e36 pozink nebo nepozink

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

e36 pozink nebo nepozink

Příspěvek od Paja » 17. 04. 2009 12:30

Ahoj potřebuji rychlou odpověď - od kterého roku - měsíce je e36 pozink a je pozink celý vůz nebo jen podlaha?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 04. 2009 22:33

celej neni vubec nikdy, pozink je jen predni kapota a blatniky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 17. 04. 2009 22:54

No, tady se píše něco jiného.66% z celkové hmotnosti je elektrolyticky pozinkováno.Fčil jestli to je pravda,že jo :D

[img=http://ukazto.com/img_small/4223626~100_7246.jpg]

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 04. 2009 10:55

Pinki píše:No, tady se píše něco jiného.66% z celkové hmotnosti je elektrolyticky pozinkováno.Fčil jestli to je pravda,že jo :D

[img=http://ukazto.com/img_small/4223626~100_7246.jpg]
no kdyz si uvedomime jak e36 reznou, tak fakt nevim. Videl sem sezranou e38 a to je uz jina liga, tak pochybuju ze by e36 byla na tom o hodne lip nez trica. Je ovsem faktem, ze samotnej lak u e36 uz ma lepsi antikoro ochranu nez na tricitkach.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 04. 2009 11:08

Rezne všechno E38, E39 a E36 není vyjímka. Já osobně bych bral E36 spíš po FL, takže od rv. 09/96. Vždycky ale záleží na konkrétním stavu auta, může být shnilá rv. 92 i rv. 98. Určitě je ale lepší vzít zachovalou E36 s původním lakem, jakmile je to stříkaný určitě to vydrží míň jak z výroby, origo lak je origo lak.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

E36

Příspěvek od daviii » 18. 04. 2009 11:09

Dle mého názoru měly E36 po face pozinkovaný pouze skelet.
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 18. 04. 2009 21:18

to znamená že ideální je brát rok 7/96 chápu to je pro mě důležité dneska jsme byli na dvé e36 kabro a ta 1996 byla o poznání v lepším stavu a to fest a ještě měla samo odtahovací okna když se zavírá a otvírá. to semi líbilo taky finta. Já totiž slyšel rok 1993 tak jsem to chtěl vědět přesně!!!

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 04. 2009 21:25

Paja píše:to znamená že ideální je brát rok 7/96 chápu to je pro mě důležité dneska jsme byli na dvé e36 kabro a ta 1996 byla o poznání v lepším stavu a to fest a ještě měla samo odtahovací okna když se zavírá a otvírá. to semi líbilo taky finta. Já totiž slyšel rok 1993 tak jsem to chtěl vědět přesně!!!
Facelift byl 09/96, takže bych řekl lepší brát od 09/96, ale opravdu podle datumu výroby, protože pokud jde o německo, tak němčouři dost často uvádějí jako rok výroby první datum registrace a to bývá o pár měsíců novější.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 18. 04. 2009 21:34

jasan jsem se blbě podíval - moc vám děkuji

Pokud by měl někdo na prodej e36 325 kabrio tak se mi ozvěte - a dík za radu

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 04. 2009 22:56

samoodtah melo kazde kupe / kabrio, je jedno jakej rok
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 19. 04. 2009 20:17

aha tak možná to nefungovalo - dobré vědět!!

Uživatelský avatar
JIP
Příspěvky: 71
Registrován: 09. 01. 2008 17:49
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JIP » 19. 04. 2009 20:30

Mám E36 rv 9/93 a kapota+přední blatníky byly taky 100% pozink. Podle mě to zinkovali od doby, co tam montovali M50 s Vanosem...
E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 19. 04. 2009 20:52

to se mi moc nezdá - myslím, že karosařina moc zinkovaná nebyla a jestli to bylo na 93, tak ty plechy byly vymeneny.
Myslim, ze i po FL se zinkoval jen skelet - ale hnijou vesele vsechny.

Vice je urcite na bmwklubu (kdo vi, jestli ne primo v navodu na koupi) a nebo to podle me urcite bude vedet FX.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 19. 04. 2009 20:56

v návodu to není ten jsem četl je tam že od roku 1993 se něco změnilo ale konkrétně co tam není.

to nava prostě vemu šroubovák a pěkně to zespoda zkontroluju :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 04. 2009 21:27

JIP píše:Mám E36 rv 9/93 a kapota+přední blatníky byly taky 100% pozink. Podle mě to zinkovali od doby, co tam montovali M50 s Vanosem...


pozink byl vzdy blatniky a kapoty, od pocatku vyroby... to same mela i blba trica v serii.

a M50B20 s vanosem byl uz od 92, takze temer od zacatku taky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 21. 04. 2009 13:37

Pinki píše:No, tady se píše něco jiného.66% z celkové hmotnosti je elektrolyticky pozinkováno.Fčil jestli to je pravda,že jo :D

Obrázek
Od 9/96 pouze skelet bez střechy. Vycházím z vyčtených info...

Auto z tohoto roku výroby a novější poznáš podle těchto znaků:

-malý boční blinkr bez černého rámování
Obrázek

-velké ledvinky
Obrázek

Rozdíly tam byly i konstrukční, od 9/96 byl lépe vyztužený skelet i dveře a podobné věci.

Orientoval bych se hlavně podle konce VINka, protože prasárniček jsem viděl dost, ale většinou se to dá poznat i podle těch blatníků.

Existovaly i přechodné modely (jako mám třeba já a Huska), které mají staré blatníky a novou masku od výroby.

Blinkry (boční) nejsou zaměnitelné mezi starým a novým modelem bez úprav blatníku.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 21. 04. 2009 15:11

tak to byla vyčerpávající odpověď moc děkuji za info.

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 04. 2009 10:35

Fx: prosimta mozes mi dat nejaky zdroj na tie informacie o lepsie vystuzenom skelete a dverach u po-face modeloch? nechcem sa nejak hadat, ale pokial viem tak co sa tyka dveri, jedina zmena bolo zavedenie ochrany proti bocnemu narazu a to plosne u vsetkych BMW na prelome roku 91/92.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 04. 2009 13:48

Helldiver píše:Fx: prosimta mozes mi dat nejaky zdroj na tie informacie o lepsie vystuzenom skelete a dverach u po-face modeloch? nechcem sa nejak hadat, ale pokial viem tak co sa tyka dveri, jedina zmena bolo zavedenie ochrany proti bocnemu narazu a to plosne u vsetkych BMW na prelome roku 91/92.
U těch dveří je to jinak, možná ne lépe. Souvisí to i s tím, že po faceliftu v roce 9/96 byla možnost bočních airbagů, které by do staré konstrukce nebylo kam dát.

Měl jsem odkrytované dveře před i po faceliftu a rozdíly tam jsou. Je to už ale asi rok, tak zas nebudu říkat na sto procent, kde a v čem ;)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 04. 2009 14:01

V pohode, nechcem vyvolavat ziaden flame, len si rozsirit svoje znalosti :wink: .
E30 325i
E34 535i

Odpovědět