a nejspíš to odsralo olejový čerpadlo-doufejme že né nic moc víc,zachytil to filtr,ale než se to dostalo dolů do vany a pak přes čerp.do filtru muselo to projít motorem..super..opravdu super..už si připadám jako ve zlým snu nebo co..naštěstí čerpadlo vyjde origo se vším všudy max do 2tis Kč,takže mě čeká zas rozborka a budu se těžce modlit aby nebyl motor v řiti.. :evil:
když to čtu, tak to nechápu. postupy jako pískování do motoru mě připadají trochu mimo. sežeň si jiný motor který nikdo nepískoval a nehrabal se v něm. :roll:
...mě přijde jakákoliv souvislost motor-písek dost mimo,ale za prvé jsem neměl tuchy o tom že by to před leštěním pískovali a za druhé ten týpek je celkem dost profík a vozej k němu hliníkový věci od karterů přes motor.víka atd z celý republiky,takže asi ví co dělá..ale někde se prostě stala chyba..vyměnim olej.čerpadlo,zkouknu trochu motor a uvidím..jestli to bude v pytli tak mě stejně čeká jinej motor..

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 08. 2009 14:26

Před pískováním by se to mělo důkladně oprat v odmašťovačce,pak to dám do ultrazvuku a pak teprve pískuji,takže do pískovačky to jde totálně čistý a hlavně suchý takže se abrazivum nemá na co přilepit.Ale i přes to po písku důkladně oplachuji a mechanicky čistím.Nestačí to jen do něčeho ponořit,ale trochu tomu pomoci štětcem.Třeba Balotina kterou pískujem hliník drží opravdu dobře,třeba na tom zaolejovaným nanýtovaným deklu :wink: Hold pech,no :?
Obrázek

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 01. 09. 2009 20:30

...tak jsem to rozkuchal..docela vim kam šáhnout takže to šlo celkem rychle..zatím s dobrým výsledkem..všechny ložiska na klice v cajku,na vačce taktéž cajk...zejtra vykuchám olej.čerpadlo-nový jsem si už objednal, nestojí moc..našel jsem teda ve vané kousíček nějakýho úlomku cca 2mmx3mm nevim čeho rád bych to našel kde to chybí takže pátrání co způsobila cesta písku skrz motor pokračuje..držte palce ať to dopadne dobře..ale zatim jsem mile přeqapen,snad se zas něco neposere..

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 03. 09. 2009 20:31

Neni ten tvuj kousicek, kousek ulomene vodici listy? :D

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 03. 09. 2009 21:41

cmelak píše:Neni ten tvuj kousicek, kousek ulomene vodici listy? :D
..ne ne,lišty a vše na rozvodech je ok.

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 04. 10. 2009 17:01

...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchaný :evil: rozborku a zborku dám i poslepu :wink:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 04. 10. 2009 20:02

Řezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchaný :evil: rozborku a zborku dám i poslepu :wink:
A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistře :wink:
Obrázek

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 04. 10. 2009 20:46

DVORIS píše:
Řezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchaný :evil: rozborku a zborku dám i poslepu :wink:
A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistře :wink:
...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo.. :wink:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 04. 10. 2009 20:53

Řezňa píše:
DVORIS píše:
Řezňa píše:...neměl jsem čas tak píšu až teď..sundal jsem dolní kryt rozvodů,rozdělal jsem čerpadlo a zjistil jsem že bylo jak se předpokládalo vydřený jako svině-fotky dodám,ale bohužel čeho jsem se bál,je vydřenej i ten kryt v kterým se čerpadlo točí..půlka mechaniků s kerejma jsem se radil říkaj že je v ten kryt v řiti,půlka řiká že to není zas tak moc(..je fakt že mi přišli fotky krytu od jednoho člena fora kterej mi nabizel a byl dle fotek vydřenej ještě víc)..tak dlouho jsem sháněl ten kryt až sem se nasral a taky jsem musel vrátit už pujčený auto,objednal jsem si komplet všechny těsnění a olej.čerpadlo a zadělal jsem to zpět..výsledek je ten že než se motor ohřeje je to relativně v pohodě ale když se olej ohřeje a zřídne na volnoběh je menší tlak a cvakaj hydroštely..v otáčkách to je v pořádku..takže budu dál shánět kryt,NEVYDŘENEJ,nebo když by na to přišlo a měl bych pár peněz navíc koupím ten kryt novej cca 6tis(to už bych ale do motoru poslal včetně rozvodový sady 30tis),no a nebo je tu ještě možnost že se zkurvili hydroštely a propouštěj a novej kryt a čerpadlo nepomůže..jelikož už jsem to měl párkrát rozkuchaný :evil: rozborku a zborku dám i poslepu :wink:
A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistře :wink:
...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo.. :wink:
Tak to potom jo,jinak nechceš mi po SZ nahodit pár fotek o co konkrétně s tím čerpadlem jde?Mám podobný problém za studena mi to málo tlačí po ohřátí je to jakš takš,díky.
Obrázek

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 04. 10. 2009 21:09

DVORIS píše:
Řezňa píše:
DVORIS píše: A co takhle raději nejprve změřit tlak oleje mistře :wink:
...když píšu že na volnoběh je menší tlak,tak to píšu proto,že jsem to měřil a hodnota na měřáku je nižší než je zdrávo.. :wink:
Tak to potom jo,jinak nechceš mi po SZ nahodit pár fotek o co konkrétně s tím čerpadlem jde?Mám podobný problém za studena mi to málo tlačí po ohřátí je to jakš takš,díky.
...nevim jestli sis to dobře přečetl,ale mě to za studena tlačí dobře a když se olej ohřeje zřejmě je tak řidký že proteče skrz škrábanec pod čerpadlem..nebo protejkaj hydroštely..

Odpovědět