Vinko e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

Vinko e30

Příspěvek od Hádě » 18. 01. 2009 10:36

čau chlapy,chci se zeptat,jestli jste někdo ochotny mi předělat vinko na kastli na e30?to co tam potřebuju dat,tak je vyřizli nebo jestli mate někdo raznice,což asi ne co,dik

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Vinko e30

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 10:41

Hádě píše:čau chlapy,chci se zeptat,jestli jste někdo ochotny mi předělat vinko na kastli na e30?to co tam potřebuju dat,tak je vyřizli nebo jestli mate někdo raznice,což asi ne co,dik
A co s raznicema?
To to tam rovnou napiš fixem, efekt bude stejnej.

Jestli chceš převařovat plech, hodně štěstí na STK.

Pokud jde o legální přestavnu, dělá se VIN tzv. náhradní technologií někam na "hrnek" pro uchycení tlumiče a pružiny.

Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

Příspěvek od Hádě » 18. 01. 2009 10:50

měl sem v tom 1.8 a dal sem do toho 2.5 a abych nemusel .......tak sem myslel že by se přehodilo vinko takhlen

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 10:58

Hádě píše:měl sem v tom 1.8 a dal sem do toho 2.5 a abych nemusel .......tak sem myslel že by se přehodilo vinko takhlen
Jo, tak to jen tak přehoď, to je v poho.
Jestli je technická na rok, to stačí... :roll:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 01. 2009 11:08

Hádě píše:...tak sem myslel že by se přehodilo vinko takhlen
...doufam, ze podobnym zpusobem nemyslis i za jine.......

ono v zivote temer vzdy plati, ze nejdrive "vymysli" a pak "konej".

V Tvem pripade bych tam nechal 2.5, jezdil a pokud na to nekdo prijde (coz je jiste) tak Ti max vezmou OTP. V pripade, ze prevariz VINko (na to prijdou take jiste) tak ze sveho auta udelas "corku" a ne pouze nepovolenou zmenu motoru. Delej jak myslis...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 11:10

Vono je to stejně tak ňák jedno.
Tyhle šroty většinou rychle končej čelně ve stromech, to je dnes móda.

:twisted:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 01. 2009 11:17

Venca píše:Vono je to stejně tak ňák jedno.
Tyhle šroty většinou rychle končej čelně ve stromech, to je dnes móda.

:twisted:
no to je vlastne pravda. Tzv. "samoselekce" (jeste bych nejak naridil, aby tito piloti kamidze mohli jezdit pouze sami a nejlepe v noci, aby skody na obyvatelstvu byly co nejnizsi)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 11:22

Vasa píše: no to je vlastne pravda. Tzv. "samoselekce" (jeste bych nejak naridil, aby tito piloti kamidze mohli jezdit pouze sami a nejlepe v noci, aby skody na obyvatelstvu byly co nejnizsi)
Stačí zadat "do stromu" někam na vyhledávač, je jich furt plno.

A budou spíš přibejvat.

Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

Příspěvek od Hádě » 18. 01. 2009 12:00

tak dik za rady,nevim proč bych měl končit ve stromu,s 2.5 mam zkušenosti,tak ze mě nedělejte nějakyho chuje,co ještě nema zaschlej ingoust na řidičaku,dik.fakt to nechapu,člověk se chce poradit a vy z něj udělate uplnyho debila

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 12:06

Hádě píše:tak dik za rady,nevim proč bych měl končit ve stromu,s 2.5 mam zkušenosti,tak ze mě nedělejte nějakyho chuje,co ještě nema zaschlej ingoust na řidičaku,dik.fakt to nechapu,člověk se chce poradit a vy z něj udělate uplnyho debila
Kdybys trochu uvažoval, vůbec se tu takovej dotaz neobjeví.

Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

Příspěvek od Hádě » 18. 01. 2009 12:13

oka,to beru,ale nemusite ze mě hned udělat debila,kterej tamhlen někoho přejede,narazi do stromu a pod.

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 18. 01. 2009 19:33

Ted jsme to resili s kamosem a nenji to jednoduchy cca 7000, za ofiko prestavbu.-) tak hodne stesti
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 19. 01. 2009 11:14

nemuzu si pomoct ale ste akorat banda debilu, doprdele co je vam kurva po tom? jak vite v jakym to ma stavu a proc tu hned z kazdyho delate debila? znate ho osobne? vite leda hovno tak nvm proc tu porad mate akorat kecy. vetsinou to je prave tak, ze kdo ma nejvetsi kecy, tak je debil za volantem i v zivote.
k tematu: najdi sikovnyho karoserare nech vyriznout stary navarit novy zakitovat prestrikat barvou a pak se jen modlit at na to na stk neprijdou.
a takovych debilu co tady maji jen debilni kecy si vubec nevsimej s nima to je jak chcat proti vetru

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 19. 01. 2009 12:10

BMWHanz píše:nemuzu si pomoct ale ste akorat banda debilu, doprdele co je vam kurva po tom? jak vite v jakym to ma stavu a proc tu hned z kazdyho delate debila? znate ho osobne? vite leda hovno tak nvm proc tu porad mate akorat kecy. vetsinou to je prave tak, ze kdo ma nejvetsi kecy, tak je debil za volantem i v zivote.
k tematu: najdi sikovnyho karoserare nech vyriznout stary navarit novy zakitovat prestrikat barvou a pak se jen modlit at na to na stk neprijdou. a takovych debilu co tady maji jen debilni kecy si vubec nevsimej s nima to je jak chcat proti vetru
nemuzu si pomoct, ale ty jses asi taky hustous... :roll: Vencu a Vasu taky osobne neznas (ja teda taky ne, ale soudim, ze jsou to precijen panove s jistymi zkusenostmi), ale nadavat jim umis... Ach jo, da se to preci rict bez pouziti slovniku vulgarismu!
A k tematu: modleni ti na evidencce nepomuze, prijdou na to jak nic...co takhle udaje v TP, asi vsechny souhlasit nebudou... Pokud ti za to to auto stoji, nech to udelat legal cestou...napr. pres Renocar, pana Stehlíka a jine opravnene...
A konec-ano chcat proti vetru je kravina, ale dopad je mensi, nez kravina, o ktere se tu toci...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 01. 2009 12:35

BMWHanz píše:nemuzu si pomoct ale ste akorat banda debilu, doprdele co je vam kurva po tom? jak vite v jakym to ma stavu a proc tu hned z kazdyho delate debila? znate ho osobne? vite leda hovno tak nvm proc tu porad mate akorat kecy. vetsinou to je prave tak, ze kdo ma nejvetsi kecy, tak je debil za volantem i v zivote.
k tematu: najdi sikovnyho karoserare nech vyriznout stary navarit novy zakitovat prestrikat barvou a pak se jen modlit at na to na stk neprijdou.
a takovych debilu co tady maji jen debilni kecy si vubec nevsimej s nima to je jak chcat proti vetru
Milej Honzíku, zavři čumec....!

Tys tu psal takový rady jako "...nebezpečí zkroucení kardanu po jeho demontáži..." a podobný sračky.
Viz zde:
viewtopic,p,360012,highlight,kardan.html#360012

A tahle tvá rada o vaření plechu kolem VIN je taky cool, zvlášť v roce 2009.
----ˇ


:!:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 01. 2009 12:44

BMWHanz píše:...k tematu: najdi sikovnyho karoserare nech vyriznout stary navarit novy zakitovat prestrikat barvou a pak se jen modlit at na to na stk neprijdou.
...
A pro všechny:

Na STK již cca od roku 2005 mi velmi často kontrolujou i okolí VIN, dokonce jsem měl jako závadu "A" zapsané přichycení štítku šrouby místo nýty.
Přede mnou byl vyhozen boreček s Kadettem, kterej měl převařenej plech.
Jedná se o jinak velice pohodovou stanici s individuálním přístupem.

Ale to píše i náš tuzingový guru: "pak se jen modlit"...

.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 19. 01. 2009 12:48

tak jde o to, jak to bórci berou zostra( je okoli vin a okoli vin... :) )...taky uz jsem videl hodne "bravurne" prevareny vinka, ale i spoustu dobre, kde se to jen tak poznat nedalo a neprijde na to asi uz nikdo a aut to ma mraky v CR...
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 01. 2009 13:13

Hanzz píše:tak jde o to, jak to bórci berou zostra( je okoli vin a okoli vin... :) )...taky uz jsem videl hodne "bravurne" prevareny vinka, ale i spoustu dobre, kde se to jen tak poznat nedalo a neprijde na to asi uz nikdo a aut to ma mraky v CR...
Jo, různý vyměněný pláty plechu jsem viděl taky.

Na zmíněné STK u E30 hledali sváry skoro po celý šířce přepážky...

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 19. 01. 2009 13:34

kdybys nekdy delal veterany jako treba mg, fiat atd. tak bys vedel chytraku, ze se u nich kardany kroutily, protoze nebyly z lepsich slitin jak se zacaly delat
proto jsem se ptal, nevedel jsem, jestli se tu nebudu potykat se stejnym problemem, protoze to byl muj prvni bavorak
a nevidim nic spatnyho na tom co jsem psal o prevareni vinka jestli jo, tak prosim o vysvetleni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 01. 2009 13:48

BMWHanz píše:kdybys nekdy delal veterany jako treba mg, fiat atd. tak bys vedel chytraku, ze se u nich kardany kroutily, protoze nebyly z lepsich slitin jak se zacaly delat
proto jsem se ptal, nevedel jsem, jestli se tu nebudu potykat se stejnym problemem, protoze to byl muj prvni bavorak
a nevidim nic spatnyho na tom co jsem psal o prevareni vinka jestli jo, tak prosim o vysvetleni
Jen mi pouč o veteránech, profesionále...!

Je vidět, že moc neuvažuješ - pokud se u nějakýho vozidla kroutil kardan, pak pouze při jeho torzním namáhání, tj. v krutu.
Nikdy nemůže dojít k problému se zkroucením po nějaký demontáži, jak meleš - citace:

"...pocitam ze jak ho sundam tak se mi zkrouti a zamestnam se na dost dlouhou dobu..."


* * *

Odpovědět