Co na to říkají na STK a Emisích (TURBO)
- E30PEPACABRIO
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 24. 07. 2008 17:30
- Bydliště: OSTRÝ KÁ///MEN + Janov tel:737845718
- Kontaktovat uživatele:
Co na to říkají na STK a Emisích (TURBO)
Tak jsem si udělal radost - Dal jsem na m20b27 TURBO
Ale nevíte co na říkaj na STK ?
Ale nevíte co na říkaj na STK ?
Naposledy upravil(a) E30PEPACABRIO dne 08. 07. 2009 14:25, celkem upraveno 1 x.
tel:737845718 (OO=()()=OO)
Určitě tě pochválej a legálně projdeš...
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
To si dal do tý Ety ? Koukám že tam je sání z 2.5 ?
Jinak na STK tě asi hodně pochválej To tam nemá co dělat, stejně jako kdyby si tam dal m50 a jel na STK
Jinak na STK tě asi hodně pochválej To tam nemá co dělat, stejně jako kdyby si tam dal m50 a jel na STK
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- E30PEPACABRIO
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 24. 07. 2008 17:30
- Bydliště: OSTRÝ KÁ///MEN + Janov tel:737845718
- Kontaktovat uživatele:
a zbytek mi dost pripomina td to nevim jestli dopadne dobre..
kazdopadne, jak to jezdi?co na to rj?co predstih a detonace?
kazdopadne, jak to jezdi?co na to rj?co predstih a detonace?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
jojo bouchající hadice to znám to mě zezačatku bouchali i při tlaku 0,5Tweety píše:Kolik to fouká ? Já jen že ty vzduchový hadice udrží těžko i atmosferickej tlak
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- E30PEPACABRIO
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 24. 07. 2008 17:30
- Bydliště: OSTRÝ KÁ///MEN + Janov tel:737845718
- Kontaktovat uživatele:
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
pošlu ti svou fotkuLospiratos píše:chtěl bych vidět někoho kdo si tohle nasere pod kapotu a zkusí s tim jet na technickou
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
to je šnek ze 324-ky ne? Počkej a to tam posíláš 0,8 baru? Docela dost čoveče jak máš obejítou bohatost? Máš piggyback controller nebo jsi tomu přidal na váze?E30PEPACABRIO píše:twety:- fouká to stejně jak TD, neboj hadice nebouchaj,
čekal jsem spíš názory lidí co s tím už mají zkušenosti.
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 08. 07. 2009 11:35, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...
Jinak můj názor co sa stk týče tak pokud projdou emise, tak neni co řešit,protože nikde se vyloženě nevede jestli daný motor je z výroby přeplňovaný nebo atmosférický. Pokud by se v tom samozřejmě začali rýpat,tak to asi neklapne,ale pokud to nebude kokot,tak by si myslím nebyl problém
No smoke, no fun...
ukazte mi "cesky samodlabo turbo motor" ktery projde legalne emisema
jinak debaty o tom zda to projde na STK kdyz to splni emise (jakoliv je tato uvaha utopicka) jsou mimo misu - zastavba turba je hruby zasah do konstrukce vozu a tim padem je vysledek predem jisty...
Samozrejme jsme v Cechach a prakticke zkusenosti jsou zcela jine nez ty ktere plynou z narizeni a predpisu. Diky bohu pro vetsinu zucastnenych...
(kamos ma na zahrade cca 15 aut z toho tak 10 ma na sobe 2-3cm vrstvu mechu a ma na vsech fungl novou STK - uz z toho radsi sundal znacky aby neprovokoval...)
jinak debaty o tom zda to projde na STK kdyz to splni emise (jakoliv je tato uvaha utopicka) jsou mimo misu - zastavba turba je hruby zasah do konstrukce vozu a tim padem je vysledek predem jisty...
Samozrejme jsme v Cechach a prakticke zkusenosti jsou zcela jine nez ty ktere plynou z narizeni a predpisu. Diky bohu pro vetsinu zucastnenych...
(kamos ma na zahrade cca 15 aut z toho tak 10 ma na sobe 2-3cm vrstvu mechu a ma na vsech fungl novou STK - uz z toho radsi sundal znacky aby neprovokoval...)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Dobré no ale jak ti přímo na stk dokážou že tam ta turbína nemá co dělat? Bavme se třeba o turbokitu, který na ten motor naprasíš. Z čeho oni vyčtou v tu chvíli, že je ten motor původně atmosférický? Nebavím se potom už o hlubší analýze,ale pouze o klasické legální kontrole stk. I kdyby našli typ motoru,tak z toho vyčtou hovno, velký TP taky nic,takže co a jak?
No smoke, no fun...
Vasa: Jakmile splní auto emise a projde technickým stavem, tak tam nějaká turbínka nikoho zajimat nebude...Samodomo rozhodně nebude hruby zasah a nějaká ta trubička s vrtulkou navíc v motoru, to se mu spíš vysmějou...Pokud teda nenarazíš na technika idiota co mu vadí i totální hlouposti jako třeba sport řadička Když by tam najel s vyrámovaným autem 1cm nad zemí a při přidání plynu by z výfuku lítal čmoud a plameny a turbo velký jako kýbl, tak by to byl hrubý zásah a hnali by ho...
Ale dejme tomu že stejně by s turbem na emisích neuspěl...
A samozřejmě jak říkáš, jsme v Čechách
Ale dejme tomu že stejně by s turbem na emisích neuspěl...
A samozřejmě jak říkáš, jsme v Čechách
No já si myslím, že technická je od posouzení technického stavu vozu, priorita je předejít možným nehodám způsobeným závadným stavem vozu.. Když potenciální nebezpečnost turba srovnáme třeba s o palec většími koly, tak je to absurdní.. a přitom se lpí i na tomhle..
Součásti auta jsou od výroby dimenzované na nějaké konkrétní zatížení, které je v seriovém stavu dejme tomu o něco vyšší než by bylo nutno ... (+10%) Kromě mechanických částí se to týká i bezpečnostních prvků (brzdy).
Pokud v tom motoru je nějaká vrtulka, která by i mohla fungovat, je dost pravděpodobné, že výkon o nějaké to procento (třeba jen 10, ale přesto nad normu) bude vyšší a musel by to být asi idiot aby to toleroval (pokud je nezaujatý).
Hmmm, nemusel by poznat, že tam nepatří? Budiž, ale starší turba to často mají v názvu.. V TP opravdu není např. "přeplňovaný atmosferický"? Každopádně nejedno auto tam už viděli...
Součásti auta jsou od výroby dimenzované na nějaké konkrétní zatížení, které je v seriovém stavu dejme tomu o něco vyšší než by bylo nutno ... (+10%) Kromě mechanických částí se to týká i bezpečnostních prvků (brzdy).
Pokud v tom motoru je nějaká vrtulka, která by i mohla fungovat, je dost pravděpodobné, že výkon o nějaké to procento (třeba jen 10, ale přesto nad normu) bude vyšší a musel by to být asi idiot aby to toleroval (pokud je nezaujatý).
Hmmm, nemusel by poznat, že tam nepatří? Budiž, ale starší turba to často mají v názvu.. V TP opravdu není např. "přeplňovaný atmosferický"? Každopádně nejedno auto tam už viděli...
Tak tento argument budu dělat že jsem neviděl Mně de o to,že kdyby měl dotyčný nějaké připomínky,tak se stejně nemá čeho v danou chvíli chytit a pokud to nebude fakt debil,tak to ani víš hnát nebude. A kdyby jo,tak stačí vzít technicak a jet to zkusit do vedlejší dědiny...Ada_CZ píše:Budiž, ale starší turba to často mají v názvu..
No smoke, no fun...